quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand bootje van Doutzen Kroes kopen?
http://link.marktplaats.nl/459821946
Ze is er wel bij als de portemonnee wordt getrokken.quote:
Je krijgt er wel een Olympische boot bij.quote:
Maar, was ze knapquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Collega van me schepte ooit op over hoe knap zijn vriendin was. Zijn argumentatie:
"Mijn vriendin zat bij Doutzen in de klas op de MAVO"!
En wel een mooie ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een Olympische boot bij.
[ afbeelding ]
Ze was blijkbaar niet op zijn IQ gevallenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Collega van me schepte ooit op over hoe knap zijn vriendin was. Zijn argumentatie:
"Mijn vriendin zat bij Doutzen in de klas op de MAVO"!
Maar het hoogste bod op de advertentie is dus het openingsbod op de veiling.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En wel een mooie ook
Geen idee wat zo'n ding kost, kun je best van schrikken
niet mijn type, maar ook niet lelijk.quote:
denk het ook niet neequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze was blijkbaar niet op zijn IQ gevallen
Ja, het is serieusquote:Ik heb alle pagina's uit het "Het grote FAIL topic Pt. II" gedownload als bewijs en ga aangifte bij de politie doen wegens smaad als op 16 juli niet alle pagina’s en/of reacties waarin mijn naam voorkomt verwijderd zijn.
De leiding stond nagenoeg recht. En was roestig. Ik denk dat dat laatste de oorzaak is van het knappen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:27 schreef lipje het volgende:
@ 2cv.. Knap van je dat je de flexibele leiding van een kraan kan laten knappen. Ik zeg dat dat onder installatiefout valt ipv een ondeugdelijk onderdeel. Ik vermoed dat de bocht te klein is en er dus teveel druk op de flexibele slang staat.
trouwens nieuwe flexibele slang halen en klaar
Is de normale gang van zaken, de kraan wordt ter beoordeling opgestuurd naar de leverancier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
De leiding stond nagenoeg recht. En was roestig. Ik denk dat dat laatste de oorzaak is van het knappen.
Inmiddels is mijn vader naar de Karwei gegaan en heeft hij de kraan ingeleverd. De kapotte kraan wordt opgestuurd en voor tijdelijk heb ik een leen-kraan gekregen. Mijn vader had namelijk het bonnetje en hij heeft iets meer geduld dan ik op dat moment.
M'n vader heeft geen details over het ruil-proces vrijgegeven, maar ik vermoed dat het niet makkelijk ging en ik verbaas mij er over dat ik een ruil-kraan gekregen heb en niet gewoon meteen een nieuwe.
Het punt is dat het ook jou schuld kan zijn dat de kraan kapot is gegaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef 2cv het volgende:
Ik vind zelf dat ze in zo'n geval een andere kraan moeten pakken en die in de handen van de klant moeten drukken of gewoon het aankoopbedrag terug geven. Niet zeiken over opsturen. Dat is hun probleem, niet dat van de klant.
Als ik dit een week of 2 eerder had geweten stond er nu waarschijnlijk geen lelijke honda op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef junkiexp het volgende:
Nu definitief :
[TK] Wegenbelastingvrije Mercedes oldtimer met nieuwe APK en opties
toch wel jammer hoor, maar het is beter zo(
)
Verkoop je die Honda tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik dit een week of 2 eerder had geweten stond er nu waarschijnlijk geen lelijke honda op de parkeerplaats.
Ik snap je punt. In mijn ogen is het echter vrij duidelijk dat de wapening doorgerot is en daar kan ik weinig aan doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het punt is dat het ook jou schuld kan zijn dat de kraan kapot is gegaan.
En dat kan een medewerker van de Karwei niet beoordelen, dus daarom wordt die kraan opgestuurd.
Als ze jou een nieuwe kraan meegeven, en de oude blijkt door jou toedoen kapot ga jij die nieuwe kraan niet alsnog betalen en is Karwei hun geld kwijt.
Dat is het hele punt.
Kan trouwens wel een week of 3-4 duren eer je iets hoort, welk merk gaat het om ?
Ik kan toch niet de honda van m'n buurman verkopen ?quote:
Nee dat wordt lastig idd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik kan toch niet de honda van m'n buurman verkopen ?
Kan je ook weinig aan doen idd,quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap je punt. In mijn ogen is het echter vrij duidelijk dat de wapening doorgerot is en daar kan ik weinig aan doen.
Merk weet ik niet.
Nope. Die staat gewoon op de parkeerplaats. Hij kan die honda moeilijk de trap op sjouwen en in de gang voor z'n deur neerzetten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee dat wordt lastig idd.
Maar die leen je oid ?
7 maanden maximaal en het is een rubber slang in de wapening.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kan je ook weinig aan doen idd,
Hoe oud is de kraan ?
En in de wapening zit een kunststof buis, is die kapot gesprongen door de druk oid ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Dingest het volgende:
Vanmiddag ook weer een nieuw dieptepunt in opvoeding meegemaakt
Er liep een jochie van een jaar of zes voor mij toen ik de supermarkt uit kwam. Een groepje mensen komt ons tegemoet, dat kereltje wijst een willekeurige meisje aan in die groep en roept ineens 'fuck you, motherfucking bitch!'. En de hele groep stond ineens:[ afbeelding ]
![]()
Omdat auto's zijn om in te rijdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom ken ik niemand met een grote schuur of loods waar mijn auto kan slapen
* Anne checkt bankrekening..quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
En olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie, en olie.
En een motorbrilletje in Anne maat, en scottoiler olie, en voorvorkkeerringen voor een NTV, en voorvorkolie, en een oliefilter voor dat hok. en effe kijken voor kleding in de aanbiedingenhoek, en..en..en..
Dat zegt iedereenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat auto's zijn om in te rijden
Zet hem naast de Lincoln, kunnen ze samen klagen over te weinig gebruikquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen
Mijne staat de helft van het jaar stil. Op de eerste plaats een hobby, transportmiddel is een bijzaak.
Haha stelletje ouwe zeikersquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zet hem naast de Lincoln, kunnen ze samen klagen over te weinig gebruik
en mijn Nivaquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zet hem naast de Lincoln, kunnen ze samen klagen over te weinig gebruik
"Slaap" verblijf?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
en mijn Niva
Dinsdag word de ZX voor ht eerst ingezet voor iets wat geen woon-werkverkeer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |