Ja mss moeten er idd meer details van de auto in kleur komen, wat er nu oranje is is iig wel origineel, auto zelf is zwart (kijk)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toffe pic, beetje jammer van die kleur
Lange sluitertijd, klein diafragma en liefst op bulb?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen. Gisteren bliksems wezen fotograferen. Dat is nog best lastig, dus niet echt spectaculaire foto's.
Dat leverde niet het gewenst effect op. Beter werkte iets kortere sluitertijd (2 s) met een groot diafragma.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lange sluitertijd, klein diafragma en liefst op bulb?
Minder scherpte-diepte, maar voor mijn eigen veiligheid houd ik de bliksemschicht liever op zodanige afstand dat ik de lens op afstand 'oneindig' kan zetten.quote:
Anne had dat al gefikst toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja mss moeten er idd meer details van de auto in kleur komen, wat er nu oranje is is iig wel origineel, auto zelf is zwart (kijk)
Hele goede vraagquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
Wat doe je dan ook in een achterstandswijk?
Ja dat is ook weer zo idd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Minder scherpte-diepte, maar voor mijn eigen veiligheid houd ik de bliksemschicht liever op zodanige afstand dat ik de lens op afstand 'oneindig' kan zetten.
Wordt er al aan gewerkt?quote:
Kun je die zooi niet even afdoppen dan? of de oude kraan terugzetten voor eventjes?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef 2cv het volgende:
Het weer is hier lekker. Echter zijn er wel donderwolken boven mijn hoofd, veroorzaakt door een zeer slecht humeur. Zojuis is namelijk de flexibele leiding van een kraan geknapt waardoor m'n badkamer blank stond. Die kraan is 7 maanden geleden nieuw gekocht bij de Karwei. Aangezien het niet voor het eerst is dat ik iets van de Karwei gekocht heb wat voortijdig kapot gegaan is ben ik het nu wel zat.
Overigens heb ik de hoofdkraan dicht gedraaid om het lekken te stoppen. Ik heb dus geen water meer ...
In alle eerlijkheid denk ik dat de vervolgschade te verwaarlozen is. Misschien dat de was in m'n wasmand wat nat geworden is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
Het lijkt me logisch dat hij terug gaat naar de Karwei; meestal zit er een flinke garantieperiode op zulk spulAls hij extra gevolgschade heeft, zou ik ook meteen even vragen hoe ze dat willen gaan afhandelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |