"De turk" telt nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat deden ze eeuwen geleden al:
[ afbeelding ]
Zeg dat wel ja.quote:
Diskriemienasie!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"De turk" telt niet
Dit verhaal speelde al een jaar of vier... nu opeens 'groot' nieuws is wat apart. Mijn eigen progje is iig legaal
Een maatje van mij vaart op dit schip en was ook mee met deze missie, is iets van 4-5 maanden weggeweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
Defensie zet video piratenaanpak online
Datalimietenquote:
Je zou het bijna denken, middeleeuwse praktijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Datalimieten!
! Je woont toch niet in België man
En dat was vroeger 50 of wat? of huppel je nu over die +10km die je toch altijd al te hard reed?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef BaraCuda het volgende:
Bijna mijn hele traject van thuis naar Breda waar ik vaak ben wordt 130km/h
"Hoe hard dacht u dat u reed meneer?"quote:
Alleen daarvoor zou ik al een snel blok in de AX willen.. Voor de gezichten bij stoplichten enzoquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
"maar mevrouw, dit is een Lada, die kan toch helemaal niet 169 kilometer per uur? "
had mijn getjiptjoende Lada dan gekochtquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen daarvoor zou ik al een snel blok in de AX willen.. Voor de gezichten bij stoplichten enzo
Weegt teveelquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had mijn getjiptjoende Lada dan gekocht
Gewoon een weekje wachten. Dan zijn er genoeg onderdelen af gevallen om het ding licht te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |