quote:
quote:
Je moet wel bij iedere service voorovergebogen staan, is slecht voor je rug hoor. Zware werkomstandighedenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef chufi het volgende:
linesman is ook een leuk beroep... af en toe out schreeuwen en thats it of de bal nu in was of niet ...
dat voor 2 week per jaar .... doe ik het voorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je moet wel bij iedere service voorovergebogen staan, is slecht voor je rug hoor. Zware werkomstandigheden
Bij de ouwe lullen competitie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
Richard Kraai op het centre court straks.
BBC2.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef Szura het volgende:
Meer mensen waarbij het geluid op Sport 1 opeens verneukt is?
Zendt Sport1 dat ook uit eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Met Goran Ivanisevic tegen Johnson & Palmer
+1 uur.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen:
Centre Court
13:00
Gentlemen's Singles - Quarterfinals
Jo-Wilfried Tsonga(FRA)[12] vs. Roger Federer(SUI)[3]
Andy Murray(GBR)[4] vs. Feliciano Lopez(ESP)
No. 1 Court
13:00
Bernard Tomic(AUS) vs. Novak Djokovic(SRB)[2]
Rafael Nadal(ESP)[1] vs. Mardy Fish(USA)[10]
De enige verrassing zou Tsonga kunnen zijn, de andere drie zie ik niet winnen maar hoop wel op Lopez, de gewenste toyboy van Murray's moeder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Normaalgesproken gaat de top 4 door, maar je weet het nooit
7-5, 7-6 in de 1R, zegt dus niets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef FedExpress het volgende:
Neerlands trots (en hoop) is inmiddels op court 6 begonnen!
Meteen een zware eerste servicegame
? ik zeg toch verder niks? alleen dat ze meteen een lastige servicegame heeft. Die nu nog bezig is overigensquote:
Ik zeg alleen dat de 1R ook close was met een 7-5, 7-6(5) overwinning.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
? ik zeg toch verder niks? alleen dat ze meteen een lastige servicegame heeft. Die nu nog bezig is overigens
Zie je Tsonga geen setje pakken van Fed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef luckass het volgende:
Alleen Rafa Fish kan spannend worden.
De rest in straights voor de top 4.
Wellciht. Maar daar zal het denk ik bij blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Zie je Tsonga geen setje pakken van Fed?
Alleen sport 1 zeker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef StijnDa het volgende:
Bryan / Bryan - Aspelin / Hanley
Ook een erg leuke wedstrijd5e set ondertussen, maar over het algemeen is er niet veel aandacht voor de dubbels.
Ik heb alleen BBC One, BBC Two and BBC World.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Krajicek/Ivanisevic - Johnson/Palmer nu op BBCi
Via de schotel hebben wij hier een heleboel BBC's, BBCi zendt heel veel wedstrijden uit (7 kanalen)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef Nober het volgende:
Ik heb alleen BBC One, BBC Two and BBC World.
Meer kaartjes verkopen omdat er op twee banen gespeeld wordt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef Colplay het volgende:
Waarom hebben ze al die dubbels op t CC geplaatst en niet Azarenko - Paszek? Dat was toch veel eerlijker en logischer geweest?
Dat duurt lang. Tja, veteranen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
Over 20 minuten zullen ze de baan op komen.
Shit, ik wil Krajicekquote:
Die gaat dus naar morgen...quote:Gentlemen's Invitation Doubles - Quarterfinals
Goran Ivanisevic(CRO) /
Richard Krajicek(NED) vs. Donald Johnson(USA) /
Jared Palmer(USA)
2-3 Suspended
Postponed
Na het stoppen van Dementieva was ik op zoek naar een nieuwe favoriete speelster. En Lisicki is de gelukkige.quote:
omdat ze wimbledon today moeten uitzenden, uitzendschema ofzo...beetje vaag maar goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef theSummoner het volgende:
Niet dat ik zo into WTA ben, maar waarom zendt de BBC die kwartfinale die nog bezig is in godesnaam niet uit?
Mja, dat skipten ze gisteren ook toen de wedstrijd nog doorging bij de heren. Dus gok dat het de dames zijn, die de doorslag geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
omdat ze wimbledon today moeten uitzenden, uitzendschema ofzo...beetje vaag maar goed
Ja, en niet de nummer 1 van de wereld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Mja, dat skipten ze gisteren ook toen de wedstrijd nog doorging bij de heren. Dus gok dat het de dames zijn, die de doorslag geven.
Je kreeg er wattes van?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet meer sinds FF 4. Ik kreeg er BSOD van
.
Deze jongensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Je kreeg er wattes van?
Dat gilletje van Azarenka is echt freaky
LMGTFYquote:
Heb je een stream dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef theSummoner het volgende:
[..]
LMGTFY![]()
Ok, chroom is echt tergend traag bij mij, Firefox doet z'n naam eer aan
Ja voor de rest is het echt eentonig baselinegebeukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zo'n passing bij het vrouwentennis
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef theSummoner het volgende:
[..]
http://www.streamhunter.tv/streams/tennis/centre.html
Werkt ie zo?
Nu kan je ook meegenieten van deze schitterende wedstrijdquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is sinds deze Wimbledon toch wel fan van Lisicki....
Leuke lach heeft ze steeds als ze een punt wint
Het is inderdaad meer een gil dan een gruntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Norrage het volgende:
Ja Lisicki heeft er veel fans bij
En Aza's gil is wel extra hard met een dak op CC
Ik doe het ook, en heb er totaal geen last van hoor tijdens wedstrijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef theSummoner het volgende:
Waarom houdt 90% van de spelers eigenlijk een tweede bal bij zich? Ik bedoel, het is handig voor je 2e service maar je hebt ook ballenjongens en het lijkt me zo kut met lopen...
Maar als je echt hele zieke stappen moet doen a la Nadal of Monfils, dan kan het toch in de weg zitten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik doe het ook, en heb er totaal geen last van hoor tijdens wedstrijden
Nee. Heb er nog nooit last van gehad of gehoord van iemand dat hij/zij er last van heeft. Daarnaast hebben veel spelers een eerste service-tweede service ritueel dat ze waarschijnlijk liever niet onderbreken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maar als je echt hele zieke stappen moet doen a la Nadal of Monfils, dan kan het toch in de weg zitten?
Heb ik me ook al eens afgevraagdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maar als je echt hele zieke stappen moet doen a la Nadal of Monfils, dan kan het toch in de weg zitten?
Nee. En het is fucking irritant om een nieuwe bal te moeten vragen voor een 2e service..dan is je concentratie gewoon weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Melzer doet het welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. En het is fucking irritant om een nieuwe bal te moeten vragen voor een 2e service..dan is je concentratie gewoon weg.
Gewoon een leuke wedstrijd hoor.quote:
Wat ik net al zei, ik vond het suf baselinegebeuk. Wat vond jij er leuk aan?quote:
Lisickiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef Norrage het volgende:
Azarenka
Lisicki
Kvitova
Sharapova
Leuke halve finales!
Lisicki is cutequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Norrage het volgende:
Ja Lisicki heeft er veel fans bij
En Aza's gil is wel extra hard met een dak op CC
Dan voel je je een knurftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb weleens bij een speler gezien (volgens mij Monaco) dat er een bal uit z'n broekzak viel tijdens de rally.
2 vrouwelijke Tsonga's en flink wat briljante ballen..ben ook wel fan van Vikaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Wat ik net al zei, ik vond het suf baselinegebeuk. Wat vond jij er leuk aan?
Nouja 14.00 waarschijnlijk Fed - Djoko en dan aansluitend Murray - Nadal...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef theSummoner het volgende:
Weet iemand hoe laat vrijdag de halve finales gespeeld worden? Of moet dat nog definitief beslist worden?
Hm dan kan ik daarvoor nét niet naar Transformers 3quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja 14.00 waarschijnlijk Fed - Djoko en dan aansluitend Murray - Nadal...
7.5quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog geen seconde live tennis van Djokovic gezien
Alleen dat filmpje waarin ie z'n racket kapot slaat. Elke keer als ie moet spelen ben ik weg. Ik heb dus ook totaal geen weet van z'n vorm op gras.
quote:ivokarlovic ivo karlovic
Just got kicked out of the hotel. Something my reservation was till today,its fully booked. But its evening I said. 'You got 30 mins sir'.
That's a pity cuz I stayed there quite a few years.
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
That's a pity cuz I stayed there quite a few times. Millennium at Chelsea got a bad review from me.
4 minutes ago Favorite Retweet Reply
BAMquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:19 schreef Szura het volgende:
Post ie daarna dit
[..]![]()
![]()
Ik vond het al raar maar een correctie:
[..]
En dan het liefst een finale Murray - Federer, die Fed winnend afsluit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:58 schreef BobW het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel dat ze alle vier doorgaan, en dan krijgen we pas echt spektakel.
Tel daarbij op dat Murray gewoon heeft staan falen na de AO.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Grote kans op morgen weer minstens 3/4 "grote vier" door naar de SF.
Verplichte toernooien SF's sinds de WTF:
WTF: Nadal/Federer/Djokovic/Murray
AO: Federer/Djokovic/Murray/Ferrer
IW: Nadal/Federer/Djokovic/Del Potro
Miami: Nadal/Federer/Djokovic/Fish
Madrid: Nadal/Federer/Djokovic/Bellucci
Rome: Nadal/Djokovic/Murray/Gasquet
RG: Nadal/Federer/Djokovic/Murray
Wimbledon:?
7/7 Djokovic
6/7 Nadal
6/7 Federer
4/7 Murray
Wie zijn die 2 middelste gasten nou eigenlijk? Zag ze de hele dag al op BBC.quote:
Als Nadal weer zo'n verschrikkelijke blessure krijgt, komt murray nooit in de finalequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:16 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan het liefst een finale Murray - Federer, die Fed winnend afsluit.
De Engelsen in rouw en Murray die de zoveelste GS-finale verliest en weer te horen krijgt dat hij er wel een keer eentje wint.
Dat snap ik niet. Nadal is toch Murrays grootste obstakel voor het bereiken van de finale en als Nadal een blessure krijgt, komt Murray toch juist makkelijker in de finale?quote:Op woensdag 29 juni 2011 04:03 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als Nadal weer zo'n verschrikkelijke blessure krijgt, komt murray nooit in de finale
ironie denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Nadal is toch Murrays grootste obstakel voor het bereiken van de finale en als Nadal een blessure krijgt, komt Murray toch juist makkelijker in de finale?
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/index.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:26 schreef tja77 het volgende:
Heb er zin in vandaag, straks weer de stream aanzwengelen.
Ik weet niet hoe het weer in London is, maar welke wedstrijden staan er op het centre court gepland?
Niet zo gek. Ze had nog 2000 punten. Dat was van Wimbledon vorig jaar. Daarna heeft ze niks meer gespeeld. Van die 2000 punten vallen er nu een heleboel weg. Dus ze heeft vrijwel niks meer over. Maar ze zal zo wel weer die top 10 binnenkomen als ze weer enig speelritme heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:40 schreef Morthill het volgende:
Zie ik trouwens goed (ja ik ben traag) dat volgende week Serena uit de top-100 valt
True, maar ik geniet even van het tijdperk dat ze buiten de top 100 staatquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo gek. Ze had nog 2000 punten. Dat was van Wimbledon vorig jaar. Daarna heeft ze niks meer gespeeld. Van die 2000 punten vallen er nu een heleboel weg. Dus ze heeft vrijwel niks meer over. Maar ze zal zo wel weer die top 10 binnenkomen als ze weer enig speelritme heeft.
Ik denk alleen dat je er weinig van zal merkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, maar ik geniet even van het tijdperk dat ze buiten de top 100 staat
Ik ook niet. Best apart, de rest van het jaar ging echt 100% van de aandacht uit naar Djoko,..nu heeft ie 1 potje verloren en ligt de focus (van het publiek en de omroep) weer veel meer op de rest (niet heel raar, Fed (logisch), Nadal (#1) en Murray (brits)) maar toch wel apart. Zal ie wel leuk vinden, weer een beetje op de achtergrond. Verder komt het natuurlijk ook doordat hij bij verre de makkelijkste loting had en, met uitzondering van Baggy, nog niet op het CC (of tenminste primetime) heeft mogen spelen. Ook vandaag zal dat niet veel veranderen, want Tomic is nou niet echt een boeiende tegenstander en het is weer op court 1.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog geen seconde live tennis van Djokovic gezien
Alleen dat filmpje waarin ie z'n racket kapot slaat. Elke keer als ie moet spelen ben ik weg. Ik heb dus ook totaal geen weet van z'n vorm op gras.
Naja op zich is het wel opvallend dat je met 1 goed toernooi gewoon in de top 25 van de wereld staat. Dan hoef je de rest van het jaar niks te doen en ben je nog steeds geplaatst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet zo gek. Ze had nog 2000 punten. Dat was van Wimbledon vorig jaar. Daarna heeft ze niks meer gespeeld. Van die 2000 punten vallen er nu een heleboel weg. Dus ze heeft vrijwel niks meer over. Maar ze zal zo wel weer die top 10 binnenkomen als ze weer enig speelritme heeft.
Niet zo vreemd toch? 2000 punten is een GS> bij de heren zou dat zelfs bijna goed zijn voor een top 10 notering. (roddick staat nu op #10 met 2200)quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:22 schreef Colplay het volgende:
[..]
Naja op zich is het wel opvallend dat je met 1 goed toernooi gewoon in de top 25 van de wereld staat. Dan hoef je de rest van het jaar niks te doen en ben je nog steeds geplaatst.
Toch juist dat ze Feliciano Deliciano noemt, ze zegt toch niks over haar zoon? Of geeft ze nu wat tegenwicht?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:18 schreef Federer-fan het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de bijnaam van Judy Murray voor haar succesvolle zoon Andylicious is? Noem me ouderwets, maar dat kan toch niet.
Bayonettaquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef tja77 het volgende:
Die bril doet het hem, die tweede foto is ze echt een lekker snoepje.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch juist dat ze Feliciano Deliciano noemt, ze zegt toch niks over haar zoon? Of geeft ze nu wat tegenwicht?
Nam ik je nou serieus?quote:
wtfquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef opgebaarde het volgende:
Zat wat te utoepen
Heerlijke vent die Soderling
Haha, wat een sukkelquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef opgebaarde het volgende:
Zat wat te utoepen
Wat denk je? Hij loopt eerst naar de juiste plek en geeft dan een andere plek meer dan een meter ervan vandaan aanquote:
Ik kan het gewoon niet gelovenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat denk je? Hij loopt eerst naar de juiste plek en geeft dan een andere plek meer dan een meter ervan vandaan aan![]()
Overigens verloor hij deze pot zoals te zien is met 6-1 6-0, maar zijn revanche kreeg hij een maandje later op RG.
Mensenhemel wat een sneue actiequote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef opgebaarde het volgende:
Zat wat te utoepen
Je bedoelt in de jongensenkel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef DeMessias het volgende:
Was Kim Hardebeck in het juniorenenkelspel bij de vrouwen niet degene die het talent uit Nederland uitschakelde? Ik zie dat ze nu in de tweede ronde tegen de Belgische Van Uytvanck aan het spelen is.
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/index.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
Even een vraagje van een leek qua kaarten voor Wimbledon.
Ik zit er aan te denken om naar een wedstrijd te gaan, maar ik heb zitten zoeken op de Wimbledon website, maar ik kan nergens echt duidelijk vinden welke partij wanneer speelt en op welke baan.
Ik zal wel scheel zijn, maar goed, misschien dat iemand hier mij op weg kan helpen....
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/index.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zit er aan te denken om naar een wedstrijd te gaan, maar ik heb zitten zoeken op de Wimbledon website, maar ik kan nergens echt duidelijk vinden welke partij wanneer speelt en op welke baan.
Ik zal wel scheel zijn, maar goed, misschien dat iemand hier mij op weg kan helpen....
En die worden op Centre Court en Court 1 gespeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef BobW het volgende:
Morgen zijn in ieder geval de halve finales vrouwen, vrijdag halve finale mannen, zaterdag finale vrouwen, zondag finale mannen
Je wil nu nog naar een wedstrijd van deze Wimbledon editie gaan? Dan ben je rijkelijk laat..Sowieso gaat het ook om kaarten voor een dagdeel en niet 1 wedstrijd in het bijzonder en weet je vooraf nooit welke spelers er in actie komen (dat is pas de avond ervoor bekend). Alles zal nu allang uitverkocht zijn lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, als Lisicki de finale haalt (enkel of dubbel) zou ik die wel willen zien.... Even in de gaten houden...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef BobW het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/index.html
Hier is het schema van vandaag te zien en het schema van morgen komt meestal pas tegen de avond erop.
Morgen zijn in ieder geval de halve finales vrouwen, vrijdag halve finale mannen, zaterdag finale vrouwen, zondag finale mannen
Weet ik. Maar kaarten voor zaterdag gaan via ticketmaster morgen en vrijdag in de verkoopquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je wil nu nog naar een wedstrijd van deze Wimbledon editie gaan? Dan ben je rijkelijk laat..Sowieso gaat het ook om kaarten voor een dagdeel en niet 1 wedstrijd in het bijzonder en weet je vooraf nooit welke spelers er in actie komen (dat is pas de avond ervoor bekend)
Iedere dag zie je weer mensen die al uren voor de ingang liggen om kaarten te krijgen..zo simpel zal het toch niet zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar kaarten voor zaterdag gaan via ticketmaster morgen en vrijdag in de verkoop
Heb je dan een kans om er een te krijgen als je op het exacte moment zit te f5en?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar kaarten voor zaterdag gaan via ticketmaster morgen en vrijdag in de verkoop
Ik bekijk hem via Windows Media Player, zoals die eerst stond deed hij het bij mij nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
doet de nos.nl stream bij jullie het al?
http://nos.nl/dossier/247375-tennis-wimbledon-2011/tab/176/live/quote:
Doet het wel bij mij hoor.. maar wel via WMP dus, niet zoals die standaard stond, alleen nog geen commentaar (niet erg ook)quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef BobW het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/247375-tennis-wimbledon-2011/tab/176/live/
Doet het nog niet, maar komt zo denk ik
De site van Wimbledon linkt er zelf naar... Maar goed, zoals gezegd, heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere dag zie je weer mensen die al uren voor de ingang liggen om kaarten te krijgen..zo simpel zal het toch niet zijn?
onlinequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef BobW het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/247375-tennis-wimbledon-2011/tab/176/live/
Doet het nog niet, maar komt zo denk ik
Ik geloof Centre Court rond de 50 pond.... en andere banen zijn dan steeds een stukje goedkoper..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Heb je dan een kans om er een te krijgen als je op het exacte moment zit te f5en?
Hoe duur is zoiets eigenlijk?
Die zijn al even vriendelijk als Sporza voor buitenlanders...quote:
Hoe bedoel je? Mag je 'm niet gebruiken met een belgische IP?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die zijn al even vriendelijk als Sporza voor buitenlanders...
Wel grappig dit: "en incidenteel een livestream."
Alleen NL ja..ivm uitzendrechten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mag je 'm niet gebruiken met een belgische IP?
Neen, niet beschikbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mag je 'm niet gebruiken met een belgische IP?
Finales e.d. zijn wel wat duurder.... Verschilt uiteraardquote:
Ja lekker chique op de all england clubquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zozo fed heeft soort net vestje zonder mouwen aan.
Alleen zenden ze hetzelfde uit...? (NOS en BBC dus)quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef BobW het volgende:
Vanaf 14:45 staat er dat BBC 1 ook gaat uitzenden, dan kan je de ene op de stream kijken en de andere op TV
Het talent in Nederland is Indy de Vroome. Schuurs is niet meer dan een gemiddeld talent, die overigens meer kwaliteiten heeft in het dubbelspel (en als jongen, maar dat terzijdequote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef DeMessias het volgende:
Was Kim Hardebeck in het juniorenenkelspel bij de vrouwen niet degene die het talent uit Nederland uitschakelde? Ik zie dat ze nu in de tweede ronde tegen de Belgische Van Uytvanck aan het spelen is.
Heb je streamlink?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef TheGeneral het volgende:
Geweldig punt van tomic om een BP weg te werken
Thanksquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.fromsportcom.com/v-2/8/164/v-296569.html
Hm, dan loopt de NOS stream aardig achterquote:
vervelend he!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, dan loopt de NOS stream aardig achter
Straight sets Djokovic.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Tomic-Djokovic?
Ja.quote:
6-4, 6-4, 6-4?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van Tomic-Djokovic?
6-2 de eerste set binnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Indy de Vroome mag zo haar partij afmaken![]()
Indy!!!quote:
Ach, ik ben blij met alles wat aangeboden wordt, maar het is wel jammer jaquote:
Een slecht begin van Tsonga is toch een fijn begin voor Fed?quote:
Truequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Een slecht begin van Tsonga is toch een fijn begin voor Fed?
Feds backhand is inderdaad echt prachtigquote:
datquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef BobW het volgende:
Tsonga speelt veel te bang, normaal slaat hij veel harder en strakker
Tweelingbroer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:25 schreef TheGeneral het volgende:
Tsonga's broer is gewoon een directe kopie van hem
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef tja77 het volgende:
Roelfs "de lob is op de lijn" vent, hij was er 20 cm. voor.
Nou, niet overdrijven zo snel al...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef DeMessias het volgende:
Lijkt wel een masterclass van Federer.
Wat hij laat zien is briljant.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nou, niet overdrijven zo snel al...
En de BBC streamt ook niet voor buitenlandersquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, en de stream van de NOS geeft hier beter beeld.
Zeker waar, maar masterclass, dat was meer tegen ammarino...quote:
De bal tussen de benen moet nog voorbij komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef TheGeneral het volgende:
Hoppa, ook nog even de backhandsmash. We hebben denk ik alle ballen al weer gezien van Fed
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De bal tussen de benen moet nog voorbij komen
Elke 7 games dacht ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:37 schreef theSummoner het volgende:
[..]
![]()
Tsonga staat een beetje te choken![]()
Hoe vaak verversen ze de ballen eigenlijk?
Elke zeven games.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:37 schreef theSummoner het volgende:
[..]
![]()
Eerst na 7 na games, en daarna constant na 9.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:37 schreef theSummoner het volgende:
[..]
![]()
Wow slijten ze echt zo snel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eerst na 7 na games, en daarna constant na 9.
dit dus, want inspelen geld als 2 games.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Eerst na 7 na games, en daarna constant na 9.
Door de klappen die ze krijgen 'fluffen' ze erg, zoiets zeg maar:quote:
Fluffenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Door de klappen die ze krijgen 'fluffen' ze erg, zoiets zeg maar:
[ afbeelding ]
Dus dan worden ze vervangen voor nieuwe.
Worden ze harig?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Fluffy ball zeggen ze in het Engels, ik wist er even geen Nederlands woord voor
Ploffen ze!quote:
Daar is de bal nog heel, maar de baan nietquote:
Jup.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
BBC2 zeker?
Analoog is Wimbledon nergens te bekijken.
Laatste poging: Pluizen ze?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat klinkt al wat beter, maar is het ook niet. Daarom wist ik ook geen woord.
BBC2 is toch analoog? Bij mij wel iigquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
BBC2 zeker?
Analoog is Wimbledon nergens te bekijken.
Houden we het daaropquote:
Dat is hier een paar weken geleden uit het pakket gehaald. Er is nog één Britse zender en één Duitse zender over. Italiaanse zenders weg, Frans / Belgische zenders weg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:45 schreef theSummoner het volgende:
[..]
BBC2 is toch analoog? Bij mij wel iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |