Heb je een stream dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:07 schreef theSummoner het volgende:
[..]
LMGTFY![]()
Ok, chroom is echt tergend traag bij mij, Firefox doet z'n naam eer aan
Ja voor de rest is het echt eentonig baselinegebeukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zo'n passing bij het vrouwentennis
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef theSummoner het volgende:
[..]
http://www.streamhunter.tv/streams/tennis/centre.html
Werkt ie zo?
Nu kan je ook meegenieten van deze schitterende wedstrijdquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is sinds deze Wimbledon toch wel fan van Lisicki....
Leuke lach heeft ze steeds als ze een punt wint
Het is inderdaad meer een gil dan een gruntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Norrage het volgende:
Ja Lisicki heeft er veel fans bij
En Aza's gil is wel extra hard met een dak op CC
Ik doe het ook, en heb er totaal geen last van hoor tijdens wedstrijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef theSummoner het volgende:
Waarom houdt 90% van de spelers eigenlijk een tweede bal bij zich? Ik bedoel, het is handig voor je 2e service maar je hebt ook ballenjongens en het lijkt me zo kut met lopen...
Maar als je echt hele zieke stappen moet doen a la Nadal of Monfils, dan kan het toch in de weg zitten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik doe het ook, en heb er totaal geen last van hoor tijdens wedstrijden
Nee. Heb er nog nooit last van gehad of gehoord van iemand dat hij/zij er last van heeft. Daarnaast hebben veel spelers een eerste service-tweede service ritueel dat ze waarschijnlijk liever niet onderbreken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maar als je echt hele zieke stappen moet doen a la Nadal of Monfils, dan kan het toch in de weg zitten?
Heb ik me ook al eens afgevraagdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maar als je echt hele zieke stappen moet doen a la Nadal of Monfils, dan kan het toch in de weg zitten?
Nee. En het is fucking irritant om een nieuwe bal te moeten vragen voor een 2e service..dan is je concentratie gewoon weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Melzer doet het welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. En het is fucking irritant om een nieuwe bal te moeten vragen voor een 2e service..dan is je concentratie gewoon weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |