quote:
quote:
Je moet wel bij iedere service voorovergebogen staan, is slecht voor je rug hoor. Zware werkomstandighedenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef chufi het volgende:
linesman is ook een leuk beroep... af en toe out schreeuwen en thats it of de bal nu in was of niet ...
dat voor 2 week per jaar .... doe ik het voorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je moet wel bij iedere service voorovergebogen staan, is slecht voor je rug hoor. Zware werkomstandigheden
Bij de ouwe lullen competitie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef borisz het volgende:
Richard Kraai op het centre court straks.
BBC2.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef Szura het volgende:
Meer mensen waarbij het geluid op Sport 1 opeens verneukt is?
Zendt Sport1 dat ook uit eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Met Goran Ivanisevic tegen Johnson & Palmer
+1 uur.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen:
Centre Court
13:00
Gentlemen's Singles - Quarterfinals
Jo-Wilfried Tsonga(FRA)[12] vs. Roger Federer(SUI)[3]
Andy Murray(GBR)[4] vs. Feliciano Lopez(ESP)
No. 1 Court
13:00
Bernard Tomic(AUS) vs. Novak Djokovic(SRB)[2]
Rafael Nadal(ESP)[1] vs. Mardy Fish(USA)[10]
De enige verrassing zou Tsonga kunnen zijn, de andere drie zie ik niet winnen maar hoop wel op Lopez, de gewenste toyboy van Murray's moeder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik heb er zin in
Normaalgesproken gaat de top 4 door, maar je weet het nooit
7-5, 7-6 in de 1R, zegt dus niets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef FedExpress het volgende:
Neerlands trots (en hoop) is inmiddels op court 6 begonnen!
Meteen een zware eerste servicegame
? ik zeg toch verder niks? alleen dat ze meteen een lastige servicegame heeft. Die nu nog bezig is overigensquote:
Ik zeg alleen dat de 1R ook close was met een 7-5, 7-6(5) overwinning.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
? ik zeg toch verder niks? alleen dat ze meteen een lastige servicegame heeft. Die nu nog bezig is overigens
Zie je Tsonga geen setje pakken van Fed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef luckass het volgende:
Alleen Rafa Fish kan spannend worden.
De rest in straights voor de top 4.
Wellciht. Maar daar zal het denk ik bij blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Zie je Tsonga geen setje pakken van Fed?
Alleen sport 1 zeker?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef StijnDa het volgende:
Bryan / Bryan - Aspelin / Hanley
Ook een erg leuke wedstrijd5e set ondertussen, maar over het algemeen is er niet veel aandacht voor de dubbels.
Ik heb alleen BBC One, BBC Two and BBC World.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Krajicek/Ivanisevic - Johnson/Palmer nu op BBCi
Via de schotel hebben wij hier een heleboel BBC's, BBCi zendt heel veel wedstrijden uit (7 kanalen)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef Nober het volgende:
Ik heb alleen BBC One, BBC Two and BBC World.
Meer kaartjes verkopen omdat er op twee banen gespeeld wordt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef Colplay het volgende:
Waarom hebben ze al die dubbels op t CC geplaatst en niet Azarenko - Paszek? Dat was toch veel eerlijker en logischer geweest?
Dat duurt lang. Tja, veteranen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
Over 20 minuten zullen ze de baan op komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |