Shit, ik wil Krajicekquote:
Die gaat dus naar morgen...quote:Gentlemen's Invitation Doubles - Quarterfinals
Goran Ivanisevic(CRO) /
Richard Krajicek(NED) vs. Donald Johnson(USA) /
Jared Palmer(USA)
2-3 Suspended
Postponed
Na het stoppen van Dementieva was ik op zoek naar een nieuwe favoriete speelster. En Lisicki is de gelukkige.quote:
omdat ze wimbledon today moeten uitzenden, uitzendschema ofzo...beetje vaag maar goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef theSummoner het volgende:
Niet dat ik zo into WTA ben, maar waarom zendt de BBC die kwartfinale die nog bezig is in godesnaam niet uit?
Mja, dat skipten ze gisteren ook toen de wedstrijd nog doorging bij de heren. Dus gok dat het de dames zijn, die de doorslag geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
omdat ze wimbledon today moeten uitzenden, uitzendschema ofzo...beetje vaag maar goed
Ja, en niet de nummer 1 van de wereld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Mja, dat skipten ze gisteren ook toen de wedstrijd nog doorging bij de heren. Dus gok dat het de dames zijn, die de doorslag geven.
Je kreeg er wattes van?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet meer sinds FF 4. Ik kreeg er BSOD van
.
Deze jongensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:04 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Je kreeg er wattes van?
Dat gilletje van Azarenka is echt freaky
LMGTFYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |