Weet ik. Maar kaarten voor zaterdag gaan via ticketmaster morgen en vrijdag in de verkoopquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je wil nu nog naar een wedstrijd van deze Wimbledon editie gaan? Dan ben je rijkelijk laat..Sowieso gaat het ook om kaarten voor een dagdeel en niet 1 wedstrijd in het bijzonder en weet je vooraf nooit welke spelers er in actie komen (dat is pas de avond ervoor bekend)
Iedere dag zie je weer mensen die al uren voor de ingang liggen om kaarten te krijgen..zo simpel zal het toch niet zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar kaarten voor zaterdag gaan via ticketmaster morgen en vrijdag in de verkoop
Heb je dan een kans om er een te krijgen als je op het exacte moment zit te f5en?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar kaarten voor zaterdag gaan via ticketmaster morgen en vrijdag in de verkoop
Ik bekijk hem via Windows Media Player, zoals die eerst stond deed hij het bij mij nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
doet de nos.nl stream bij jullie het al?
http://nos.nl/dossier/247375-tennis-wimbledon-2011/tab/176/live/quote:
Doet het wel bij mij hoor.. maar wel via WMP dus, niet zoals die standaard stond, alleen nog geen commentaar (niet erg ook)quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef BobW het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/247375-tennis-wimbledon-2011/tab/176/live/
Doet het nog niet, maar komt zo denk ik
De site van Wimbledon linkt er zelf naar... Maar goed, zoals gezegd, heb er geen ervaring mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere dag zie je weer mensen die al uren voor de ingang liggen om kaarten te krijgen..zo simpel zal het toch niet zijn?
onlinequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef BobW het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/247375-tennis-wimbledon-2011/tab/176/live/
Doet het nog niet, maar komt zo denk ik
Ik geloof Centre Court rond de 50 pond.... en andere banen zijn dan steeds een stukje goedkoper..quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:05 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Heb je dan een kans om er een te krijgen als je op het exacte moment zit te f5en?
Hoe duur is zoiets eigenlijk?
Die zijn al even vriendelijk als Sporza voor buitenlanders...quote:
Hoe bedoel je? Mag je 'm niet gebruiken met een belgische IP?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die zijn al even vriendelijk als Sporza voor buitenlanders...
Wel grappig dit: "en incidenteel een livestream."
Alleen NL ja..ivm uitzendrechten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mag je 'm niet gebruiken met een belgische IP?
Neen, niet beschikbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Mag je 'm niet gebruiken met een belgische IP?
Finales e.d. zijn wel wat duurder.... Verschilt uiteraardquote:
Ja lekker chique op de all england clubquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zozo fed heeft soort net vestje zonder mouwen aan.
Alleen zenden ze hetzelfde uit...? (NOS en BBC dus)quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef BobW het volgende:
Vanaf 14:45 staat er dat BBC 1 ook gaat uitzenden, dan kan je de ene op de stream kijken en de andere op TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |