Ik doe het ook, en heb er totaal geen last van hoor tijdens wedstrijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef theSummoner het volgende:
Waarom houdt 90% van de spelers eigenlijk een tweede bal bij zich? Ik bedoel, het is handig voor je 2e service maar je hebt ook ballenjongens en het lijkt me zo kut met lopen...
Maar als je echt hele zieke stappen moet doen a la Nadal of Monfils, dan kan het toch in de weg zitten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik doe het ook, en heb er totaal geen last van hoor tijdens wedstrijden
Nee. Heb er nog nooit last van gehad of gehoord van iemand dat hij/zij er last van heeft. Daarnaast hebben veel spelers een eerste service-tweede service ritueel dat ze waarschijnlijk liever niet onderbreken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maar als je echt hele zieke stappen moet doen a la Nadal of Monfils, dan kan het toch in de weg zitten?
Heb ik me ook al eens afgevraagdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maar als je echt hele zieke stappen moet doen a la Nadal of Monfils, dan kan het toch in de weg zitten?
Nee. En het is fucking irritant om een nieuwe bal te moeten vragen voor een 2e service..dan is je concentratie gewoon weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Melzer doet het welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. En het is fucking irritant om een nieuwe bal te moeten vragen voor een 2e service..dan is je concentratie gewoon weg.
Gewoon een leuke wedstrijd hoor.quote:
Wat ik net al zei, ik vond het suf baselinegebeuk. Wat vond jij er leuk aan?quote:
Lisickiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef Norrage het volgende:
Azarenka
Lisicki
Kvitova
Sharapova
Leuke halve finales!
Lisicki is cutequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Norrage het volgende:
Ja Lisicki heeft er veel fans bij
En Aza's gil is wel extra hard met een dak op CC
Dan voel je je een knurftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb weleens bij een speler gezien (volgens mij Monaco) dat er een bal uit z'n broekzak viel tijdens de rally.
2 vrouwelijke Tsonga's en flink wat briljante ballen..ben ook wel fan van Vikaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Wat ik net al zei, ik vond het suf baselinegebeuk. Wat vond jij er leuk aan?
Nouja 14.00 waarschijnlijk Fed - Djoko en dan aansluitend Murray - Nadal...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef theSummoner het volgende:
Weet iemand hoe laat vrijdag de halve finales gespeeld worden? Of moet dat nog definitief beslist worden?
Hm dan kan ik daarvoor nét niet naar Transformers 3quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja 14.00 waarschijnlijk Fed - Djoko en dan aansluitend Murray - Nadal...
7.5quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef Szura het volgende:
Ik heb nog geen seconde live tennis van Djokovic gezien
Alleen dat filmpje waarin ie z'n racket kapot slaat. Elke keer als ie moet spelen ben ik weg. Ik heb dus ook totaal geen weet van z'n vorm op gras.
quote:ivokarlovic ivo karlovic
Just got kicked out of the hotel. Something my reservation was till today,its fully booked. But its evening I said. 'You got 30 mins sir'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |