Bel even de politie.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Over mijn buurvrouw: het mens is 20 of zo en gedraagt zich nog steeds als een klein kind.
Elke dag weer keiharde muziek (maakt niet uit hoevaak ik er iets over zeg, want dan slaat ze de deur in m'n gezicht dicht) en als ze boos is, gaat ze schreeuwen, tegen deuren aan schoppen, over de gang rennen, op de trapleuning trommelen, etc.
En ze timmert laat op de avond ...
Volgens mij is dat mens geestelijk nog een 10-jarige.
Ik word er strontziek van.
Die zullen niks doen, want dat mens is lichtelijk verstandelijk gehandicapt.quote:
Ten eerste had ik niet zo snel door dat ik de lapo hadquote:Op zondag 26 juni 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
Alweer iemand die te laat is, gaat lekker.
Hier weer verder klagen, kreunen en steunen.
Misschien doelde hij er wel op dat hij een afspraak had en dat iemand om 16:00 bij hem zou zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ten eerste had ik niet zo snel door dat ik de lapo had
Ten tweede heb ik faalangst () bij topics openen
Ten derde ging het vlak voor 'invoeren' mis omdat ik nog een tabblad had openstaan die ik wilde sluiten en daarmee ook het nieuwe topic wegklikte.
Het rare is dat ik normaal een 'wil je alle tabbladen sluiten?'melding krijg maar deze keer niet.![]()
Anyway, zeik niet zo. Je bent nou net een zeurwijf.
Dat mag geen excuus zijn voor de overlast die mevrouw veroorzaakt.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zullen niks doen, want dat mens is lichtelijk verstandelijk gehandicapt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien doelde hij er wel op dat hij een afspraak had en dat iemand om 16:00 bij hem zou zijn.
Wat?quote:Anyway, zeik niet zo. Je bent nou net een zeurwijf.
Huurbaas/woningbouwvereniging inlichten of je wijkbeheerder en als dat niet helpt een aanklacht indienen bij de politie.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Over mijn buurvrouw: het mens is 20 of zo en gedraagt zich nog steeds als een klein kind.
Elke dag weer keiharde muziek (maakt niet uit hoevaak ik er iets over zeg, want dan slaat ze de deur in m'n gezicht dicht) en als ze boos is, gaat ze schreeuwen, tegen deuren aan schoppen, over de gang rennen, op de trapleuning trommelen, etc.
En ze timmert laat op de avond ...
Volgens mij is dat mens geestelijk nog een 10-jarige.
Ik word er strontziek van.
Ja eigenlijk wel. Als ik dit eerder had geweten had ik niet zo hoeven stressen toen ik alles had weggeklikt.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef Dimens het volgende:
Maar Ratelslangetje, ben je niet dankbaar dat ik uiteindelijk het topic voor je geopend heb?
Nou, dat!quote:[..]
Wat?
Nou zeg, ik doe wat voor je en ik krijg te horen dat ik een zeikend zeur wijf ben, ik doe het al nooit meer hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Als ik dit eerder had geweten had ik niet zo hoeven stressen toen ik alles had weggeklikt.
[..]
Nou, dat!![]()
sodeju.. wat een jankert ben jijquote:Op zondag 26 juni 2011 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ten eerste had ik niet zo snel door dat ik de lapo had
Ten tweede heb ik faalangst () bij topics openen
Ten derde ging het vlak voor 'invoeren' mis omdat ik nog een tabblad had openstaan die ik wilde sluiten en daarmee ook het nieuwe topic wegklikte.
Het rare is dat ik normaal een 'wil je alle tabbladen sluiten?'melding krijg maar deze keer niet.![]()
Anyway, zeik niet zo. Je bent nou net een zeurwijf.
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou zeg, ik doe wat voor je en ik krijg te horen dat ik een zeikend zeur wijf ben, ik doe het al nooit meer hoor.
Wtf bemoei jij je ermee joh? Kloothommel.quote:
Zou het niet zo kunnen zijn dat jij je grotendeels verbeeldt dat een hele groep wat tegen jou heeft?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Mishu het volgende:
Het is moeilijk om sterk in het leven te blijven staan als een groep mensen blijkbaar iets tegen je heeft. Ik snap dat nooit zo, dat in een groepje iemand stom vinden.De kracht van saamhorigheid?
Nouja volgens mij klopt het wel een beetje. Maarja je hebt altijd mensen waarmee het niet klikt waarschijnlijk. Het is gewoon niet goed voor je stemming en zelfbeeld om al te veel mensen tegen te komen die je stom vindenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat jij je grotendeels verbeeldt dat een hele groep wat tegen jou heeft?
Die mensen komen we allemaal tegen, maar dat lijkt me ook vrij gezond. Over het algemeen valt het vaak wel mee hoeveel mensen je daadwerkelijk 'stom' vinden. Vaker verbeelden mensen zich dat.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja volgens mij klopt het wel een beetje. Maarja je hebt altijd mensen waarmee het niet klikt waarschijnlijk. Het is gewoon niet goed voor je stemming en zelfbeeld om al te veel mensen tegen te komen die je stom vinden
Eerder een kwestie van meeloperij. Als je niet de mening deelt met de groep lig je er zelf uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Mishu het volgende:
Het is moeilijk om sterk in het leven te blijven staan als een groep mensen blijkbaar iets tegen je heeft. Ik snap dat nooit zo, dat in een groepje iemand stom vinden.De kracht van saamhorigheid?
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Opgelicht op internetratten heb je toch ook hier end aar
Leuk is anders maarjaquote:
Ik reageer op jou gejank zonder dat het uberhaubt tegen je gericht wasquote:Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]op je bolle wangetjes
[..]
Wtf bemoei jij je ermee joh? Kloothommel.
Mss komt het omdat je zeurt.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Mishu het volgende:
't Is al goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik reageer op jou gejank zonder dat het uberhaubt tegen je gericht wasJe kunt je ook druk maken om dingen die er echt toe doen ipv zoiets doms..
op je bolle wangetjes
tell me, wat staat er in je notes?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Dimens het volgende:
Ik heb net Fok!Pimp gekocht, nu ben ik de gelukkigste persoon op aarde.
PM, PM, PM.quote:
Wat is met jou danquote:Op maandag 27 juni 2011 01:41 schreef theKiD het volgende:
KUT! KUT! KUT! Ik HAAT mijn werk! En nu al helemaal!Paupertokkievolk
als het maar gratis is, dan graait en snaait iedereen wat ie kan, zonder aan een ander te denken.
Bah! Aso kutvolk! Ze zoeken het maar uit, ik ga niet eens meer in discussie. Ze leggen zelf die verantwoording maar af aan degene die nu niets hebben
aan de schotse appelsap dus...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef Under_Score het volgende:
meh, maar ff een fls wijn lostrekken ofzo.
Een collega was jarig en je was te laat bij de traktatie?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:41 schreef theKiD het volgende:
KUT! KUT! KUT! Ik HAAT mijn werk! En nu al helemaal!Paupertokkievolk
als het maar gratis is, dan graait en snaait iedereen wat ie kan, zonder aan een ander te denken.
Bah! Aso kutvolk! Ze zoeken het maar uit, ik ga niet eens meer in discussie. Ze leggen zelf die verantwoording maar af aan degene die nu niets hebben
Je kiest inderdaad wel een mooi moment om ziek te wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef Mpj het volgende:
Kut. Gekotst op mijn nieuwe werk @ men at work (eerste dag![]()
![]()
)
. Ik kan wel door de grond zakken. Ik ben nooit ziek en nu werd ik ineens verkouden wakker.... lig in bed met m'n laptop
Ik baaaal.. met dit mooie weer lig ik nu in mijn bed.
R.I.P.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:23 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
kut...
zaterdag is mn opa overleden.
neem een koude douchequote:
Das lekker inderdaad, maar dan kom je eronder uit, weer die warme toko binnen en na 15 minuten ben je weer terug bij afquote:
Awww, je wordt tantequote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef Mpj het volgende:
Ik ben ineens blij, ik mag het nog niet delen omdat het pril is zegt mijn moeder, maar ik ken jullie toch niet..
Mijn broer zijn vriendin is zwanger...![]()
gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef Mpj het volgende:
Ik ben ineens blij, ik mag het nog niet delen omdat het pril is zegt mijn moeder, maar ik ken jullie toch niet..
Mijn broer zijn vriendin is zwanger...![]()
Wat mij betreft mag het wel 10 graden koeler zijn. Zeker als je ziet dat het morgen +/- 33 graden wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Mishu het volgende:
Wat mij betreft mag het meer dagen zulk mooi weer zijn!
Woensdag wordt het weer rond de 20 graden. Morgen wordt het belachelijk warm.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef Mishu het volgende:
Ja?! Huh ik dacht dat het morgen alweer slecht zou zijn
En regen en onweer en hagelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Woensdag wordt het weer rond de 20 graden. Morgen wordt het belachelijk warm.
Nooit te laat om dat ook aan die persoon te zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:53 schreef S95Sedan het volgende:
Kut, was ik soms maar niet zo lomp. Iemand gekwetst die het niet verdiend...
Wou dat het zo makkelijk was..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nooit te laat om dat ook aan die persoon te zeggen.
Mooi weer is tussen 20-25.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:07 schreef Houniet het volgende:
Is het mooi weer, is het weer niet goed. Wat een zeikers hier zeg !
!
Voel me goed, knallen op school aan mijn scriptie.
dit.quote:
ja zulke mensen heb ik ook gehad op school. ik zou me er niet door tegen laten houden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:09 schreef cafpow het volgende:
Voel me wel redelijk na dat stOmme gesprek met de decaan van mijn toekomstige hogeschool...ipv stimuleren om toch te studeren met mijn beperking had hij het alleen over het feit dat ik het als proberen moet zien zonder doel of het echt succesvol te moeten afronden...echt hoe demotiverend kan een decaan niet zijn.
Nu lekker in de tuin liggen onder de parasol nat koud doeke op mijn voorhoofd, muziek erbijideaal
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja zulke mensen heb ik ook gehad op school. ik zou me er niet door tegen laten houden.
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:13 schreef Absurditeit het volgende:
Ach, een decaan. Als het om dat soort zaken gaat wordt hij vaak ook niet geremd door enige kennis van zaken. Goed mogelijk zegt hij over 2,5 maand iets heel anders in een soortgelijke situatie. Ik zoek me iig weinig aantrekken van zijn (ondeskundige) mening.
Man (20) komt om bij zwempartij in meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:03 schreef Hřken het volgende:
Warm.Zo met het vriendjelief zwemmen in 'n meertje hier in de buurt, leuk leuk.
en dit.quote:
Half 2 en 5 uur. Nee nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:55 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Man (20) komt om bij zwempartij in meer
toch niet gerelateerd hoop ik?
Ik vind het wel een leuk deuntjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb iets gevonden om m'n buurvrouw mee te irriteren als ze niet een keer kapt met dat asociale en kinderachtige gedrag:
En dan het met het geluid keihard aan afspelen.
Same herequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef ondeugend het volgende:
Aaargh chronisch geil al 2 dagen.. het moet stoppen... veel te warm!
dit. nu nog een zien te veroverenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Same herezeker als je ziet wat er overal voor moois rondloopt
Klinkt niet best, beterschap!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:10 schreef DjinN het volgende:
Ziek..bleh...zit al sinds maandag met een virusinfectie. Mijn ogen zijn helemaal dik en elke ochtend zitten ze dicht met troepMijn keel voelt alsof er iets in vastzit. En als ik slik dan voelt het alsof ik scheermesjes doorslik. Mijn oren zijn helemaal vreselijk, elke keer als ik ook maar iets doe of zeg krijg ik venijnige steken erin
En het ergste is: zit hier al sinds maandag mee. Huisarts meteen opgebeld maar die zeiden dat ik 3 dagen moest wachten omdat de medicijnen dan pas zouden werken tegen het virus
Nu heb ik 3 dagen in de ellende gezeten en dalijk mag ik eindelijk naar de huisarts!
Ben verdomme nog nooit zo blij geweest met een bezoekje aan de huisarts
Ik heb dus helemaal precies hetzelfde. Het probleem bij mij is dat ik ook nog jeuk achter in mijn mond/keel heb en in mijn oren. Mijn ogen vallen nu opzich nog wel mee. Maar het is irritant man, ik heb alleen geen zin om naar de huisarts te gaan. Ik hoop dat 't vanzelf weggaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:10 schreef DjinN het volgende:
Ziek..bleh...zit al sinds maandag met een virusinfectie. Mijn ogen zijn helemaal dik en elke ochtend zitten ze dicht met troepMijn keel voelt alsof er iets in vastzit. En als ik slik dan voelt het alsof ik scheermesjes doorslik. Mijn oren zijn helemaal vreselijk, elke keer als ik ook maar iets doe of zeg krijg ik venijnige steken erin
En het ergste is: zit hier al sinds maandag mee. Huisarts meteen opgebeld maar die zeiden dat ik 3 dagen moest wachten omdat de medicijnen dan pas zouden werken tegen het virus
Nu heb ik 3 dagen in de ellende gezeten en dalijk mag ik eindelijk naar de huisarts!
Ben verdomme nog nooit zo blij geweest met een bezoekje aan de huisarts
Dankjewelllquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klinkt niet best, beterschap!
Ik voel me goed. Transformers 3 was een leuke film (gisteravond heen geweest) en ik ga straks naar Breda om een vriendin op te zoeken. Fijn zo'n weekje vakantie.
Echt, ja ik zit er al sinds maandag mee. Het is er niet minder op geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal precies hetzelfde. Het probleem bij mij is dat ik ook nog jeuk achter in mijn mond/keel heb en in mijn oren. Mijn ogen vallen nu opzich nog wel mee. Maar het is irritant man, ik heb alleen geen zin om naar de huisarts te gaan. Ik hoop dat 't vanzelf weggaat.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:48 schreef Under_Score het volgende:
eindelijk bericht. vrijdag de sleutelstraks maar doosjes kopen
Ziek?quote:
Nee, word steeds mobiel gebeld door een man die ik niet ken ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik voel me goed! Eindelijk verlost van de vreselijke hitte en kan dus weer normaal functioneren.
[..]
Ziek?
Een stalker?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee, word steeds mobiel gebeld door een man die ik niet ken ..![]()
Heb`m net gesproken maar hij weet ook niet hoe hij aan m`n nr komt. echt heel vaag.
Nu wel iets opgelucht omdat ik gebeld heb.
verder zenuwachtig voor vrijdag. 1e dag nieuwe job.
Spannend! Succes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef Miam het volgende:
[..]
verder zenuwachtig voor vrijdag. 1e dag nieuwe job.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom poste ik dit eigenlijk, ik ben niet eens verliefd.
Londenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef Mpj het volgende:
Goed! Heb (hard) gewerkt vandaag, sowieso was het leuk..Heb zometeen rijles, dat verpest m'n blije mood weer..
![]()
En zaterdag eindelijk naar London, kan niet wachten.
zeer herkenbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Pissig! Zelfs als afgestudeerde (een week voor ik mijn diploma in handen krijg) kan school mij nog zo tegenzitten met de manier waarop zij bepaalde zaken binnen hun organisatie alsnog niet goed doen! In plaats van dat zij het goed op orde hebben, moet ik er zelf weer CONSTANT achteraan!
Ahh gossiequote:
Dat had hij dan snel gezien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:46 schreef Mishu het volgende:
Hij zag mij en had door dat ik beter bij hem zou passen maar zij wilde hun relatie bevestigen
Leuk die passieloze relaties.
Zure situatie maar je weet iig wel waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:09 schreef Mishu het volgende:
De dag dat ik er rust bij zal hebben dat hij met haar is en daarom geen interesse in mij heeft zal ik vieren
Lion Kingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:11 schreef Mpj het volgende:
Ik ben thuis. Ik ben alleen totaal niet moe. Kga de lion king kijken denk ik
mjah het zure is dat als hij mij eerder had ontmoet dat hij dan waarschijnlijk liever bij mij was geweest.. maar het is een rechtschapen man die zich niet wilt laten verleiden als hij in een relatie is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zure situatie maar je weet iig wel waar je aan toe bent.
Vind er ineens niks zuurs meer voor je aan, als je 'm uit z'n relatie wil halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
mjah het zure is dat als hij mij eerder had ontmoet dat hij dan waarschijnlijk liever bij mij was geweest.. maar het is een rechtschapen man die zich niet wilt laten verleiden als hij in een relatie is.
Wat is daar dan erg aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef Hřken het volgende:
[..]
Vind er ineens niks zuurs meer voor je aan, als je 'm uit z'n relatie wil halen.
OT; Wel oke.
2 mensen uit elkaar proberen te drijven vind ik in elk geval niet zo netjes.quote:
Tja zo 'hoor' je er over te denken maar draai het eens om: door haar kan ik niet bij hem zijn. Terwijl hij de ware voor mij is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
2 mensen uit elkaar proberen te drijven vind ik in elk geval niet zo netjes.
OT: goed
quote:
Dit inderdaad, wanneer hij het zelf uitmaakt zonder dat jij er moeite voor hoeft te doen oké. Maar flirten met een persoon die al een vriend/vriendin heeft vind ik erg egoďstisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
2 mensen uit elkaar proberen te drijven vind ik in elk geval niet zo netjes.
En hoe weet je dit, zonder dat je ooit iets met hem gehad hebt? Misschien dat het wel helemaal niet loopt al zijn jullie bij elkaar. En misschien ook wel. Ik snap echt wel dat het heel erg kut voor je is hoor, ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik iemand heel erg leuk vond, maar dat hij al een vriendin had. Jammer, hopen dat het ooit uitgaat en dan je kans pakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tja zo 'hoor' je er over te denken maar draai het eens om: door haar kan ik niet bij hem zijn. Terwijl hij de ware voor mij is.
Jazeker, maar dat zal hij zelf moeten beslissen wie dat voor hem is. Dat kan jij niet doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Mishu het volgende:
Moet hij dan niet zijn met de persoon die juist voor hem is/waar hij bij wilt zijn?
Wees blij dat er nog zulke mannen zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
mjah het zure is dat als hij mij eerder had ontmoet dat hij dan waarschijnlijk liever bij mij was geweest.. maar het is een rechtschapen man die zich niet wilt laten verleiden als hij in een relatie is.
Ja dat vind ik ook. Voor nu is het alleen even balen en stom voor mij. Ik ben verliefd op hem maar dat is allemaal lastig. Ik hoop dat het leven binnenkort weer wat makkelijker wordt haha. Het is gewoon een stomme situatie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat zal hij zelf moeten beslissen wie dat voor hem is. Dat kan jij niet doen.
dat heb ik nu dus ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Mishu het volgende:
Niet zo heel goed. Voor jezelf zorgen kan heel zwaar zijn. Alles mislukt een beetje.
Kijk! jij noemt t ook beflirt! Mij verklaarden ze laatst voor gek,maar als er iemand met je flirt,ben je dus beflirt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik word enorm beflirt vandaag... mijn haar zit vast goed!
oeeeeeh, have fun!!quote:
Een jaar geleden dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgenochtend is het een jaar geleden... Bah, iets wat ik het liefst permanent wil verbannen uit m'n hoofd, maar me waarschijnlijk voor altijd heeft gescarred...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |