Zure situatie maar je weet iig wel waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:09 schreef Mishu het volgende:
De dag dat ik er rust bij zal hebben dat hij met haar is en daarom geen interesse in mij heeft zal ik vieren
Lion Kingquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:11 schreef Mpj het volgende:
Ik ben thuis. Ik ben alleen totaal niet moe. Kga de lion king kijken denk ik
mjah het zure is dat als hij mij eerder had ontmoet dat hij dan waarschijnlijk liever bij mij was geweest.. maar het is een rechtschapen man die zich niet wilt laten verleiden als hij in een relatie is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zure situatie maar je weet iig wel waar je aan toe bent.
Vind er ineens niks zuurs meer voor je aan, als je 'm uit z'n relatie wil halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
mjah het zure is dat als hij mij eerder had ontmoet dat hij dan waarschijnlijk liever bij mij was geweest.. maar het is een rechtschapen man die zich niet wilt laten verleiden als hij in een relatie is.
Wat is daar dan erg aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:34 schreef Høken het volgende:
[..]
Vind er ineens niks zuurs meer voor je aan, als je 'm uit z'n relatie wil halen.
OT; Wel oke.
2 mensen uit elkaar proberen te drijven vind ik in elk geval niet zo netjes.quote:
Tja zo 'hoor' je er over te denken maar draai het eens om: door haar kan ik niet bij hem zijn. Terwijl hij de ware voor mij is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
2 mensen uit elkaar proberen te drijven vind ik in elk geval niet zo netjes.
OT: goed
quote:
Dit inderdaad, wanneer hij het zelf uitmaakt zonder dat jij er moeite voor hoeft te doen oké. Maar flirten met een persoon die al een vriend/vriendin heeft vind ik erg egoïstisch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
2 mensen uit elkaar proberen te drijven vind ik in elk geval niet zo netjes.
En hoe weet je dit, zonder dat je ooit iets met hem gehad hebt? Misschien dat het wel helemaal niet loopt al zijn jullie bij elkaar. En misschien ook wel. Ik snap echt wel dat het heel erg kut voor je is hoor, ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik iemand heel erg leuk vond, maar dat hij al een vriendin had. Jammer, hopen dat het ooit uitgaat en dan je kans pakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tja zo 'hoor' je er over te denken maar draai het eens om: door haar kan ik niet bij hem zijn. Terwijl hij de ware voor mij is.
Jazeker, maar dat zal hij zelf moeten beslissen wie dat voor hem is. Dat kan jij niet doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Mishu het volgende:
Moet hij dan niet zijn met de persoon die juist voor hem is/waar hij bij wilt zijn?
Wees blij dat er nog zulke mannen zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
mjah het zure is dat als hij mij eerder had ontmoet dat hij dan waarschijnlijk liever bij mij was geweest.. maar het is een rechtschapen man die zich niet wilt laten verleiden als hij in een relatie is.
Ja dat vind ik ook. Voor nu is het alleen even balen en stom voor mij. Ik ben verliefd op hem maar dat is allemaal lastig. Ik hoop dat het leven binnenkort weer wat makkelijker wordt haha. Het is gewoon een stomme situatie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat zal hij zelf moeten beslissen wie dat voor hem is. Dat kan jij niet doen.
dat heb ik nu dus ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Mishu het volgende:
Niet zo heel goed. Voor jezelf zorgen kan heel zwaar zijn. Alles mislukt een beetje.
Kijk! jij noemt t ook beflirt! Mij verklaarden ze laatst voor gek,maar als er iemand met je flirt,ben je dus beflirt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik word enorm beflirt vandaag... mijn haar zit vast goed!
oeeeeeh, have fun!!quote:
Een jaar geleden dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgenochtend is het een jaar geleden... Bah, iets wat ik het liefst permanent wil verbannen uit m'n hoofd, maar me waarschijnlijk voor altijd heeft gescarred...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |