Een collega was jarig en je was te laat bij de traktatie?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:41 schreef theKiD het volgende:
KUT! KUT! KUT! Ik HAAT mijn werk! En nu al helemaal!Paupertokkievolk
als het maar gratis is, dan graait en snaait iedereen wat ie kan, zonder aan een ander te denken.
Bah! Aso kutvolk! Ze zoeken het maar uit, ik ga niet eens meer in discussie. Ze leggen zelf die verantwoording maar af aan degene die nu niets hebben
Je kiest inderdaad wel een mooi moment om ziek te wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:09 schreef Mpj het volgende:
Kut. Gekotst op mijn nieuwe werk @ men at work (eerste dag![]()
![]()
)
. Ik kan wel door de grond zakken. Ik ben nooit ziek en nu werd ik ineens verkouden wakker.... lig in bed met m'n laptop
Ik baaaal.. met dit mooie weer lig ik nu in mijn bed.
R.I.P.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:23 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
kut...
zaterdag is mn opa overleden.
neem een koude douchequote:
Das lekker inderdaad, maar dan kom je eronder uit, weer die warme toko binnen en na 15 minuten ben je weer terug bij afquote:
Awww, je wordt tantequote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef Mpj het volgende:
Ik ben ineens blij, ik mag het nog niet delen omdat het pril is zegt mijn moeder, maar ik ken jullie toch niet..
Mijn broer zijn vriendin is zwanger...![]()
gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 juni 2011 18:23 schreef Mpj het volgende:
Ik ben ineens blij, ik mag het nog niet delen omdat het pril is zegt mijn moeder, maar ik ken jullie toch niet..
Mijn broer zijn vriendin is zwanger...![]()
Wat mij betreft mag het wel 10 graden koeler zijn. Zeker als je ziet dat het morgen +/- 33 graden wordt.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Mishu het volgende:
Wat mij betreft mag het meer dagen zulk mooi weer zijn!
Woensdag wordt het weer rond de 20 graden. Morgen wordt het belachelijk warm.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef Mishu het volgende:
Ja?! Huh ik dacht dat het morgen alweer slecht zou zijn
En regen en onweer en hagelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Woensdag wordt het weer rond de 20 graden. Morgen wordt het belachelijk warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |