Klinkt niet best, beterschap!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:10 schreef DjinN het volgende:
Ziek..bleh...zit al sinds maandag met een virusinfectie. Mijn ogen zijn helemaal dik en elke ochtend zitten ze dicht met troepMijn keel voelt alsof er iets in vastzit. En als ik slik dan voelt het alsof ik scheermesjes doorslik. Mijn oren zijn helemaal vreselijk, elke keer als ik ook maar iets doe of zeg krijg ik venijnige steken erin
En het ergste is: zit hier al sinds maandag mee. Huisarts meteen opgebeld maar die zeiden dat ik 3 dagen moest wachten omdat de medicijnen dan pas zouden werken tegen het virus
Nu heb ik 3 dagen in de ellende gezeten en dalijk mag ik eindelijk naar de huisarts!
Ben verdomme nog nooit zo blij geweest met een bezoekje aan de huisarts
Ik heb dus helemaal precies hetzelfde. Het probleem bij mij is dat ik ook nog jeuk achter in mijn mond/keel heb en in mijn oren. Mijn ogen vallen nu opzich nog wel mee. Maar het is irritant man, ik heb alleen geen zin om naar de huisarts te gaan. Ik hoop dat 't vanzelf weggaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:10 schreef DjinN het volgende:
Ziek..bleh...zit al sinds maandag met een virusinfectie. Mijn ogen zijn helemaal dik en elke ochtend zitten ze dicht met troepMijn keel voelt alsof er iets in vastzit. En als ik slik dan voelt het alsof ik scheermesjes doorslik. Mijn oren zijn helemaal vreselijk, elke keer als ik ook maar iets doe of zeg krijg ik venijnige steken erin
En het ergste is: zit hier al sinds maandag mee. Huisarts meteen opgebeld maar die zeiden dat ik 3 dagen moest wachten omdat de medicijnen dan pas zouden werken tegen het virus
Nu heb ik 3 dagen in de ellende gezeten en dalijk mag ik eindelijk naar de huisarts!
Ben verdomme nog nooit zo blij geweest met een bezoekje aan de huisarts
Dankjewelllquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klinkt niet best, beterschap!
Ik voel me goed. Transformers 3 was een leuke film (gisteravond heen geweest) en ik ga straks naar Breda om een vriendin op te zoeken. Fijn zo'n weekje vakantie.
Echt, ja ik zit er al sinds maandag mee. Het is er niet minder op geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb dus helemaal precies hetzelfde. Het probleem bij mij is dat ik ook nog jeuk achter in mijn mond/keel heb en in mijn oren. Mijn ogen vallen nu opzich nog wel mee. Maar het is irritant man, ik heb alleen geen zin om naar de huisarts te gaan. Ik hoop dat 't vanzelf weggaat.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:48 schreef Under_Score het volgende:
eindelijk bericht. vrijdag de sleutelstraks maar doosjes kopen
Ziek?quote:
Nee, word steeds mobiel gebeld door een man die ik niet ken ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik voel me goed! Eindelijk verlost van de vreselijke hitte en kan dus weer normaal functioneren.
[..]
Ziek?
Een stalker?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee, word steeds mobiel gebeld door een man die ik niet ken ..![]()
Heb`m net gesproken maar hij weet ook niet hoe hij aan m`n nr komt. echt heel vaag.
Nu wel iets opgelucht omdat ik gebeld heb.
verder zenuwachtig voor vrijdag. 1e dag nieuwe job.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |