Bel even de politie.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Over mijn buurvrouw: het mens is 20 of zo en gedraagt zich nog steeds als een klein kind.
Elke dag weer keiharde muziek (maakt niet uit hoevaak ik er iets over zeg, want dan slaat ze de deur in m'n gezicht dicht) en als ze boos is, gaat ze schreeuwen, tegen deuren aan schoppen, over de gang rennen, op de trapleuning trommelen, etc.
En ze timmert laat op de avond ...
Volgens mij is dat mens geestelijk nog een 10-jarige.
Ik word er strontziek van.
Die zullen niks doen, want dat mens is lichtelijk verstandelijk gehandicapt.quote:
Ten eerste had ik niet zo snel door dat ik de lapo hadquote:Op zondag 26 juni 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
Alweer iemand die te laat is, gaat lekker.
Hier weer verder klagen, kreunen en steunen.
Misschien doelde hij er wel op dat hij een afspraak had en dat iemand om 16:00 bij hem zou zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ten eerste had ik niet zo snel door dat ik de lapo had
Ten tweede heb ik faalangst () bij topics openen
Ten derde ging het vlak voor 'invoeren' mis omdat ik nog een tabblad had openstaan die ik wilde sluiten en daarmee ook het nieuwe topic wegklikte.
Het rare is dat ik normaal een 'wil je alle tabbladen sluiten?'melding krijg maar deze keer niet.![]()
Anyway, zeik niet zo. Je bent nou net een zeurwijf.
Dat mag geen excuus zijn voor de overlast die mevrouw veroorzaakt.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zullen niks doen, want dat mens is lichtelijk verstandelijk gehandicapt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien doelde hij er wel op dat hij een afspraak had en dat iemand om 16:00 bij hem zou zijn.
Wat?quote:Anyway, zeik niet zo. Je bent nou net een zeurwijf.
Huurbaas/woningbouwvereniging inlichten of je wijkbeheerder en als dat niet helpt een aanklacht indienen bij de politie.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Over mijn buurvrouw: het mens is 20 of zo en gedraagt zich nog steeds als een klein kind.
Elke dag weer keiharde muziek (maakt niet uit hoevaak ik er iets over zeg, want dan slaat ze de deur in m'n gezicht dicht) en als ze boos is, gaat ze schreeuwen, tegen deuren aan schoppen, over de gang rennen, op de trapleuning trommelen, etc.
En ze timmert laat op de avond ...
Volgens mij is dat mens geestelijk nog een 10-jarige.
Ik word er strontziek van.
Ja eigenlijk wel. Als ik dit eerder had geweten had ik niet zo hoeven stressen toen ik alles had weggeklikt.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef Dimens het volgende:
Maar Ratelslangetje, ben je niet dankbaar dat ik uiteindelijk het topic voor je geopend heb?
Nou, dat!quote:[..]
Wat?
Nou zeg, ik doe wat voor je en ik krijg te horen dat ik een zeikend zeur wijf ben, ik doe het al nooit meer hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Als ik dit eerder had geweten had ik niet zo hoeven stressen toen ik alles had weggeklikt.
[..]
Nou, dat!![]()
sodeju.. wat een jankert ben jijquote:Op zondag 26 juni 2011 16:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ten eerste had ik niet zo snel door dat ik de lapo had
Ten tweede heb ik faalangst () bij topics openen
Ten derde ging het vlak voor 'invoeren' mis omdat ik nog een tabblad had openstaan die ik wilde sluiten en daarmee ook het nieuwe topic wegklikte.
Het rare is dat ik normaal een 'wil je alle tabbladen sluiten?'melding krijg maar deze keer niet.![]()
Anyway, zeik niet zo. Je bent nou net een zeurwijf.
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou zeg, ik doe wat voor je en ik krijg te horen dat ik een zeikend zeur wijf ben, ik doe het al nooit meer hoor.
Wtf bemoei jij je ermee joh? Kloothommel.quote:
Zou het niet zo kunnen zijn dat jij je grotendeels verbeeldt dat een hele groep wat tegen jou heeft?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Mishu het volgende:
Het is moeilijk om sterk in het leven te blijven staan als een groep mensen blijkbaar iets tegen je heeft. Ik snap dat nooit zo, dat in een groepje iemand stom vinden.De kracht van saamhorigheid?
Nouja volgens mij klopt het wel een beetje. Maarja je hebt altijd mensen waarmee het niet klikt waarschijnlijk. Het is gewoon niet goed voor je stemming en zelfbeeld om al te veel mensen tegen te komen die je stom vindenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat jij je grotendeels verbeeldt dat een hele groep wat tegen jou heeft?
Die mensen komen we allemaal tegen, maar dat lijkt me ook vrij gezond. Over het algemeen valt het vaak wel mee hoeveel mensen je daadwerkelijk 'stom' vinden. Vaker verbeelden mensen zich dat.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja volgens mij klopt het wel een beetje. Maarja je hebt altijd mensen waarmee het niet klikt waarschijnlijk. Het is gewoon niet goed voor je stemming en zelfbeeld om al te veel mensen tegen te komen die je stom vinden
Eerder een kwestie van meeloperij. Als je niet de mening deelt met de groep lig je er zelf uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Mishu het volgende:
Het is moeilijk om sterk in het leven te blijven staan als een groep mensen blijkbaar iets tegen je heeft. Ik snap dat nooit zo, dat in een groepje iemand stom vinden.De kracht van saamhorigheid?
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Opgelicht op internetratten heb je toch ook hier end aar
Leuk is anders maarjaquote:
Ik reageer op jou gejank zonder dat het uberhaubt tegen je gericht wasquote:Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]op je bolle wangetjes
[..]
Wtf bemoei jij je ermee joh? Kloothommel.
Mss komt het omdat je zeurt.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Mishu het volgende:
't Is al goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik reageer op jou gejank zonder dat het uberhaubt tegen je gericht wasJe kunt je ook druk maken om dingen die er echt toe doen ipv zoiets doms..
op je bolle wangetjes
tell me, wat staat er in je notes?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Dimens het volgende:
Ik heb net Fok!Pimp gekocht, nu ben ik de gelukkigste persoon op aarde.
PM, PM, PM.quote:
Wat is met jou danquote:Op maandag 27 juni 2011 01:41 schreef theKiD het volgende:
KUT! KUT! KUT! Ik HAAT mijn werk! En nu al helemaal!Paupertokkievolk
als het maar gratis is, dan graait en snaait iedereen wat ie kan, zonder aan een ander te denken.
Bah! Aso kutvolk! Ze zoeken het maar uit, ik ga niet eens meer in discussie. Ze leggen zelf die verantwoording maar af aan degene die nu niets hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |