Ik reageer op jou gejank zonder dat het uberhaubt tegen je gericht wasquote:Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]op je bolle wangetjes
[..]
Wtf bemoei jij je ermee joh? Kloothommel.
Mss komt het omdat je zeurt.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Mishu het volgende:
Het is moeilijk om sterk in het leven te blijven staan als een groep mensen blijkbaar iets tegen je heeft. Ik snap dat nooit zo, dat in een groepje iemand stom vinden.De kracht van saamhorigheid?
't Is al goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik reageer op jou gejank zonder dat het uberhaubt tegen je gericht wasJe kunt je ook druk maken om dingen die er echt toe doen ipv zoiets doms..
op je bolle wangetjes
tell me, wat staat er in je notes?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Dimens het volgende:
Ik heb net Fok!Pimp gekocht, nu ben ik de gelukkigste persoon op aarde.
PM, PM, PM.quote:
Wat is met jou danquote:Op maandag 27 juni 2011 01:41 schreef theKiD het volgende:
KUT! KUT! KUT! Ik HAAT mijn werk! En nu al helemaal!Paupertokkievolk
als het maar gratis is, dan graait en snaait iedereen wat ie kan, zonder aan een ander te denken.
Bah! Aso kutvolk! Ze zoeken het maar uit, ik ga niet eens meer in discussie. Ze leggen zelf die verantwoording maar af aan degene die nu niets hebben
aan de schotse appelsap dus...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:40 schreef Under_Score het volgende:
meh, maar ff een fls wijn lostrekken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |