SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Wil? inmiddels is een keuze hebben geen optie meer met die tietenbotsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BBQ topic zoeken en zeggen dat je wil komen
Hihi komen
Hihiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil? inmiddels is keuze hebben geen optie meer met die tietenbots
true. dat is zo een pressie-middelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil? inmiddels is een keuze hebben geen optie meer met die tietenbots
Gelukkig heb jij ze nietquote:
En waarom zit je niet hier dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Hee, ik zit ook naakt. Maar niet achter gordijnen. Onder een ochtend jas
MI.. *fap fap fap*quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Jij ook alquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet naakt in jouw kroeg zitten met allemaal geile ouwe mannetjes om me heenquote:
Ik een witte. Ik zoek nog een mooie satijnen. Maar ik vind er geen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik heb een paarse, met capuchon
Picsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik heb een paarse, met capuchon
Doe ik de kroeg toch dicht schatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet naakt in jouw kroeg zitten met allemaal geile ouwe mannetjes om me heen
Oh ja die heb ik ook gehad. Dat was fijn!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik een witte. Ik zoek nog een mooie satijnen. Maar ik vind er geen.
Kom maar makenquote:
En dan moet samzz op het biljart gaan zitten?quote:
Tempting, wat is je adres?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik ook gehad. Dat was fijn!
[..]
Kom maar maken
TMIquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Maar ik wil zequote:
Gemeenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan moet samzz op het biljart gaan zitten?
Samzz mag dat wel jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan moet samzz op het biljart gaan zitten?
stel je voor dat ze erna ballen kwijt zijn.. dat geeft verhalen..quote:
Foursquarequote:
Is een verwarmd biljart !!quote:
Kweek ze danquote:
Ik niet?quote:
Ik zat heerlijk op je biljartquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Biljart zit best goed, huppel zag er tenminste vrij relaxed uit
Tuurlijk jij ook, dat weet je tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foursquare
[..]
Is een verwarmd biljart !!
Zit lekker trouwens!
[..]
Kweek ze dan
[..]
Ik niet?
Ik heb aan iemand beloofd dat als mijn boobs ooit verwijderd worden hij ze krijgt in een potje op sterk waterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boobs op sterk water?![]()
Liever twee levende exemplaren
iek.. eng statementquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb aan iemand beloofd dat als mijn boobs ooit verwijderd worden hij ze krijgt in een potje op sterk water
Wie? Roy?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb aan iemand beloofd dat als mijn boobs ooit verwijderd worden hij ze krijgt in een potje op sterk water
Neequote:
Het is meer de MI die ik kreeg van een zekere foto die Huppel stuurde...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Biljart zit best goed, huppel zag er tenminste vrij relaxed uit
foto? foto! fooooootoooooooooo!!!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer de MI die ik kreeg van een zekere foto die Huppel stuurde...
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lol wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Diegene is gek, levende zijnquote:
Och, jij welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik drink nu een Amarillo van De Molen. Die vind jij ook lekker!
Wacht even!quote:
Daarom heb ik ook graag dat jij er op komt zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Jofu zag ik er niet bij staanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Knetter die door Jofu wordt genomen op Roy zn biljart
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook graag dat jij er op komt zitten.
Heb mooie beelden van mijn biljart nodig
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, jij welIk zit aan de Leffe tripel.
waarop?quote:
Jij charmeurquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb je biljart echt verziekt voor je hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
DMquote:
Hoiquote:
Hoe laat ga je morgen open? Misschien kom ik wel langs met mn pompomsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je komt op mijn biljart zitten/liggen?
Ja, maar je mag het goedkomen makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je biljart echt verziekt voor je he
Ja, echt perfect ;Pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef toe, het was wel een goed excuus
Ik deed het met liefdequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn arme tere zieltje, verpest door huppel
Vanaf 11 uur, maar je kunt niet dicht bij het cafe komen, is afgezet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat ga je morgen open? Misschien kom ik wel langs met mn pompoms
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je komt op mijn biljart zitten/liggen?
Stukje wandelen dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur, maar je kunt niet dicht bij het cafe komen, is afgezet.
Survivalrun
Nou dat is geregeld danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
TuurlijkIk doe het wel goed op biljarts. Vraag maar aan Mata, als hij het zich nog herinnerd
ik heb een mobiele foto studioquote:
Ok tot morgen!quote:
Ik ben een vrouw. Wat vraag je nu van me?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, niet te hoge verwachtingen hebben he
[..]
Dat merk ik![]()
Ja. En DM mij die foto eensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
WAHAHA De DM van WT!!
Mag ik hem posten WT?
Nee ga aan de sinas/thee danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot morgen hups, even wat bier voor je koud leggen
Ik heb het over roy!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Wat vraag je nu van me?
voor mij ook bakkie Tquote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb het over roy!
Ik hoef dat soort dingen toch niet als excuus te hebben![]()
quote:25-06-2011 22:19:51 van XXXXX aan Huppelmuts
Ieks.
Help.
.
.
.
.
.
.![]()
Nee, okequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb het over roy!
Ik hoef dat soort dingen toch niet als excuus te hebben![]()
Is hij toevallig single?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie niet scherp is. Maar wat een vet uitzicht heeft mijn goede vriend B. toch...
Topvent, echt.
En succes is een keuze
Al twee verneukte zielen die voor de rest van hun leven een trauma hebbenquote:
Nou dan, op dat biljartquote:
Jawel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, wacht maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar 1 manier om dat uit te testen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier mannen met mooie piemels?
Ik wil van mn piemelangst af!!![]()
Je komt maar kijken hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Komt u maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar 1 manier om dat uit te testen...
Ik ben verliefd op die van mezelf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerst verneuk je ons en dan nog dingen willen, meestal doe je dat andersom hupsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Je tekent, dat spreekt in je voordeel.quote:
als je het iets eerder had gezegd... net 2 uur uit AMS gereden...quote:
En haar kan je verven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je tekent, dat spreekt in je voordeel.
Babs kent hem al. MissB ook.
Hoe kan Huppel ons nou verneuken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerst verneuk je ons en dan nog dingen willen, meestal doe je dat andersom hups
Vraag maar of ze je wil DM-enquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan Huppel ons nou verneuken?
Lief is niet genoeg. De man is kritisch en dat maakt hem zo succesvol. En we inspireren elkaar. Een wijze man op zijn 24e verjaardag.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En haar kan je verven.
En ik ben gewoon lief, ja
Het is mijn gavequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerst verneuk je ons en dan nog dingen willen, meestal doe je dat andersom hups
Betaal je mn benzine?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
als je het iets eerder had gezegd... net 2 uur uit AMS gereden...
Kom je morgen naar Keulen?
quote:
Ik ben geweldig lief, fantastisch en zulksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lief is niet genoeg. De man is kritisch en dat maakt hem zo succesvol. En we inspireren elkaar. Een wijze man op zijn 24e verjaardag.
Die gek heeft in augustus meer landen gezien dan ik (45 vs 44).
Als het aan het begin van de maand was geweest, had ik het gedaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is mijn gave
[..]
Betaal je mn benzine?
Kritische mensen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lief is niet genoeg. De man is kritisch en dat maakt hem zo succesvol. En we inspireren elkaar. Een wijze man op zijn 24e verjaardag.
quote:
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geweldig lief, fantastisch en zulks
Zie je dat, Mata?quote:
He, zeg niet dat ik niet gewaarschuwd hebquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doet ze wel als ze er zin in heeft, lijkt me zo.![]()
Als je 120% inzet, en daar haal je 80% van, dan heb je toch een mooie scorequote:
Misschien moet ik me toch eens voor meer dan 12% inzetten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je 120% inzet, en daar haal je 80% van, dan heb je toch een mooie score
Je bent blondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je dat, Mata?Of eigenlijk: Meneer B.
En die overige 4 procentpunt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je 120% inzet, en daar haal je 80% van, dan heb je toch een mooie score
Was weer een memorabel nachtje. Maar met 16 andere studenten wonen, ik zou het niet kunnen
Ik ken hem en je bent niet zijn type.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je dat, Mata?Of eigenlijk: Meneer B.
Ik dol maar wat. Wat moet ik met een Duitserquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken hem en je bent niet zijn type.
Maar in AMS lopen genoeg mannen rond denk ik zo...
germaans sprekenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dol maar wat. Wat moet ik met een Duitser
Die valt niemand opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die valt niemand opOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Duitser? B. is half-Portugees, half-Utregs.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dol maar wat. Wat moet ik met een Duitser
Oh, dat kan ook. Al die letters ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Duitser? B. is half-Portugees, half-Utregs.
Je bent in de war met C. Een prima Duitser.
jij deed dat toch wel in t weekend??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een codetaal toch weer
En nadenken is al zo moeilijk.
singles neuken toch helemaal niet.. duh!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar er wordt dus niet geneukt? Alleen opties uitgewisseld voor mogelijke datecombinaties waarna het bij drie zoenen blijft...
Helemaal niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
singles neuken toch helemaal niet.. duh!
Sex is vies hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar er wordt dus niet geneukt? Alleen opties uitgewisseld voor mogelijke datecombinaties waarna het bij drie zoenen blijft...
Oh ja. I forgot.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
singles neuken toch helemaal niet.. duh!
Bah vieze natte gedoequote:
ik wacht nog steeds op antwoord of ik gordijnen op mag komen hangenquote:
Dat durf ik niet met jouquote:
Oh gordijnen op komen hangen mag altijd wel hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef clevy het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op antwoord of ik gordijnen op mag komen hangen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Seks
Tieten
Mag alleen niet meer hier he, dus helaas
Dat kan ik me dan weer goed voorstellen, mijn pé-nis is zo enorm groot. Dat heb ik vaker.quote:
Soms ook bloederigquote:
maar daar hing wel een demo van naaktlopen aan vast he.. kom niet voor niets.. hahaha.. 'kom'..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh gordijnen op komen hangen mag altijd wel hoor
Dat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer goed voorstellen, mijn pé-nis is zo enorm groot. Dat heb ik vaker.
Ik heb er net ook weer eentje open getrokken. Het vorige 0,75 l flesje was op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef El_Matador het volgende:
En goed plan, bier. Ik trek er ook es een open.
Daar denk ik ff over naquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
maar daar hing wel een demo van naaktlopen aan vast he.. kom niet voor niets.. hahaha.. 'kom'..
Daarom! Na mij kan het alleen maar tegenvallen. Dan is de rest van je leven niet de moeite van het leven meer waard. Dat is ook al zoiets.quote:
Vandaar al die emos hier in R&Pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom! Na mij kan het alleen maar tegenvallen. Dan is de rest van je leven niet de moeite van het leven meer waard. Dat is ook al zoiets.
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij houd wel van de rug openkrabben enzo?
ok.. mental note.. 10 kurken meenemen als je op bezoek gaatquote:
doei doeiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga een film kijken
Fijn weekend, Singles![]()
We misten je gisteren. B. had 5 kratten gekocht, maar we hebben maar de helft opgezopen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er net ook weer eentje open getrokken. Het vorige 0,75 l flesje was op.
Haar nonnenhond likt t wel droog hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:44 schreef clevy het volgende:
[..]
ok.. mental note.. 10 kurken meenemen als je op bezoek gaat
Ik sta niet op boe's lijstjequote:
Heequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
Dat is nasty WT, just nasty!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haar nonnenhond likt t wel droog hoor.
Fijne film!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ja kom even brengenquote:
Ja nou, dat kan dan toch ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke film?
Kijk liever naar wat anders
ik wel. Die shit is alleen zo oud dat de schimmel eropstaat.quote:
Áls de treinen al zouden rijden (ik heb standaard wel 2 77 Lagers staan hier) zou ik die al op hebben voordat ik in jouw stadje zou aanbelanden.quote:
Emmen een stad noemenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Áls de treinen al zouden rijden (ik heb standaard wel 2 77 Lagers staan hier) zou ik die al op hebben voordat ik in jouw stadje zou aanbelanden.
Bah!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik wel. Die shit is alleen zo oud dat de schimmel eropstaat.
Zonde! Maar ik was aan het daten met een erg lekker ding, ook belangrijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We misten je gisteren. B. had 5 kratten gekocht, maar we hebben maar de helft opgezopen...
Ik heb er ook spijt van hoor, al dat verloren zaad dat een betere ontvangster had verdiend...quote:
En dat liep dus goed af. Mooi zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonde! Maar ik was aan het daten met een erg lekker ding, ook belangrijk.
Was ze zo slecht?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook spijt van hoor, al dat verloren zaad dat een betere ontvangster had verdiend...
How careless of me...
Naah, zal geen vervolg komen denk ik. Maar het was wel heel gezellig enzo. Maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat liep dus goed af. Mooi zo.
Wanneer kunnen we sokjes breien?
Schandalig!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, zal geen vervolg komen denk ik. Maar het was wel heel gezellig enzo. Maar niet meer dan dat.
Ze is niet voor de charmes van Q gevallen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, zal geen vervolg komen denk ik. Maar het was wel heel gezellig enzo. Maar niet meer dan dat.
Onmogelijk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is niet voor de charmes van Q gevallen?
Dat uiteraard wel, welke dame doet dat nou niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is niet voor de charmes van Q gevallen?
Ja dat kan he!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, echt eerlijk, ja.
Ik dacht al. Het kan natuurlijk niet aan jou gelegen hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel, welke dame doet dat nou niet?Maar ze woont ook ver weg en dat is ook teveel gedoe.
Het idee alleen al!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht al. Het kan natuurlijk niet aan jou gelegen hebben.
het heeft even geduurd voordat ik weer behoefte in seks terughad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat kan he!
Helaas heb je die er ook tussen zitten
Dan was het wel heel slechtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
het heeft even geduurd voordat ik weer behoefte in seks terughad.
Gedoequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel, welke dame doet dat nou niet?Maar ze woont ook ver weg en dat is ook teveel gedoe.
Ik hou gewoon niet van gedoe, uit ervaring weet ik dat het wel verrekte handig is als ze een beetje in de buurt woont. Maar om de één of andere reden wonen al mijn exen allemaal ver weg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gedoe
Het gevoel als je elkaar weer ziet.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet er niet aan denken om iemand uit de omgeving te daten.
Bah boeren
Boeren!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah boeren
Dat dialect knap ik echt al op af.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He lieverd, zullen wij broammers kiek'n?
Niks mis met boerenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah boeren
Amsterdammers hebben ook een accent hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dialect knap ik echt al op af.
Ik wil een amsterdammer heb ik besloten
Dat ben ik niet met je eens!quote:
Maar daar word ik serieus gewoon nat vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben ook een accent he
Amsterdammers zijn pas boer'n!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben ook een accent he
Afgrijselijk, ouwe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar daar word ik serieus gewoon nat van
Kaasverkoopsters uit West-Friesland.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was een Zeeuwse rondborstige boerendochter.
Ik ben een boer!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was een Zeeuwse rondborstige boerendochter.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Scheelt niet veel neequote:
Ja nou uhm sorry ik vind dat serieus waar heel geil klinkenquote:
Ik doe het niet meer!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige boeren wel ja.
Maar om ons nu allemaal over 1 kam te scheren
Ik ken een Italiaan in Amsterdam. Een mixaccentje?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou uhm sorry ik vind dat serieus waar heel geil klinken
[..]
Ik doe het niet meer!
Ga nog liever celibaat door het leven dan dat ik iets begin met een boer
Kan het me echt niet voorstellen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik een aas.quote:
Smaken verschillen hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan het me echt niet voorstellen.![]()
Then again, ik vind kakkerige hockey-meisjes weer verdomd geil klinken.
Tel ik ook nog als boer? Heb geen vee ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het niet meer!
Ga nog liever celibaat door het leven dan dat ik iets begin met een boer
Age of Aquarius hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Bier en Boer scheelt maar 1 letter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tel ik ook nog als boer? Heb geen vee ofzo
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan het me echt niet voorstellen.![]()
Then again, ik vind kakkerige hockey-meisjes weer verdomd geil klinken.
Zolang drank bij jou overstuur gaat en bier los ben je boerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tel ik ook nog als boer? Heb geen vee ofzo
Tegenwoordig gaat drank over de datum, en bier maak ik openquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang drank bij jou overstuur gaat en bier los ben je boer
Los!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang drank bij jou overstuur gaat en bier los ben je boer
En het is patat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat drank over de datum, en bier maak ik open
Weet je zeker dat het geen whisk(e)y was?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef Watertornado het volgende:
Ik open net echt een biertje, die heeft een geur, merde! Peatiness!
Dat dacht jij!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Een uitstervend beroep in deze post-peak-oil-tijd.
Hij is gemaakt van bruichladdich mout!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen whisk(e)y was?
En daarom zou het tussen ons nooit iets kunnen wordenquote:
Okee, minder olie uit meer velden voor een veel hogere prijs. Gouden tijden voor olieboeren.quote:
Dat is een groot struikelblok jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daarom zou het tussen ons nooit iets kunnen worden![]()
Dat en feyenoord natuurlijk
Juistem. Zoeken geblazen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, minder olie uit meer velden voor een veel hogere prijs. Gouden tijden voor olieboeren.
23 oktoberquote:
Je ontkent al iig niet meer dat de tijd van onbeperkte goedkope en makkelijk te winnen olie achter ons ligt. Je maakt vooruitgang.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juistem. Zoeken geblazen.
En ik help ze daarbij.
Snap ik wel!quote:
Had ik je vandaag al held genoemd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zit ik op Madagaskar met minimaal 7 vrouwen.
Jij met je Madagaskarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zit ik op Madagaskar met minimaal 7 vrouwen.
Ha, animo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet. En zo wel dan mag het nog wel een keer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik je vandaag al held genoemd?
Jij held!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet. En zo wel dan mag het nog wel een keer.
Uitleg aub, ik ben blont!quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij held!!
Gewoon een echte held!!
Superman is er niks bijquote:
Not gonna happenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap ik wel!
Iedereen wil feyenoord zien verliezen in de arena
Huh?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Je ontkent al iig niet meer dat de tijd van onbeperkte goedkope en makkelijk te winnen olie achter ons ligt. Je maakt vooruitgang.
We'll seequote:
Als ik jood was geweest had ik me beledigd gevoeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar we zitten nog wel 100 jaar aan de olie en vooral gas.
Mn ex zit op gasproductieplatform en daar is het nu weer heeeeeeeeeeel rustig (lees: hij is langer dan de gebruikelijke 2 weken thuis)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh?
Onbeperkt heb ik nooit gezegd, goedkoop is een kwestie van investeringen en makkelijk is het nooit echt geweest.
Maar we zitten nog wel 100 jaar aan de olie en vooral gas.
Jij had er ook alle vertrouwen in dat twente kampioen zou wordenquote:
Dat zei ik om jou te stangen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had er ook alle vertrouwen in dat twente kampioen zou worden
Hoe moeilijker het te winnen is hoe hoger de prijs moet zijn om te investeringen terug te verdienen en een krapper aanbod gooit sowieso de prijs flink omhoog. Vraag - aanbod hè? De basis van de economie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onbeperkt heb ik nooit gezegd, goedkoop is een kwestie van investeringen en makkelijk is het nooit echt geweest.
Geloof er niets van! Pics!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zelf al tieten, dus waarom zou ik?
Wat jij wil schatquote:
We hebben in de zomer sowieso minder gas nodig dan in de winter he?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex zit op gasproductieplatform en daar is het nu weer heeeeeeeeeeel rustig (lees: hij is langer dan de gebruikelijke 2 weken thuis)
Ik weet het!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben in de zomer sowieso minder gas nodig dan in de winter he?
En er zijn meer oorzaken. Ik zit in exploratie. De dorst is groot en gelukkig zijn er nog voldoende plasjes.
Dat ontken ik ook niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe moeilijker het te winnen is hoe hoger de prijs moet zijn om te investeringen terug te verdienen en een krapper aanbod gooit sowieso de prijs flink omhoog. Vraag - aanbod hè? De basis van de economie.
Om te shoppen voor mijquote:
Mooi kunnen we daar meteen het kampioenschap vierenquote:
Geil!quote:
Sowieso. En een enorm gebrek aan grondstoffen van elke soort, ijzer, koper. Plus het feit dat klimaatveranderingen (slechts voor een klein deel de schuld van de mens) steeds vaker zal zorgen voor mislukte oogsten met grote hongersnoden tot gevolg. Het worden enge tijden. Maar wel interessant, als je het overleeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet?
Wel dat we bang moeten zijn ofzo. Het grootste probleem is trouwens overbevolking, dat drijft alles, inclusief die dorst.
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi kunnen we daar meteen het kampioenschap vieren
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier nog leuke mensen met skype trouwens?
Beide niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuke mensen in singles!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ook altijd blij als ik even boodschappen moet doen voor Ez in Purmerend.quote:
Yep. Me.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij bent er nooitquote:
Ja jij tochquote:
Jammerquote:
Je gaat soppend de winkel door?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd blij als ik even boodschappen moet doen voor Ez in Purmerend.
Dat is voor mij echt genieten
Beter van nietquote:
Ik kom daar oorspronkelijk vandaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd blij als ik even boodschappen moet doen voor Ez in Purmerend.
Dat is voor mij echt genieten
Nee moet werken hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent er nooit
[..]
Ja jij toch
[..]
Jammer
Jaquote:
Nog meer purmerendersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kom daar oorspronkelijk vandaan.
Valt mee op zichquote:
Maar ik ken je nog helemaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |