Bah!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik wel. Die shit is alleen zo oud dat de schimmel eropstaat.
Zonde! Maar ik was aan het daten met een erg lekker ding, ook belangrijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We misten je gisteren. B. had 5 kratten gekocht, maar we hebben maar de helft opgezopen...
Ik heb er ook spijt van hoor, al dat verloren zaad dat een betere ontvangster had verdiend...quote:
En dat liep dus goed af. Mooi zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonde! Maar ik was aan het daten met een erg lekker ding, ook belangrijk.
Was ze zo slecht?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook spijt van hoor, al dat verloren zaad dat een betere ontvangster had verdiend...
How careless of me...
Naah, zal geen vervolg komen denk ik. Maar het was wel heel gezellig enzo. Maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat liep dus goed af. Mooi zo.
Wanneer kunnen we sokjes breien?
Schandalig!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, zal geen vervolg komen denk ik. Maar het was wel heel gezellig enzo. Maar niet meer dan dat.
Ze is niet voor de charmes van Q gevallen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, zal geen vervolg komen denk ik. Maar het was wel heel gezellig enzo. Maar niet meer dan dat.
Onmogelijk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is niet voor de charmes van Q gevallen?
Dat uiteraard wel, welke dame doet dat nou niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is niet voor de charmes van Q gevallen?
Ja dat kan he!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, echt eerlijk, ja.
Ik dacht al. Het kan natuurlijk niet aan jou gelegen hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel, welke dame doet dat nou niet?Maar ze woont ook ver weg en dat is ook teveel gedoe.
Het idee alleen al!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht al. Het kan natuurlijk niet aan jou gelegen hebben.
het heeft even geduurd voordat ik weer behoefte in seks terughad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat kan he!
Helaas heb je die er ook tussen zitten
Dan was het wel heel slechtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
het heeft even geduurd voordat ik weer behoefte in seks terughad.
Gedoequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel, welke dame doet dat nou niet?Maar ze woont ook ver weg en dat is ook teveel gedoe.
Ik hou gewoon niet van gedoe, uit ervaring weet ik dat het wel verrekte handig is als ze een beetje in de buurt woont. Maar om de één of andere reden wonen al mijn exen allemaal ver weg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gedoe
Het gevoel als je elkaar weer ziet.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet er niet aan denken om iemand uit de omgeving te daten.
Bah boeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |