Vandaar al die emos hier in R&Pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom! Na mij kan het alleen maar tegenvallen. Dan is de rest van je leven niet de moeite van het leven meer waard. Dat is ook al zoiets.
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij houd wel van de rug openkrabben enzo?
ok.. mental note.. 10 kurken meenemen als je op bezoek gaatquote:
doei doeiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga een film kijken
Fijn weekend, Singles![]()
We misten je gisteren. B. had 5 kratten gekocht, maar we hebben maar de helft opgezopen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er net ook weer eentje open getrokken. Het vorige 0,75 l flesje was op.
Haar nonnenhond likt t wel droog hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:44 schreef clevy het volgende:
[..]
ok.. mental note.. 10 kurken meenemen als je op bezoek gaat
Ik sta niet op boe's lijstjequote:
Heequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
Dat is nasty WT, just nasty!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haar nonnenhond likt t wel droog hoor.
Fijne film!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
Ja kom even brengenquote:
Ja nou, dat kan dan toch ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke film?
Kijk liever naar wat anders
ik wel. Die shit is alleen zo oud dat de schimmel eropstaat.quote:
Áls de treinen al zouden rijden (ik heb standaard wel 2 77 Lagers staan hier) zou ik die al op hebben voordat ik in jouw stadje zou aanbelanden.quote:
Emmen een stad noemenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Áls de treinen al zouden rijden (ik heb standaard wel 2 77 Lagers staan hier) zou ik die al op hebben voordat ik in jouw stadje zou aanbelanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |