Nog niet. En zo wel dan mag het nog wel een keer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik je vandaag al held genoemd?
Jij held!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet. En zo wel dan mag het nog wel een keer.
Uitleg aub, ik ben blont!quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij held!!
Gewoon een echte held!!
Superman is er niks bijquote:
Not gonna happenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap ik wel!
Iedereen wil feyenoord zien verliezen in de arena
Huh?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Je ontkent al iig niet meer dat de tijd van onbeperkte goedkope en makkelijk te winnen olie achter ons ligt. Je maakt vooruitgang.
We'll seequote:
Als ik jood was geweest had ik me beledigd gevoeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar we zitten nog wel 100 jaar aan de olie en vooral gas.
Mn ex zit op gasproductieplatform en daar is het nu weer heeeeeeeeeeel rustig (lees: hij is langer dan de gebruikelijke 2 weken thuis)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh?
Onbeperkt heb ik nooit gezegd, goedkoop is een kwestie van investeringen en makkelijk is het nooit echt geweest.
Maar we zitten nog wel 100 jaar aan de olie en vooral gas.
Jij had er ook alle vertrouwen in dat twente kampioen zou wordenquote:
Dat zei ik om jou te stangen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had er ook alle vertrouwen in dat twente kampioen zou worden
Hoe moeilijker het te winnen is hoe hoger de prijs moet zijn om te investeringen terug te verdienen en een krapper aanbod gooit sowieso de prijs flink omhoog. Vraag - aanbod hè? De basis van de economie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onbeperkt heb ik nooit gezegd, goedkoop is een kwestie van investeringen en makkelijk is het nooit echt geweest.
Geloof er niets van! Pics!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zelf al tieten, dus waarom zou ik?
Wat jij wil schatquote:
We hebben in de zomer sowieso minder gas nodig dan in de winter he?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex zit op gasproductieplatform en daar is het nu weer heeeeeeeeeeel rustig (lees: hij is langer dan de gebruikelijke 2 weken thuis)
Ik weet het!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben in de zomer sowieso minder gas nodig dan in de winter he?
En er zijn meer oorzaken. Ik zit in exploratie. De dorst is groot en gelukkig zijn er nog voldoende plasjes.
Dat ontken ik ook niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe moeilijker het te winnen is hoe hoger de prijs moet zijn om te investeringen terug te verdienen en een krapper aanbod gooit sowieso de prijs flink omhoog. Vraag - aanbod hè? De basis van de economie.
Om te shoppen voor mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |