quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan het me echt niet voorstellen.![]()
Then again, ik vind kakkerige hockey-meisjes weer verdomd geil klinken.
Zolang drank bij jou overstuur gaat en bier los ben je boerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tel ik ook nog als boer? Heb geen vee ofzo
Tegenwoordig gaat drank over de datum, en bier maak ik openquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang drank bij jou overstuur gaat en bier los ben je boer
Los!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang drank bij jou overstuur gaat en bier los ben je boer
En het is patat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat drank over de datum, en bier maak ik open
Weet je zeker dat het geen whisk(e)y was?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef Watertornado het volgende:
Ik open net echt een biertje, die heeft een geur, merde! Peatiness!
Dat dacht jij!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Een uitstervend beroep in deze post-peak-oil-tijd.
Hij is gemaakt van bruichladdich mout!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen whisk(e)y was?
En daarom zou het tussen ons nooit iets kunnen wordenquote:
Okee, minder olie uit meer velden voor een veel hogere prijs. Gouden tijden voor olieboeren.quote:
Dat is een groot struikelblok jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daarom zou het tussen ons nooit iets kunnen worden![]()
Dat en feyenoord natuurlijk
Juistem. Zoeken geblazen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, minder olie uit meer velden voor een veel hogere prijs. Gouden tijden voor olieboeren.
23 oktoberquote:
Je ontkent al iig niet meer dat de tijd van onbeperkte goedkope en makkelijk te winnen olie achter ons ligt. Je maakt vooruitgang.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juistem. Zoeken geblazen.
En ik help ze daarbij.
Snap ik wel!quote:
Had ik je vandaag al held genoemd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zit ik op Madagaskar met minimaal 7 vrouwen.
Jij met je Madagaskarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zit ik op Madagaskar met minimaal 7 vrouwen.
Ha, animo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar daar word ik serieus gewoon nat van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |