Boeren!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet er niet aan denken om iemand uit de omgeving te daten.
Bah boeren
Dat dialect knap ik echt al op af.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He lieverd, zullen wij broammers kiek'n?
Niks mis met boerenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet er niet aan denken om iemand uit de omgeving te daten.
Bah boeren
Amsterdammers hebben ook een accent hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dialect knap ik echt al op af.
Ik wil een amsterdammer heb ik besloten
Dat ben ik niet met je eens!quote:
Maar daar word ik serieus gewoon nat vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben ook een accent he
Amsterdammers zijn pas boer'n!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Amsterdammers hebben ook een accent he
Afgrijselijk, ouwe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar daar word ik serieus gewoon nat van
Kaasverkoopsters uit West-Friesland.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was een Zeeuwse rondborstige boerendochter.
Ik ben een boer!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:14 schreef El_Matador het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was een Zeeuwse rondborstige boerendochter.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar daar word ik serieus gewoon nat van
Scheelt niet veel neequote:
Ja nou uhm sorry ik vind dat serieus waar heel geil klinkenquote:
Ik doe het niet meer!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige boeren wel ja.
Maar om ons nu allemaal over 1 kam te scheren
Ik ken een Italiaan in Amsterdam. Een mixaccentje?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou uhm sorry ik vind dat serieus waar heel geil klinken
[..]
Ik doe het niet meer!
Ga nog liever celibaat door het leven dan dat ik iets begin met een boer
Kan het me echt niet voorstellen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik een aas.quote:
Smaken verschillen hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan het me echt niet voorstellen.![]()
Then again, ik vind kakkerige hockey-meisjes weer verdomd geil klinken.
Tel ik ook nog als boer? Heb geen vee ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het niet meer!
Ga nog liever celibaat door het leven dan dat ik iets begin met een boer
Age of Aquarius hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Bier en Boer scheelt maar 1 letter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tel ik ook nog als boer? Heb geen vee ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |