Als het aan het begin van de maand was geweest, had ik het gedaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is mijn gave
[..]
Betaal je mn benzine?
Kritische mensen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lief is niet genoeg. De man is kritisch en dat maakt hem zo succesvol. En we inspireren elkaar. Een wijze man op zijn 24e verjaardag.
quote:
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geweldig lief, fantastisch en zulks
Zie je dat, Mata?quote:
He, zeg niet dat ik niet gewaarschuwd hebquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doet ze wel als ze er zin in heeft, lijkt me zo.![]()
Als je 120% inzet, en daar haal je 80% van, dan heb je toch een mooie scorequote:
Misschien moet ik me toch eens voor meer dan 12% inzetten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je 120% inzet, en daar haal je 80% van, dan heb je toch een mooie score
Je bent blondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je dat, Mata?Of eigenlijk: Meneer B.
En die overige 4 procentpunt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je 120% inzet, en daar haal je 80% van, dan heb je toch een mooie score
Was weer een memorabel nachtje. Maar met 16 andere studenten wonen, ik zou het niet kunnen
Ik ken hem en je bent niet zijn type.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je dat, Mata?Of eigenlijk: Meneer B.
Ik dol maar wat. Wat moet ik met een Duitserquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken hem en je bent niet zijn type.
Maar in AMS lopen genoeg mannen rond denk ik zo...
germaans sprekenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dol maar wat. Wat moet ik met een Duitser
Die valt niemand opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die valt niemand opOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Duitser? B. is half-Portugees, half-Utregs.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dol maar wat. Wat moet ik met een Duitser
Oh, dat kan ook. Al die letters ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Duitser? B. is half-Portugees, half-Utregs.
Je bent in de war met C. Een prima Duitser.
jij deed dat toch wel in t weekend??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een codetaal toch weer
En nadenken is al zo moeilijk.
singles neuken toch helemaal niet.. duh!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar er wordt dus niet geneukt? Alleen opties uitgewisseld voor mogelijke datecombinaties waarna het bij drie zoenen blijft...
Helemaal niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
singles neuken toch helemaal niet.. duh!
Sex is vies hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar er wordt dus niet geneukt? Alleen opties uitgewisseld voor mogelijke datecombinaties waarna het bij drie zoenen blijft...
Oh ja. I forgot.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
singles neuken toch helemaal niet.. duh!
Bah vieze natte gedoequote:
ik wacht nog steeds op antwoord of ik gordijnen op mag komen hangenquote:
Dat durf ik niet met jouquote:
Oh gordijnen op komen hangen mag altijd wel hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef clevy het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op antwoord of ik gordijnen op mag komen hangen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
Seks
Tieten
Mag alleen niet meer hier he, dus helaas
Dat kan ik me dan weer goed voorstellen, mijn pé-nis is zo enorm groot. Dat heb ik vaker.quote:
Soms ook bloederigquote:
maar daar hing wel een demo van naaktlopen aan vast he.. kom niet voor niets.. hahaha.. 'kom'..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh gordijnen op komen hangen mag altijd wel hoor
Dat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan weer goed voorstellen, mijn pé-nis is zo enorm groot. Dat heb ik vaker.
Ik heb er net ook weer eentje open getrokken. Het vorige 0,75 l flesje was op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef El_Matador het volgende:
En goed plan, bier. Ik trek er ook es een open.
Daar denk ik ff over naquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
maar daar hing wel een demo van naaktlopen aan vast he.. kom niet voor niets.. hahaha.. 'kom'..
Daarom! Na mij kan het alleen maar tegenvallen. Dan is de rest van je leven niet de moeite van het leven meer waard. Dat is ook al zoiets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |