Hoiquote:
Hoe laat ga je morgen open? Misschien kom ik wel langs met mn pompomsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je komt op mijn biljart zitten/liggen?
Ja, maar je mag het goedkomen makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je biljart echt verziekt voor je he
Ja, echt perfect ;Pquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef toe, het was wel een goed excuus
Ik deed het met liefdequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn arme tere zieltje, verpest door huppel
Vanaf 11 uur, maar je kunt niet dicht bij het cafe komen, is afgezet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat ga je morgen open? Misschien kom ik wel langs met mn pompoms
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je komt op mijn biljart zitten/liggen?
Stukje wandelen dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur, maar je kunt niet dicht bij het cafe komen, is afgezet.
Survivalrun
Nou dat is geregeld danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
TuurlijkIk doe het wel goed op biljarts. Vraag maar aan Mata, als hij het zich nog herinnerd
ik heb een mobiele foto studioquote:
Ok tot morgen!quote:
Ik ben een vrouw. Wat vraag je nu van me?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, niet te hoge verwachtingen hebben he
[..]
Dat merk ik![]()
Ja. En DM mij die foto eensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
WAHAHA De DM van WT!!
Mag ik hem posten WT?
Nee ga aan de sinas/thee danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot morgen hups, even wat bier voor je koud leggen
Ik heb het over roy!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Wat vraag je nu van me?
voor mij ook bakkie Tquote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb het over roy!
Ik hoef dat soort dingen toch niet als excuus te hebben![]()
quote:25-06-2011 22:19:51 van XXXXX aan Huppelmuts
Ieks.
Help.
.
.
.
.
.
.![]()
Nee, okequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb het over roy!
Ik hoef dat soort dingen toch niet als excuus te hebben![]()
Is hij toevallig single?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:22 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie niet scherp is. Maar wat een vet uitzicht heeft mijn goede vriend B. toch...
Topvent, echt.
En succes is een keuze
Al twee verneukte zielen die voor de rest van hun leven een trauma hebbenquote:
Nou dan, op dat biljartquote:
Jawel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, wacht maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar 1 manier om dat uit te testen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier mannen met mooie piemels?
Ik wil van mn piemelangst af!!![]()
Je komt maar kijken hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Komt u maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar 1 manier om dat uit te testen...
Ik ben verliefd op die van mezelf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerst verneuk je ons en dan nog dingen willen, meestal doe je dat andersom hupsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Je tekent, dat spreekt in je voordeel.quote:
als je het iets eerder had gezegd... net 2 uur uit AMS gereden...quote:
En haar kan je verven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je tekent, dat spreekt in je voordeel.
Babs kent hem al. MissB ook.
Hoe kan Huppel ons nou verneuken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerst verneuk je ons en dan nog dingen willen, meestal doe je dat andersom hups
Vraag maar of ze je wil DM-enquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan Huppel ons nou verneuken?
Lief is niet genoeg. De man is kritisch en dat maakt hem zo succesvol. En we inspireren elkaar. Een wijze man op zijn 24e verjaardag.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En haar kan je verven.
En ik ben gewoon lief, ja
Het is mijn gavequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerst verneuk je ons en dan nog dingen willen, meestal doe je dat andersom hups
Betaal je mn benzine?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
als je het iets eerder had gezegd... net 2 uur uit AMS gereden...
Kom je morgen naar Keulen?
quote:
Ik ben geweldig lief, fantastisch en zulksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lief is niet genoeg. De man is kritisch en dat maakt hem zo succesvol. En we inspireren elkaar. Een wijze man op zijn 24e verjaardag.
Die gek heeft in augustus meer landen gezien dan ik (45 vs 44).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |