Mooi kunnen we daar meteen het kampioenschap vierenquote:
Geil!quote:
Sowieso. En een enorm gebrek aan grondstoffen van elke soort, ijzer, koper. Plus het feit dat klimaatveranderingen (slechts voor een klein deel de schuld van de mens) steeds vaker zal zorgen voor mislukte oogsten met grote hongersnoden tot gevolg. Het worden enge tijden. Maar wel interessant, als je het overleeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet?
Wel dat we bang moeten zijn ofzo. Het grootste probleem is trouwens overbevolking, dat drijft alles, inclusief die dorst.
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi kunnen we daar meteen het kampioenschap vieren
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er hier nog leuke mensen met skype trouwens?
Beide niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuke mensen in singles!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ook altijd blij als ik even boodschappen moet doen voor Ez in Purmerend.quote:
Yep. Me.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij bent er nooitquote:
Ja jij tochquote:
Jammerquote:
Je gaat soppend de winkel door?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd blij als ik even boodschappen moet doen voor Ez in Purmerend.
Dat is voor mij echt genieten
Beter van nietquote:
Ik kom daar oorspronkelijk vandaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd blij als ik even boodschappen moet doen voor Ez in Purmerend.
Dat is voor mij echt genieten
Nee moet werken hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent er nooit
[..]
Ja jij toch
[..]
Jammer
Jaquote:
Nog meer purmerendersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kom daar oorspronkelijk vandaan.
Valt mee op zichquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |