quote:Funds are on their way (bitcoin transaction: ffa8c98216d34d5f20b84d8d09389ba78d85e88c6b1e504c943889a92f84931c)
quote:[18:03:41] <Juffo-Wup> savetheinternet: no, trading on mtgox will not be open for "most likely in about 24 hours"
[18:03:48] <Juffo-Wup> as of an announcement like 5 minutes ago
[18:03:52] <savetheinternet> source?
[18:03:59] <Juffo-Wup> magicaltux in #mtgox
[18:04:05] <Juffo-Wup> topic in #mtgox, for that matter
quote:[18:13:48] <Ooofo> MagicalTux, how hard is the 24 hour delay? Can I depend on trading not starting until around then, or am I going to have to check in every hour?
[18:14:08] <MagicalTux> Ooofo: not too hard, depends on how many people are here
quote:[18:17:04] <MagicalTux> _dr: probably not sooner
quote:[18:23:39] <MagicalTux> I haven't read my PMs yet, there's like two~three screens of nicknames
quote:[18:24:08] <MagicalTux> falafell: the hackers who got in who I talked to told me there was something else
[18:24:43] <em> MagicalTux: the hackers that got in that you spoke with? Did some other hackers find some other problem?
[18:25:13] <MagicalTux> em: I could talk with a guy who stole bitcoins from someone else, and who I blocked. He tried to get his account claim accepted by crappy social engineering, and failed
Van wie is dat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:26 schreef MaGNeT het volgende:
http://blockexplorer.com/(...)624555a1cfa9c80aa0f3
Anders verplaats je even 2,4 miljoen BTC
Jawel, maar kon toch zijn dat het van Mtgox was bijv. om de verloren BTC aan te vullen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Snap je het principe van Bitcoin nog steeds niet?
Greater fool principe?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Snap je het principe van Bitcoin nog steeds niet?
Hij bedoelde dat het anoniem is. Iedereen kan zien dát/hoeveel geld overgemaakt wordt, maar je kent i.h.a. niet de mensen achter de adressen.quote:
Dat is met contant geld nog anoniemer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat het anoniem is. Iedereen kan zien dát/hoeveel geld overgemaakt wordt, maar je kent i.h.a. niet de mensen achter de adressen.
Mensen zijn getuigen dat je het geld uitgeeft, dus dat is niet anoniemer. (cassiere, camera's, etc.) Dat is dus niet perse anoniemer. Tevens kunnen er vezels of ander biometrisch materiaal achterblijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is met contant geld nog anoniemer.
Hoe geef je iemand contact geld zonder je bekend te maken dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is met contant geld nog anoniemer.
Ga jij nooit naar de bank met een bivakmuts over je hoofd danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe geef je iemand contact geld zonder je bekend te maken dan?
Wanneer heeft iemand wat naar je overgemaakt? Ligt een beetje aan het bedrag wat is overgemaakt, maar meestal duurt het een max. een halfuur ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vanmiddag dat programma gedownload en aangezet. Hoelang duurt het voordat mijn balans hoger is dan 0.
[ afbeelding ]
Sorry als dit een noobvraag is maar ik probeer alles nog een beetje uit te zoeken en te begrijpen enzo.
Oneindig, tenzij je gaat minen of er iemand iets naar je overmaakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vanmiddag dat programma gedownload en aangezet. Hoelang duurt het voordat mijn balans hoger is dan 0.
[ afbeelding ]
Sorry als dit een noobvraag is maar ik probeer alles nog een beetje uit te zoeken en te begrijpen enzo.
Oh ok, thx.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oneindig, tenzij je gaat minen of er iemand iets naar je overmaakt.
Thumbs up.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
In een winkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe geef je iemand contact geld zonder je bekend te maken dan?
Of gewoon handelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:15 schreef nlpronk het volgende:
Je moet je even inlezen @ bitcoin.org forum denk ik. Je hebt nu je bitcoin programma aan staan maar die doet nog helemaal niets. Daar komt bij dat je via dat programma alleen via je cpu kan minen en dan duurt het ongeveer 2 jaar om een bitcoin te generen als je een beetje geluk hebt.
Je moet dus een miner gebruiken zoals GUIminer en je aanmelden bij een mining pool (like btcguild). Dan mine je via je videokaarten wat veel sneller gaat als via een processor. Met de huidige koers en diffilculty van de berekening kan je nog een heel klein beetje geld verdienen als je minimaal een ATI 5870/6950 kaart hebt of minimaal 2 stuks 5770 om een indicatie te geven. Met een gewone huis-tuin-keuken pc hoef je er niet meer mee te beginnen.
Dit is wel wat voor jou: https://betco.in/quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel wat MtGox beweert...quote:Op zondag 26 juni 2011 12:31 schreef nlpronk het volgende:
Maar...vanmiddag 17:00 dus kunnen we dus weer aan de slag?
Hey, dat is best geinig, maar dan moet ik eerst van die bitcoins zien te krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou: https://betco.in/
Je mag ze van mij kopenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey, dat is best geinig, maar dan moet ik eerst van die bitcoins zien te krijgen.
Een echte handelaar, die PiRANiA.quote:
Nee dankje.quote:
M'n reactie ging meer over het feit dat ze floats gebruiken en daarmee alle bedragen dus inherent gevoelig zijn voor afrondingsfouten.quote:
Ik ga weer terug naar MtGox denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 15:28 schreef Pannekoek. het volgende:
[..]
Een echte handelaar, die PiRANiA.
Heb inmiddels m'n 1 BTC terug van Mt Gox, zit nog even rond te kijken bij welke exchange ik nu aan de slag ga. Suggesties?
Zelf weten. Even kijken wat de koers gaat doen en dan kan je ze tegen de actuele prijs kopen. Kan je die noobs inmakenquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 26 juni 2011 15:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
M'n reactie ging meer over het feit dat ze floats gebruiken en daarmee alle bedragen dus inherent gevoelig zijn voor afrondingsfouten.
Wat een prutsers
Lucky you!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Nog 45 minuten. Alhoewel, het zou me niets verbazen als we weer ge-goxed worden
Ik heb trouwens 1 cent van MtGox gekregenMijn balance stond op -0.01 dollar
Sowieso 6 kleine letter-watchwoorden.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Whoow..
Wat een wachtwoorden hebben sommige mensen trouwens.. bigmac etc.
Maar ik dacht dat de wachtwoorden, met deze encryptie, niet zo snel en makkelijk gekraakt konden worden.quote:
Rainbow tables.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:06 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat de wachtwoorden, met deze encryptie, niet zo snel en makkelijk gekraakt konden worden.
Heeft iemand een of andere sleutelformule gehad o.i.d.?
Tja. Je bitcoinfarm een dagje op die hashes laten gaan en je hebt er een hoop hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 17:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
De wachtwoorden werden toch gesalt enzo (wel met md5)?
DAMMIT!quote:Op zondag 26 juni 2011 17:09 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
GOXED Again !! Nu staat er: Trading will be back 15:30 GMT
Yup, dat werkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef nlpronk het volgende:
Is het wel mogelijk om BC's van mtgox naar je wallet te sturen? En duurt het vervolgens dan weer lang om ze op tradehill te krijgen? Anders ga ik ze nu gewoon daar uit proberen te cashen want op mtgox kunnen we nog wel ff wachten denk ik
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:40 schreef FRK1337 het volgende:
*** ChanServ changed the channel topic to 'Mt.Gox Channel - Most issues fixed, perf OK, now have to decide a time for opening of trading'
dit.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Het was allemaal zo voorspelbaar dat dit zou gaan gebeuren
nee. En hoe vaker we dit allemaal doen, hoe langer de rij met queued orders, hoe langer het duurt voor de server het kan verwerken. Of hoe eerder de server in rook op gaatquote:Op zondag 26 juni 2011 20:17 schreef FRK1337 het volgende:
[..]
Die krijg ik ook, maar staat 'ie dan ook bij je open orders dan ?
Orders zijn weggegooid he...quote:Op zondag 26 juni 2011 20:17 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat dus.
Trouwens, Volume: 78.93992973
Zijn dat dus 78,94 bitcoins? Dat is niet veel!
hey interessant, een Star control 2 speler.quote:
Je bent zo honderdmiljoen dollar kwijt, pas maar op!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:22 schreef FRK1337 het volgende:
Oh yeah ze staat er tussen. maar omdat ik zo vaak geklikt heb staat er nu iets van een 1k in de wachtrij lol. Laat maar gaan, staat toch maar 30USD op mn account.
Moet Markje die maar persoonlijk komen halen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je bent zo honderdmiljoen dollar kwijt, pas maar op!
is dit een test ofzo?quote:
Volgens mij zijn dit de orders (queues). Dit postte MagicalTux net. Zal wel zo in het systeem staan.quote:
Die foto wordt wel vaker gebruiktquote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef FRK1337 het volgende:
Das Mark toch nie ? Mark is toch zo'n chubby dude ?
[ afbeelding ]
Gewoon op de site van MtGox. Misschien even Ctrl + F5 proberen?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef Doodloper het volgende:
Waar zien jullie dat?
die hele site doet het niet hier, hij laadt 1s en dan krijg ik een wit scherm
Ik vermoed dat de koers eerst flink gaat dalen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef nlpronk het volgende:
Heb er een zooitje verkocht voor $14 met het idee dat de koers nog wel gaat kelderen. Als dat de komende dagen niet het geval blijkt te zijn cash ik het lekker uit, helaas wel met iets verlies maar wie weet maak ik dat ooit nog goed met mijn laatste 15btc.
Wat is jullie plan/vermoeden?
Doe je het beter dan ik, verkocht ze zojuist voor $14 en zie dat hij nu gvd alweer op $15,50 staat....fmlquote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
Nu totaal 19 Bitcoins verkocht en 298 Dollar op m'n account.
Nu maar hopen dat de koers zakt
Hmm, ja, ik verkocht ze echt net voor de dip... Maar ze staan nu weer net zo hoog...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Doe je het beter dan ik, verkocht ze zojuist voor $14 en zie dat hij nu gvd alweer op $15,50 staat....fml
Dat is zeer netjes..quote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb nog maar even 12 Bitcoins extra naar MtGox gezonden... Hopen dat de koers nog even hoog blijft
Damn... Heb ik toch al ruim 30BTC gemined sinds 4 juni
Je hebt te weinig geduld.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:02 schreef nlpronk het volgende:
Ik kan mijn pech echt niet geloven met de BTC's...ik koop en verkoop echt altijd precies op het verkeerde moment
De hoogte punten waren toch wel het kopen van een x aantal op $31 omdat ik dacht dat die stijging nog wel keihard ging doorzetten (toen in 24 uur van 18 naar $31) maar die $31 was dus echt de toppiek. En vandaag mtgox weer online, alles keldert in elkaar, ik verkoop de bende op $14 en nu blijkt dat ineens een hele korte dip te zijn geweest en is hij weer constant op $16. Was ik er maar nooit mee begonnen....:)
Die foto is zo'n meme geworden omdat een user op t forum een dramatische huilie deed en hij die foto als avatar had.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:45 schreef ESLiRi het volgende:
Die gast op de foto is Reggie Fils-aime, COO van Nintendo. Snap alleen niet waarom die foto gebruikt wordt en niet een van Mark.
quote:Op maandag 27 juni 2011 08:14 schreef MaGNeT het volgende:
Totaal 30 BTC verkocht voor 500 Dollar
Misschien gaat de koers omhoog, misschien gaat hij omlaag... Maar een keer cashen lijkt me ook wel gezond...
Er stond vanochtend alweer een BTC in m'n wallet dus gewoon weer opnieuw sparen
Dit soort mensen maken de toekomst van Bitcoin!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:27 schreef Mender het volgende:
Zit op 21 BTC nu. Af en toe doe ik voor een bedrag dat ik kan missen bitcoins kopen. Voorlopig ga ik nog niks verkopen. Ik bekijk het over de lange termijn. Pas als het echt interresant is ga ik verkopen. Voorlopig nog ff sparen.
Was op BNR een leuk stukje over.quote:
Ik kan stukje nu ff niet luisteren, maar ik na me niet voorstellen dat er "dik is gecashed".quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was op BNR een leuk stukje over.
Er is iemand geweest die very low heeft ingekocht (na crash).... en dik lees dik heeft gecashed.
Lijkt mij ook vrij onmogelijk, tenzij hij een goede bron heeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was op BNR een leuk stukje over.
Er is iemand geweest die very low heeft ingekocht (na crash).... en dik lees dik heeft gecashed.
Dat is toch ongeveer $9000 als je ze voor $15 per stuk verkoopt.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik kan stukje nu ff niet luisteren, maar ik na me niet voorstellen dat er "dik is gecashed".
Alle trades van tijdens en vlak na de crash zijn terug gedraaid en je kunt maximaal $1000 per dag uit MtGox weghalen. Voor zover bekend is het grootste bedrag aan bitcoins dat door één iemand is "gewonnen" tijden de crash iets van 600 ofzo. Door ene Kevin.
Hij heeft ze alleen niet verkocht, maar op een escrow geparkeerd in afwachting van een goede oplossing. Zie zijn topic op het bitcoin-forum.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer $9000 als je ze voor $15 per stuk verkoopt.
In de aandeelhandel is 9000 dollar misschien peanuts, maar ik vind $9000 voor Bitcoins behoorlijk wat.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En $9000 noem ik niet echt "dik cashen" eerlijk gezegd.
In vergelijking tot het aandeel bitcoins dat verkocht werd op black friday stelt het niet zoveel voor hoor. Daar werden (ik vermoed door wat "early adopters") honderden bitcoins over verschillende orders verkocht a $30 - $20 per stuk. Dat ging eerder over tienduizenden dollars in totaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de aandeelhandel is 9000 dollar misschien peanuts, maar ik vind $9000 voor Bitcoins behoorlijk wat.
Het zijn maar dollars hè. 9000$ is maar een paar euro.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de aandeelhandel is 9000 dollar misschien peanuts, maar ik vind $9000 voor Bitcoins behoorlijk wat.
Jij mined toch niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:27 schreef Mender het volgende:
Zit op 21 BTC nu. Af en toe doe ik voor een bedrag dat ik kan missen bitcoins kopen. Voorlopig ga ik nog niks verkopen. Ik bekijk het over de lange termijn. Pas als het echt interresant is ga ik verkopen. Voorlopig nog ff sparen.
Beboel je:quote:
Yup, van 4 tot 26 juni.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef Mender het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat is alleen van de ge-minede bitcoins?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Dear GuitarJJ, On Tue 28 Jun 2011 05:25:03 AM JST your asked for a password recovery. If you didn't make this request yourself, you can inform us by replying to this email. If you did, you can use the link below to have your password reset. Your login: GuitarJJ The password reset key: ***** https://claim.mtgox.com/********** Best regards, Mt.Gox team info@mtgox.com The request was made from: IP: 77.247.181.163 Browser: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729) |
Thanks voor de tip !quote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Oh, en voor de firefoxusers is dit wel een handige add-on! Het geeft de huidige koers aan in de balk onderin je browser!
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/none/
Ik denk dat het niet zoveel nut heeft om dat hier te posten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef MaGNeT het volgende:
Fok! zou een prachtige plek zijn om de Bitcoin in Nederland te krijgen als betaalmiddel.
Hoe dat zou moeten werken?
Als je een abo afsluit en je kiest voor "betalen in BTC" dan krijg je een uniek bitcoin-adres waarmee jouw betaling geverifiëerd wordt. De koers wordt automatisch omgerekend naar Euro's zodat de prijs actueel is en eventueel gooit Danny er 20% bij op om het risico te dekken dat de koers iets zakt tussen ontvangen en cashen en de kosten van het cashen (2% bij MtGox).
Risico voor Danny? Geen... Alleen wat code aanmaken en af en toe Bitcoins cashen...
Voordeel voor ons? Je kan anoniem een abo afsluiten, je kan betalen in Bitcoins die je zelf hebt gemined.
Voordeel voor de BTC? Acceptatie en bekendheid!
Ted Teller (nodig: 2.230 ฿TC): 1.340 ฿TCquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef MaGNeT het volgende:
Fok! zou een prachtige plek zijn om de Bitcoin in Nederland te krijgen als betaalmiddel.
Hoe dat zou moeten werken?
Als je een abo afsluit en je kiest voor "betalen in BTC" dan krijg je een uniek bitcoin-adres waarmee jouw betaling geverifiëerd wordt. De koers wordt automatisch omgerekend naar Euro's zodat de prijs actueel is en eventueel gooit Danny er 20% bij op om het risico te dekken dat de koers iets zakt tussen ontvangen en cashen en de kosten van het cashen (2% bij MtGox).
Risico voor Danny? Geen... Alleen wat code aanmaken en af en toe Bitcoins cashen...
Voordeel voor ons? Je kan anoniem een abo afsluiten, je kan betalen in Bitcoins die je zelf hebt gemined.
Voordeel voor de BTC? Acceptatie en bekendheid!
Ik wil het hier eerst wel posten omdat we er dan over na kunnen denken voor we het voorstellen aan Fok! (Danny)...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zoveel nut heeft om dat hier te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef PiRANiA het volgende:
IK ZOU BITCOINS WEL ACCEPTERENIK HOOR JE NIET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat met hetzelfde probleem. Kon nergens een fatsoenlijk antwoord vinden en ben toen zelf maar op onderzoek uitgegaan. Uiteindelijk is dit de gunstigste die ik kon vinden: http://ecardone.com/ . Is ook betrouwbaar volgens vele fora.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:01 schreef Stokkie_ het volgende:
Welke sites/betaalmethoden gebruiken jullie om geld bij Liberty Reserve te krijgen? ik zie er veel en vraag me af wat de ervaringen zijn. Thanks
De FOK! abbo's zijn er om FOK! te steunen, niet om te cashen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wil het hier eerst wel posten omdat we er dan over na kunnen denken voor we het voorstellen aan Fok! (Danny)...
Noem voordelen, nadelen, mogelijkheden, onmogelijkheden, risico's... Ik wil wel met een goed voorstel komen... Fok! is niet voor niets zo groot geworden, Danny is niet gek...
Ik denk ook aan dingen als:
- BTC accepteren in V&A (zowel als betaalmiddel als om de BTC zelf te verkopen/kopen)
- Fok! merchandise kopen
Om de één of andere manier geef je een BTC gemakkelijker uit als je hem zelf hebt gemined... En dat terwijl er wel degelijk een echte waarde tegenover staat... Het feit dat ik net 500$ kon cashen maakt dat wel duidelijk
Stel je een wereld voor zonder iDeal en Paypal
Fok! heeft helemaal geen abbo's.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De FOK! abbo's zijn er om FOK! te steunen, niet om te cashen.
Nice!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben vandaag met een bitcoin-betalingssysteem bezig geweest.
Verklaar u naderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Als er iemand is die het kan, dan is het PiRANiA...quote:
bitBOOBIES!?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er iemand is die het kan, dan is het PiRANiA...
Hij stond aan de wieg van de carrière van Eva Jinek en nu gaat hij ook de Bitcoin groot maken!
Server gehuurd, bitcoin op geïnstalleerd en een eigen API-laag geschreven. Daar ben ik tenminste mee bezigquote:
Ik zie je borstenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hij stond aan de wieg van de carrière van Eva Jinek en nu gaat hij ook de Bitcoin groot maken!
De iDEAL qua bitcoins?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
lol dus jullie waren de veroorzakers van al die commotie toen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
PiRANiA vond filmpje, MaGNeT ging er vandoor met de eer
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
lol dus jullie waren de veroorzakers van al die commotie toen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Ik had het gevonden en op FOK! gezet. Toen ging ik gewoon naar mijn werk. Toen hoorde ik het opeens op de radio
.
Ik had de linkjes naar wat vrienden gestuurd en die belden mij 's avonds echt compleet met "WTF?" op omdat het in DWDD wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Ik had het gevonden en op FOK! gezet. Toen ging ik gewoon naar mijn werk. Toen hoorde ik het opeens op de radio
.
Een Android wallet voor onderweg (waar je hooguit enkele BTC op zet) lijkt me ook handigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
De iDEAL qua bitcoins?
Ben benieuwd iig!
Sorry ik kan niet betalen. De accu van mijn geld is leeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een Android wallet voor onderweg (waar je hooguit enkele BTC op zet) lijkt me ook handig
Trek? Even een pizza betalen met je Android wallet
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een Android wallet voor onderweg (waar je hooguit enkele BTC op zet) lijkt me ook handig
Trek? Even een pizza betalen met je Android wallet
Op zich is het goed, hoe eerder alle lekken boven zijn hoe beter...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Laatste tijd lees ik steeds meer over hackers trouwens.
Check alleen al de frontpage van http://bitcoinpool.com/
Ook waarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op zich is het goed, hoe eerder alle lekken boven zijn hoe beter...
0,243 BTC bij 20 uur en 400Mhash/s.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een vriend van mij heeft een ATI Readon 6970 HD.
Hoeveel BTC of $ per dag kan die hiermee maken als die 20 uur per dag aanstaat?
Dus 0,243 BTC per dag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
0,243 BTC bij 20 uur en 400Mhash/s.
1,19 Euro stroom per 20 uur (systeem neemt circa 270 Watt).
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hier wordt (mogelijk) weer geschiedenis geschreven!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Server gehuurd, bitcoin op geïnstalleerd en een eigen API-laag geschreven. Daar ben ik tenminste mee bezig.
Dit had ik ook gevonden: http://doubletrouble.bitcoinbet.com/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:47 schreef PiRANiA het volgende:
Gewoon afwachten. Ik houd jullie zeker op de hoogte
.
Dan wat anders:
https://moonco.in/
Nog een pokersite. Binnenkort ga ik er eens naar kijken
Dit is dan ook gewoon de toekomstquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
Het ziet er allemaal wel wat futuristisch uit hoor.
Ik ben nogal sceptisch aangelegd, maar toch heeft dit wel potentie jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon de toekomst
Er is geen centrale index, een Bitcoin is waard wat iemand ervoor wil geven of welke dienst hij of zij ervoor wil verrichten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ik probeer te doorgronden de manier waarop ''bitcoins'' geindexeerd wordt en hoe die aan zijn waarde komt, maar de stof is nogal wollig. Iemand die dat in jip-en-janneke-taal kan uitleggen?
Ok, en aan wat voor diensten kan ik zoal denken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is geen centrale index, een Bitcoin is waard wat iemand ervoor wil geven of welke dienst hij of zij ervoor wil verrichten.
De waarde komt voornamelijk voort uit het feit dat het aantal Bitcoins beperkt is.
Vanalles. Hier staan wat voorbeelden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, en aan wat voor diensten kan ik zoal denken?
Je bedoelt: Hier is de complete lijst van alle bedrijven die uberhaupt bitcoins accepteren. Niet "hier zijn wat voorbeelden", alsof er daarnaast nóg duizenden anderen zijnquote:
Het zijn wel voorbeelden, want de lijst is gemodereerd om de bedrijven die in de VS of Japan illegale produkten aanbieden, eruit te filteren. (en de bedrijven die niet in schreeuwende letters op de frontpage "WIJ ACCEPTEREN BITCOIHOIHOINS" hebben staan)quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je bedoelt: Hier is de complete lijst van alle bedrijven die uberhaupt bitcoins accepteren. Niet "hier zijn wat voorbeelden", alsof er daarnaast nóg duizenden anderen zijn
Ah ok, dat maakt het een stuk beter ja. Hier heb je een lijst met een paar bedrijfjes. Er zijn er nog een stuk meer hoor, maar die zijn illegaal!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het zijn wel voorbeelden, want de lijst is gemodereerd om de bedrijven die in de VS of Japan illegale produkten aanbieden, eruit te filteren.
Geef mij drie bedrijven die legale producten of diensten aanbieden voor bitcoins die niet in die lijst staan.quote:(en de bedrijven die niet in schreeuwende letters op de frontpage "WIJ ACCEPTEREN BITCOIHOIHOINS" hebben staan)
Danny's bedrijf is een eenmanszaak, dat houdt in dat het geld dat binnenkomt onder andere gebruikt wordt om zijn gezin te onderhouden. Danny heeft het veel te druk met FOK! om zich zorgen te maken over hoeveel broden en lolly's ie kan kopen van zijn naar euri's geconverteerde bitcoins. Als je wilt dat FOK! overgaat op bitcoins zul je dus met een goed verhaal moeten komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:23 schreef MaGNeT het volgende:
De lijst van bedrijven die Bitcoin accepteren is nog klein.
Vraag 100 mensen op straat naar Bitcoin en er zullen er weinig zijn die weten wat het is.
Aan de andere kant; er is een snel groeiende en fanatieke community die de Bitcoin steunt, die er geld mee verdient en daarom alles doet om het groot te maken.
Als sites als Fok! BTC zouden accepteren voor de abo's, dan zou dat een (flinke?) impuls kunnen geven in NL.
En daarnaast heeft FoK! duizenden users die in euro's kunnen betalen en 20 users die in bitcoins kunnen betalen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Danny's bedrijf is een eenmanszaak, dat houdt in dat het geld dat binnenkomt onder andere gebruikt wordt om zijn gezin te onderhouden. Danny heeft het veel te druk met FOK! om zich zorgen te maken over hoeveel broden en lolly's ie kan kopen van zijn naar euri's geconverteerde bitcoins. Als je wilt dat FOK! overgaat op bitcoins zul je dus met een goed verhaal moeten komen.
Vergeet ook niet dat incidentjes zoals die hack pas geleden het vertrouwen in Bitcoin nou ook niet echt heeft doen toenemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En daarnaast heeft FoK! duizenden users die in euro's kunnen betalen en 20 users die in bitcoins kunnen betalen.
De hele medicijnen sectie is verwijderd. Daar stonden meer dan 3 bedrijven in bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah ok, dat maakt het een stuk beter ja. Hier heb je een lijst met een paar bedrijfjes. Er zijn er nog een stuk meer hoor, maar die zijn illegaal!
[..]
Geef mij drie bedrijven die legale producten of diensten aanbieden voor bitcoins die niet in die lijst staan.
Die zijn verwijderd omdat het (deels) illegaal was. Ik zei specifiek "legale" producten en diensten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De hele medicijnen sectie is verwijderd. Daar stonden meer dan 3 bedrijven in bijvoorbeeld
Je bedoeld kwa boeken? Ik zou het niet weten. Maar waarom zou je het in boek vorm willen? Lijkt me niet handig. De ontwikkelingen gaan razend snel. Niet alleen kwa koers, maar ook kwa veiligheid en software... de client is namelijk ook nog in beta. Als je er een boek over zou lezen is die informatie waarschijnlijk al weer achterhaald.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:22 schreef phpmystyle het volgende:
Maar is er vooralsnog geen documentatie over bitcoins uit?
quote:Hello,
I've found an aweomse opportunity to invest our bitcoin safely.
Based on a HYIP concept BitHyip offer upto 150% in return after 5 days.
They also provide a daily profit plan !
Please use my referal link to signup.
Email me back and i will send my referal bonus to you !
http://www.iamadirtyspammer.com
Talk to your friends about this awesome news !
Jasper
Spuit 11 ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef mike-amersfoort het volgende:
"Buy and Sell Bitcoins. Fully automated, always available, 24 hours a day, Safe and Easy."
lol
Niet failliet, vergunning ingetrokkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:58 schreef nlpronk het volgende:
Full Tilt poker is failliet en uit de lucht. Wie weet gaat de koers weer omhoog vliegen net als vorige keer
Waarom vertrouw je tradehill wel? ze hebben bij hun contact gegevens niet eens een adres staan. Het domein is via een proxy geregistreerd, wie zit er eigenlijk achter?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef robin007bond het volgende:
Vertrouwen jullie MTGox? Ik denk dat ik het toch liever hou bij tradehill
Ik trade er weerquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef robin007bond het volgende:
Vertrouwen jullie MTGox? Ik denk dat ik het toch liever hou bij tradehill
hoi lemming die van een klif af duiktquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoi lemming die van een klif af duikt
Hmm.. ach, dat hele hackgebeuren met MTGox maakt het er voor mij niet beter opquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:44 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Waarom vertrouw je tradehill wel? ze hebben bij hun contact gegevens niet eens een adres staan. Het domein is via een proxy geregistreerd, wie zit er eigenlijk achter?
Vrijdag is het koopmoment, maandag-woensdag verkoopmoment...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:56 schreef FRK1337 het volgende:
Jongens sell eens wat meer, ik wil BTC kopen a 16USD.
Heb je daar misschien een grafiekje van ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vrijdag is het koopmoment, maandag-woensdag verkoopmoment...
Ik heb deze add-on even aangepast voor mij zelf. In plaats van één koers laat hij ze nu alle drie zien, op dezelfde manier als op de MtGox site. Tevens refreshed hij hem nu om de 2 minuten en daarnaast ga je naar de site van MtGox als je op de koers kliktquote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Oh, en voor de firefoxusers is dit wel een handige add-on! Het geeft de huidige koers aan in de balk onderin je browser!
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/none/
http://bitcoincharts.com/markets/quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:53 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een grafiekje van ofzo?
Ik vertrouw MtGox meer dan TradeHill.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoi lemming die van een klif af duikt
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik vertrouw MtGox meer dan TradeHill.
Als MtGox er met het geld vandoor wou gaan was de hack afgelopen week het ideale moment om te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |