Thanks voor de tip !quote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Oh, en voor de firefoxusers is dit wel een handige add-on! Het geeft de huidige koers aan in de balk onderin je browser!
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/none/
Ik denk dat het niet zoveel nut heeft om dat hier te posten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef MaGNeT het volgende:
Fok! zou een prachtige plek zijn om de Bitcoin in Nederland te krijgen als betaalmiddel.
Hoe dat zou moeten werken?
Als je een abo afsluit en je kiest voor "betalen in BTC" dan krijg je een uniek bitcoin-adres waarmee jouw betaling geverifiëerd wordt. De koers wordt automatisch omgerekend naar Euro's zodat de prijs actueel is en eventueel gooit Danny er 20% bij op om het risico te dekken dat de koers iets zakt tussen ontvangen en cashen en de kosten van het cashen (2% bij MtGox).
Risico voor Danny? Geen... Alleen wat code aanmaken en af en toe Bitcoins cashen...
Voordeel voor ons? Je kan anoniem een abo afsluiten, je kan betalen in Bitcoins die je zelf hebt gemined.
Voordeel voor de BTC? Acceptatie en bekendheid!
Ted Teller (nodig: 2.230 ฿TC): 1.340 ฿TCquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef MaGNeT het volgende:
Fok! zou een prachtige plek zijn om de Bitcoin in Nederland te krijgen als betaalmiddel.
Hoe dat zou moeten werken?
Als je een abo afsluit en je kiest voor "betalen in BTC" dan krijg je een uniek bitcoin-adres waarmee jouw betaling geverifiëerd wordt. De koers wordt automatisch omgerekend naar Euro's zodat de prijs actueel is en eventueel gooit Danny er 20% bij op om het risico te dekken dat de koers iets zakt tussen ontvangen en cashen en de kosten van het cashen (2% bij MtGox).
Risico voor Danny? Geen... Alleen wat code aanmaken en af en toe Bitcoins cashen...
Voordeel voor ons? Je kan anoniem een abo afsluiten, je kan betalen in Bitcoins die je zelf hebt gemined.
Voordeel voor de BTC? Acceptatie en bekendheid!
Ik wil het hier eerst wel posten omdat we er dan over na kunnen denken voor we het voorstellen aan Fok! (Danny)...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zoveel nut heeft om dat hier te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef PiRANiA het volgende:
IK ZOU BITCOINS WEL ACCEPTERENIK HOOR JE NIET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat met hetzelfde probleem. Kon nergens een fatsoenlijk antwoord vinden en ben toen zelf maar op onderzoek uitgegaan. Uiteindelijk is dit de gunstigste die ik kon vinden: http://ecardone.com/ . Is ook betrouwbaar volgens vele fora.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:01 schreef Stokkie_ het volgende:
Welke sites/betaalmethoden gebruiken jullie om geld bij Liberty Reserve te krijgen? ik zie er veel en vraag me af wat de ervaringen zijn. Thanks
De FOK! abbo's zijn er om FOK! te steunen, niet om te cashen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wil het hier eerst wel posten omdat we er dan over na kunnen denken voor we het voorstellen aan Fok! (Danny)...
Noem voordelen, nadelen, mogelijkheden, onmogelijkheden, risico's... Ik wil wel met een goed voorstel komen... Fok! is niet voor niets zo groot geworden, Danny is niet gek...
Ik denk ook aan dingen als:
- BTC accepteren in V&A (zowel als betaalmiddel als om de BTC zelf te verkopen/kopen)
- Fok! merchandise kopen
Om de één of andere manier geef je een BTC gemakkelijker uit als je hem zelf hebt gemined... En dat terwijl er wel degelijk een echte waarde tegenover staat... Het feit dat ik net 500$ kon cashen maakt dat wel duidelijk
Stel je een wereld voor zonder iDeal en Paypal
Fok! heeft helemaal geen abbo's.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De FOK! abbo's zijn er om FOK! te steunen, niet om te cashen.
Nice!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben vandaag met een bitcoin-betalingssysteem bezig geweest.
Verklaar u naderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Als er iemand is die het kan, dan is het PiRANiA...quote:
bitBOOBIES!?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er iemand is die het kan, dan is het PiRANiA...
Hij stond aan de wieg van de carrière van Eva Jinek en nu gaat hij ook de Bitcoin groot maken!
Server gehuurd, bitcoin op geïnstalleerd en een eigen API-laag geschreven. Daar ben ik tenminste mee bezigquote:
Ik zie je borstenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er iemand is die het kan, dan is het PiRANiA...
Hij stond aan de wieg van de carrière van Eva Jinek en nu gaat hij ook de Bitcoin groot maken!
De iDEAL qua bitcoins?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |