quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vanmiddag dat programma gedownload en aangezet. Hoelang duurt het voordat mijn balans hoger is dan 0.
[ afbeelding ]
Sorry als dit een noobvraag is maar ik probeer alles nog een beetje uit te zoeken en te begrijpen enzo.
In een winkel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe geef je iemand contact geld zonder je bekend te maken dan?
Of gewoon handelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:15 schreef nlpronk het volgende:
Je moet je even inlezen @ bitcoin.org forum denk ik. Je hebt nu je bitcoin programma aan staan maar die doet nog helemaal niets. Daar komt bij dat je via dat programma alleen via je cpu kan minen en dan duurt het ongeveer 2 jaar om een bitcoin te generen als je een beetje geluk hebt.
Je moet dus een miner gebruiken zoals GUIminer en je aanmelden bij een mining pool (like btcguild). Dan mine je via je videokaarten wat veel sneller gaat als via een processor. Met de huidige koers en diffilculty van de berekening kan je nog een heel klein beetje geld verdienen als je minimaal een ATI 5870/6950 kaart hebt of minimaal 2 stuks 5770 om een indicatie te geven. Met een gewone huis-tuin-keuken pc hoef je er niet meer mee te beginnen.
Dit is wel wat voor jou: https://betco.in/quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vanmiddag dat programma gedownload en aangezet. Hoelang duurt het voordat mijn balans hoger is dan 0.
[ afbeelding ]
Sorry als dit een noobvraag is maar ik probeer alles nog een beetje uit te zoeken en te begrijpen enzo.
Dat is wel wat MtGox beweert...quote:Op zondag 26 juni 2011 12:31 schreef nlpronk het volgende:
Maar...vanmiddag 17:00 dus kunnen we dus weer aan de slag?
Hey, dat is best geinig, maar dan moet ik eerst van die bitcoins zien te krijgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou: https://betco.in/
Je mag ze van mij kopenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey, dat is best geinig, maar dan moet ik eerst van die bitcoins zien te krijgen.
Een echte handelaar, die PiRANiA.quote:
Nee dankje.quote:
M'n reactie ging meer over het feit dat ze floats gebruiken en daarmee alle bedragen dus inherent gevoelig zijn voor afrondingsfouten.quote:
Ik ga weer terug naar MtGox denk ikquote:Op zondag 26 juni 2011 15:28 schreef Pannekoek. het volgende:
[..]
Een echte handelaar, die PiRANiA.
Heb inmiddels m'n 1 BTC terug van Mt Gox, zit nog even rond te kijken bij welke exchange ik nu aan de slag ga. Suggesties?
Zelf weten. Even kijken wat de koers gaat doen en dan kan je ze tegen de actuele prijs kopen. Kan je die noobs inmakenquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 26 juni 2011 15:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
M'n reactie ging meer over het feit dat ze floats gebruiken en daarmee alle bedragen dus inherent gevoelig zijn voor afrondingsfouten.
Wat een prutsers
Lucky you!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Nog 45 minuten. Alhoewel, het zou me niets verbazen als we weer ge-goxed worden
Ik heb trouwens 1 cent van MtGox gekregenMijn balance stond op -0.01 dollar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |