Fok! heeft helemaal geen abbo's.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De FOK! abbo's zijn er om FOK! te steunen, niet om te cashen.
Nice!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben vandaag met een bitcoin-betalingssysteem bezig geweest.
Verklaar u naderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Als er iemand is die het kan, dan is het PiRANiA...quote:
bitBOOBIES!?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er iemand is die het kan, dan is het PiRANiA...
Hij stond aan de wieg van de carrière van Eva Jinek en nu gaat hij ook de Bitcoin groot maken!
Server gehuurd, bitcoin op geïnstalleerd en een eigen API-laag geschreven. Daar ben ik tenminste mee bezigquote:
Ik zie je borstenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er iemand is die het kan, dan is het PiRANiA...
Hij stond aan de wieg van de carrière van Eva Jinek en nu gaat hij ook de Bitcoin groot maken!
De iDEAL qua bitcoins?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
lol dus jullie waren de veroorzakers van al die commotie toen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
PiRANiA vond filmpje, MaGNeT ging er vandoor met de eer
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
lol dus jullie waren de veroorzakers van al die commotie toen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Ik had het gevonden en op FOK! gezet. Toen ging ik gewoon naar mijn werk. Toen hoorde ik het opeens op de radio
.
Ik had de linkjes naar wat vrienden gestuurd en die belden mij 's avonds echt compleet met "WTF?" op omdat het in DWDD wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Ik had het gevonden en op FOK! gezet. Toen ging ik gewoon naar mijn werk. Toen hoorde ik het opeens op de radio
.
Een Android wallet voor onderweg (waar je hooguit enkele BTC op zet) lijkt me ook handigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
De iDEAL qua bitcoins?
Ben benieuwd iig!
Sorry ik kan niet betalen. De accu van mijn geld is leeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een Android wallet voor onderweg (waar je hooguit enkele BTC op zet) lijkt me ook handig
Trek? Even een pizza betalen met je Android wallet
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een Android wallet voor onderweg (waar je hooguit enkele BTC op zet) lijkt me ook handig
Trek? Even een pizza betalen met je Android wallet
Op zich is het goed, hoe eerder alle lekken boven zijn hoe beter...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Laatste tijd lees ik steeds meer over hackers trouwens.
Check alleen al de frontpage van http://bitcoinpool.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |