lol dus jullie waren de veroorzakers van al die commotie toen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
PiRANiA vond filmpje, MaGNeT ging er vandoor met de eer
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:57 schreef Mender het volgende:
[..]
lol dus jullie waren de veroorzakers van al die commotie toen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Ik had het gevonden en op FOK! gezet. Toen ging ik gewoon naar mijn werk. Toen hoorde ik het opeens op de radio
.
Ik had de linkjes naar wat vrienden gestuurd en die belden mij 's avonds echt compleet met "WTF?" op omdat het in DWDD wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Ik had het gevonden en op FOK! gezet. Toen ging ik gewoon naar mijn werk. Toen hoorde ik het opeens op de radio
.
Een Android wallet voor onderweg (waar je hooguit enkele BTC op zet) lijkt me ook handigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
De iDEAL qua bitcoins?
Ben benieuwd iig!
Sorry ik kan niet betalen. De accu van mijn geld is leeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een Android wallet voor onderweg (waar je hooguit enkele BTC op zet) lijkt me ook handig
Trek? Even een pizza betalen met je Android wallet
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een Android wallet voor onderweg (waar je hooguit enkele BTC op zet) lijkt me ook handig
Trek? Even een pizza betalen met je Android wallet
Op zich is het goed, hoe eerder alle lekken boven zijn hoe beter...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Laatste tijd lees ik steeds meer over hackers trouwens.
Check alleen al de frontpage van http://bitcoinpool.com/
Ook waarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op zich is het goed, hoe eerder alle lekken boven zijn hoe beter...
0,243 BTC bij 20 uur en 400Mhash/s.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een vriend van mij heeft een ATI Readon 6970 HD.
Hoeveel BTC of $ per dag kan die hiermee maken als die 20 uur per dag aanstaat?
Dus 0,243 BTC per dag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
0,243 BTC bij 20 uur en 400Mhash/s.
1,19 Euro stroom per 20 uur (systeem neemt circa 270 Watt).
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er iemand is die het kan, dan is het PiRANiA...
Hij stond aan de wieg van de carrière van Eva Jinek en nu gaat hij ook de Bitcoin groot maken!
Hier wordt (mogelijk) weer geschiedenis geschreven!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Server gehuurd, bitcoin op geïnstalleerd en een eigen API-laag geschreven. Daar ben ik tenminste mee bezig.
Dit had ik ook gevonden: http://doubletrouble.bitcoinbet.com/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:47 schreef PiRANiA het volgende:
Gewoon afwachten. Ik houd jullie zeker op de hoogte
.
Dan wat anders:
https://moonco.in/
Nog een pokersite. Binnenkort ga ik er eens naar kijken
Dit is dan ook gewoon de toekomstquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
Het ziet er allemaal wel wat futuristisch uit hoor.
Ik ben nogal sceptisch aangelegd, maar toch heeft dit wel potentie jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon de toekomst
Er is geen centrale index, een Bitcoin is waard wat iemand ervoor wil geven of welke dienst hij of zij ervoor wil verrichten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
Ik probeer te doorgronden de manier waarop ''bitcoins'' geindexeerd wordt en hoe die aan zijn waarde komt, maar de stof is nogal wollig. Iemand die dat in jip-en-janneke-taal kan uitleggen?
Ok, en aan wat voor diensten kan ik zoal denken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is geen centrale index, een Bitcoin is waard wat iemand ervoor wil geven of welke dienst hij of zij ervoor wil verrichten.
De waarde komt voornamelijk voort uit het feit dat het aantal Bitcoins beperkt is.
Vanalles. Hier staan wat voorbeelden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, en aan wat voor diensten kan ik zoal denken?
Je bedoelt: Hier is de complete lijst van alle bedrijven die uberhaupt bitcoins accepteren. Niet "hier zijn wat voorbeelden", alsof er daarnaast nóg duizenden anderen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |