Ik vermoed dat de koers eerst flink gaat dalen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef nlpronk het volgende:
Heb er een zooitje verkocht voor $14 met het idee dat de koers nog wel gaat kelderen. Als dat de komende dagen niet het geval blijkt te zijn cash ik het lekker uit, helaas wel met iets verlies maar wie weet maak ik dat ooit nog goed met mijn laatste 15btc.
Wat is jullie plan/vermoeden?
Doe je het beter dan ik, verkocht ze zojuist voor $14 en zie dat hij nu gvd alweer op $15,50 staat....fmlquote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
Nu totaal 19 Bitcoins verkocht en 298 Dollar op m'n account.
Nu maar hopen dat de koers zakt
Hmm, ja, ik verkocht ze echt net voor de dip... Maar ze staan nu weer net zo hoog...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:55 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Doe je het beter dan ik, verkocht ze zojuist voor $14 en zie dat hij nu gvd alweer op $15,50 staat....fml
Dat is zeer netjes..quote:Op zondag 26 juni 2011 23:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb nog maar even 12 Bitcoins extra naar MtGox gezonden... Hopen dat de koers nog even hoog blijft
Damn... Heb ik toch al ruim 30BTC gemined sinds 4 juni
Je hebt te weinig geduld.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:02 schreef nlpronk het volgende:
Ik kan mijn pech echt niet geloven met de BTC's...ik koop en verkoop echt altijd precies op het verkeerde moment
De hoogte punten waren toch wel het kopen van een x aantal op $31 omdat ik dacht dat die stijging nog wel keihard ging doorzetten (toen in 24 uur van 18 naar $31) maar die $31 was dus echt de toppiek. En vandaag mtgox weer online, alles keldert in elkaar, ik verkoop de bende op $14 en nu blijkt dat ineens een hele korte dip te zijn geweest en is hij weer constant op $16. Was ik er maar nooit mee begonnen....:)
Die foto is zo'n meme geworden omdat een user op t forum een dramatische huilie deed en hij die foto als avatar had.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:45 schreef ESLiRi het volgende:
Die gast op de foto is Reggie Fils-aime, COO van Nintendo. Snap alleen niet waarom die foto gebruikt wordt en niet een van Mark.
quote:Op maandag 27 juni 2011 08:14 schreef MaGNeT het volgende:
Totaal 30 BTC verkocht voor 500 Dollar
Misschien gaat de koers omhoog, misschien gaat hij omlaag... Maar een keer cashen lijkt me ook wel gezond...
Er stond vanochtend alweer een BTC in m'n wallet dus gewoon weer opnieuw sparen
Dit soort mensen maken de toekomst van Bitcoin!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:27 schreef Mender het volgende:
Zit op 21 BTC nu. Af en toe doe ik voor een bedrag dat ik kan missen bitcoins kopen. Voorlopig ga ik nog niks verkopen. Ik bekijk het over de lange termijn. Pas als het echt interresant is ga ik verkopen. Voorlopig nog ff sparen.
Was op BNR een leuk stukje over.quote:
Ik kan stukje nu ff niet luisteren, maar ik na me niet voorstellen dat er "dik is gecashed".quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was op BNR een leuk stukje over.
Er is iemand geweest die very low heeft ingekocht (na crash).... en dik lees dik heeft gecashed.
Lijkt mij ook vrij onmogelijk, tenzij hij een goede bron heeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was op BNR een leuk stukje over.
Er is iemand geweest die very low heeft ingekocht (na crash).... en dik lees dik heeft gecashed.
Dat is toch ongeveer $9000 als je ze voor $15 per stuk verkoopt.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik kan stukje nu ff niet luisteren, maar ik na me niet voorstellen dat er "dik is gecashed".
Alle trades van tijdens en vlak na de crash zijn terug gedraaid en je kunt maximaal $1000 per dag uit MtGox weghalen. Voor zover bekend is het grootste bedrag aan bitcoins dat door één iemand is "gewonnen" tijden de crash iets van 600 ofzo. Door ene Kevin.
Hij heeft ze alleen niet verkocht, maar op een escrow geparkeerd in afwachting van een goede oplossing. Zie zijn topic op het bitcoin-forum.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer $9000 als je ze voor $15 per stuk verkoopt.
In de aandeelhandel is 9000 dollar misschien peanuts, maar ik vind $9000 voor Bitcoins behoorlijk wat.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En $9000 noem ik niet echt "dik cashen" eerlijk gezegd.
In vergelijking tot het aandeel bitcoins dat verkocht werd op black friday stelt het niet zoveel voor hoor. Daar werden (ik vermoed door wat "early adopters") honderden bitcoins over verschillende orders verkocht a $30 - $20 per stuk. Dat ging eerder over tienduizenden dollars in totaal.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de aandeelhandel is 9000 dollar misschien peanuts, maar ik vind $9000 voor Bitcoins behoorlijk wat.
Het zijn maar dollars hè. 9000$ is maar een paar euro.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de aandeelhandel is 9000 dollar misschien peanuts, maar ik vind $9000 voor Bitcoins behoorlijk wat.
Jij mined toch niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:27 schreef Mender het volgende:
Zit op 21 BTC nu. Af en toe doe ik voor een bedrag dat ik kan missen bitcoins kopen. Voorlopig ga ik nog niks verkopen. Ik bekijk het over de lange termijn. Pas als het echt interresant is ga ik verkopen. Voorlopig nog ff sparen.
Beboel je:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |