Ninja.!quote:
Ik zag het wel .quote:
I like your new stylequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
Wiskunde C is een tak van wiskunde A, daarom aanbid ik het ook.
Nouen, wiskunde A is veel leuker en nuttigerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:24 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb Wis B wel met een voldoende afgesloten
quote:
quote:
Ik moet ook nog even bezig gaanquote:
Ben ik weerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is toch niet erg?
[..]
Nou bedankt.
Soon 2 Bquote:
quote:
Zij heeft een zwoele stem.quote:
gatverdamme zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ja ik bedacht in een keer van OHJA hij was nog even bezig met zichzelf enzo.
quote:
quote:
Klopt. Was drinken pakkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ja ik bedacht in een keer van OHJA hij was nog even bezig met zichzelf enzo.
Milk & Fruit bosvruchtenquote:
Not this shit again..quote:
Perzik ook jumjumquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh daar hou ik niet van.Ik heb Crystal Clear perzik.
quote:
quote:
Haterquote:
Haha.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Hater.
Je kent 't waarschijnlijk niet eens.
Goed nummer
Slaap lekker Etsu. Ontdooi veel muffins enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
Maarja, ik ga slapen, morgen weer hele dag werken. De groeten.
Slaap lekker en werkse morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
Maarja, ik ga slapen, morgen weer hele dag werken. De groeten.
Waarom toen. Pas sinds een jaar ofzo moet je betalen om muziek te kunnen luisterenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Dastan het volgende:
Ik had eerst een betaald account op lastfm.Drie jaar geleden. Geen idee waar dat account is.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Kikker als jij naar Free Festival gaat ga ik ook.
Vanavond vroeg uitslapen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga vanavond ook vroeg uitslapen mijn klasgenote komt weer en savonds uit.
Nee, hoor. Toen mocht je zelfs niet gratis naar de radio luisteren. Had je een proefperiode.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom toen. Pas sinds een jaar ofzo moet je betalen om muziek te kunnen luisteren.
Ja als Kikker niet komt vind ik het nog enger, want dan is het alleen jij maar jij bent ook nog met je vrienden.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor. Toen mocht je zelfs niet gratis naar de radio luisteren. Had je een proefperiode.
24 april 2009 gaat het om.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]Was een periode dat dat wel kon en toen werd het opeens betaald
. Maar deed dat toch nauwelijks.
In het begin mag je gratis vijftig liedjes luisteren via dat radio gedoe. Misschien bedoel je dat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]Was een periode dat dat wel kon en toen werd het opeens betaald
. Maar deed dat toch nauwelijks.
Enigszins begrijpbaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja als Kikker niet komt vind ik het nog enger, want dan is het alleen jij maar jij bent ook nog met je vrienden.
NICEquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:34 schreef Joosterd het volgende:
Sander kans is groter dat ik ook naar Free Festival ga nu. Ik was op mijn oude stage/werk en daar vroeg ik zo aan mijn ex-werknemer of hij ook meeging en dat wilde hij wel.
Neh...dat is de huidige opzet toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
In het begin mag je gratis vijftig liedjes luisteren via dat radio gedoe. Misschien bedoel je dat.
Okequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Kikker als jij naar Free Festival gaat ga ik ook.
Nu wel ja. Ik weet niet hoe het eerst was hoor. Ik heb het pas een maand of twee geleden aangemaakt.quote:
Wij hebben helaas geen ruimte meer in de autoquote:
DEALquote:
quote:
Je mag best blijven pitten hoor maar dan ben je alsnog uit de richtingquote:
Slaap jij in de auto dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij hebben helaas geen ruimte meer in de auto.
[..]
DEAL
Nee, maar dat is wel ons vervoerquote:
Vervoer kan ik wel met de trein. Maar slaapplekken, voor het geval het uitloopt en het OV dan stopt.quote:
Ja maar sowieso, 11 uur 's avonds. Dan ga ik niet meer in Helmond komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vervoer kan ik wel met de trein. Maar slaapplekken, voor het geval het uitloopt en het OV dan stopt.
Ik ook.. morgen weer veel werken.. slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben naar bed toeeven tv kijken en pitten.
Ik ook niet in mijn dorpjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar sowieso, 11 uur 's avonds. Dan ga ik niet meer in Helmond komen.
O, nee, inderdaad. Ik dacht in een café of zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/204982:Frequency.html
Denk niet jouw smaak.
Buzz Fuzz.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/204982:Frequency.html
Denk niet jouw smaak.
Pitten kun je na zo'n dag vast welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah als ik maar kan pitten. Kom ik wel bij jou op schoot zitten.
Moet ik nog eerst in Zwolle komen als de auto vol zit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Pitten kun je na zo'n dag vast wel. En mag hier altijd
.
BUZZ FUZZquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Buzz Fuzz.
Maar goed, die afterparty is ook niet mijn smaak.
Nja, gewone hardcore enzo kan ik prima aanhoren, maar die shit wordt mij echt te hard, ik ben maar een lief klein gevoelig meisje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
BUZZ FUZZ. Eerste hardcore DJ die ik heb zien draaien
.
Nee ook niet echt mijn smaak, iets te harde hardcore. Voor een hele nacht dan.
Kunnen we ook een afterparty houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, nee, inderdaad. Ik dacht in een café of zo.
Goedzo, want ik ga het meest bij de hardcoretent staan die dag denk ik. Hardcore Italiaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nja, gewone hardcore enzo kan ik prima aanhoren, maar die shit wordt mij echt te hard, ik ben maar een lief klein gevoelig meisje.
Ik ga niet 12 uur bij een hardcore tent staan. Ik sleep Kikker wel mee naar de hardstyle.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Goedzo, want ik ga het meest bij de hardcoretent staan die dag denk ik. Hardcore Italia
Dat is 1/2. Nu nog daar dan bij jou komenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Pitten kun je na zo'n dag vast wel. En mag hier altijd
.
Gaan we fietsen Kikker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat is 1/2. Nu nog daar dan bij jou komen
Ik ook niet 12 uur. Deel van m'n vrienden (die normaal nooit naar dit soort feesten gaan) zullen waarschijnlijk alleen maar bij de hardstyle staanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga niet 12 uur bij een hardcore tent staan. Ik sleep Kikker wel mee naar de hardstyle.
Mij lijkt Hardstyle op Free Festival ook wel 't leukst.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga niet 12 uur bij een hardcore tent staan. Ik sleep Kikker wel mee naar de hardstyle.
Aah mooi, dan maak ik wel vrienden met ze.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook niet 12 uur. Deel van m'n vrienden (die normaal nooit naar dit soort feesten gaan) zullen waarschijnlijk alleen maar bij de hardstyle staan.
Kan je wel zuipuh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef yosander het volgende:
Echt kut dat ik m'n rijbewijs nog niet heb dan.
Dat ben ik niet van planquote:
Ja, ik sta altijd met mijn flesje water wieeh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat ben ik niet van plan. Zuip sowieso nooit zoveel op feesten, hou je 't niet vol namelijk
.
Daar val ik ook onderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook niet 12 uur. Deel van m'n vrienden (die normaal nooit naar dit soort feesten gaan) zullen waarschijnlijk alleen maar bij de hardstyle staan.
Water is danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik sta altijd met mijn flesje water wieeh.Ook concerten enzo.
Op het eind wil je waarschijnlijk wel naar de hardcore jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar val ik ook onder![]()
Maargoed, anders beginnen we met Hardstyle tot de goede artiesten geweest zijn, en dan harder beuken bij HC.
Ik gedraag me gewoon als een debiel en ga als een halve dolle rondwausen enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Meestal beetje stampen / vuisten enzo
Jups en niet combineren dit dat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, als je alcohol drinkt krijg je juist ook nog meer dorst natuurlijk.
Past er perfect tussenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik gedraag me gewoon als een debiel en ga als een halve dolle rondwausen enzo.
Als ik op stap ga met mijn vriend gaan we altijd als 2 debielen tegenover elkaar, hand op voorhoofd en zogenaamd je kop op strak trekken en dan helemaal los weheheh hele tent kijkt ons altijd aan.quote:
Oké, dat doen wij dan net nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik op stap ga met mijn vriend gaan we altijd als 2 debielen tegenover elkaar, hand op voorhoofd en zogenaamd je kop op strak trekken en dan helemaal los weheheh hele tent kijkt ons altijd aan.
Ja ik ben een debieliequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké, dat doen wij dan net niet. Of er moet een happy hardcore plaat tussen gegooid worden
Ditquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké, dat doen wij dan net niet. Of er moet een happy hardcore plaat tussen gegooid worden
Maar wel een lievequote:
Haha.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik op stap ga met mijn vriend gaan we altijd als 2 debielen tegenover elkaar, hand op voorhoofd en zogenaamd je kop op strak trekken en dan helemaal los weheheh hele tent kijkt ons altijd aan.
Toevallig welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
Hehe, Kikker zit nu hardstyle te luisteren.
quote:
Ja echt. In Eindhoven heb je ook een tent met allemaal hardrock en metal enzo en daar ga ik altijd als een mongool met mn hoofd zwieren WIEH HEADBANGINGquote:
Genietenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ons examenfeest was hippies, dus kwam wel eens een HHC plaat langs
Volgens mij ben jij echt een levensgenieter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja echt. In Eindhoven heb je ook een tent met allemaal hardrock en metal enzo en daar ga ik altijd als een mongool met mn hoofd zwieren WIEH HEADBANGING
Ik heb geen idee wat HHC is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ons examenfeest was hippies, dus kwam wel eens een HHC plaat langs
Paar keer geprobeerd, maar krijg daar altijd koppijn vanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja echt. In Eindhoven heb je ook een tent met allemaal hardrock en metal enzo en daar ga ik altijd als een mongool met mn hoofd zwieren WIEH HEADBANGING
Nouja, als ik op stap ga wel, maar normaal ben ik de grootste pessimist die je kunt ontmoeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een levensgenieter.
[..]
Ik heb geen idee wat HHC is.
Ja ik probeer het met tussenpozen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd, maar krijg daar altijd koppijn van.
Mensen die niet sporen met uitgaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik spoor echt niet wat dat betreft hoor
Ik heb een hekel aan zulke mensen. Mijn beste vriendin en haar vriend zijn ook zo en dan verveel ik me kapot als ik met hun uitga.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Mensen die niet sporen met uitgaan.
Mensen die stilstaan met een biertje langs de kant in de kroeg of op een feest![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zulke mensen. Mijn beste vriendin en haar vriend zijn ook zo en dan verveel ik me kapot als ik met hun uitga.
Happy Hardcore.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een levensgenieter.
[..]
Ik heb geen idee wat HHC is.
Nouja kan toch, maar als je er niet van houdt, zul je waarschijnlijk ook niet heel vaak gaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt.Ik houd echt niet van uitgaan. Dat is echt niks voor mij.
Herkenbaar. Ruimteverspillingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zulke mensen. Mijn beste vriendin en haar vriend zijn ook zo en dan verveel ik me kapot als ik met hun uitga.
Nee, daarom doe ik het ook niet. Ik snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja kan toch, maar als je er niet van houdt, zul je waarschijnlijk ook niet heel vaak gaan?Hun gaan dus wel, maar dan heb ik zoiets van, ga gewoon niet weet je.
Oke gelukkig, ik wilde je niet beledigen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, daarom doe ik het ook niet. Ik snap wel wat je bedoelt hoor.
Ach joh, ik ben het gewend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke gelukkig, ik wilde je niet beledigen.
Paul van Dyk?quote:
Ja maarja, blijft wel stom.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, maar ja.. Het boeit me niet zo veel. Ik kan er wel tegen.
quote:
Ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik me vergiste bij die misschien vorige van mij?
Ja, oké. Het is niet leuk, maar ik lig er niet wakker van of zo.quote:
Nee zou ook niet goed zijn. Ik zou dat wel doen namelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
[..]
Ja, oké. Het is niet leuk, maar ik lig er niet wakker van of zo.
Met die zogeheten "schaal van draak"quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
[..]
Ja, oké. Het is niet leuk, maar ik lig er niet wakker van of zo.
Jij ookquote:
O, dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Met die zogeheten "schaal van draak"
Achjoh, waarschijnlijk zweef ik dat hele terrein overquote:
Ik zweef wel met je mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Achjoh, waarschijnlijk zweef ik dat hele terrein over
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
"Yooo mam, ik ga naar een feest in Almere en naderhand pit ik bij een kerel die ik nog nooit heb gezien, JOE"
Jeejquote:
Mwah, als ik het zo zou brengen ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn moeder niet.Ik ben enig kind + meisje.
Naah ik verzin wel iets.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, als ik het zo zou brengen ook niet.
Dan krijg je dit: 'IK VERTROUW DIE KEREL NIET.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Naah ik verzin wel iets.Ik word 21, dus ik hoop dat ze me vertrouwt.
Ja, dat zal wel ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan krijg je dit: 'IK VERTROUW DIE KEREL NIET.'
Zeg maar zoals mijn moeder vaak zegt: 'hij is net uit de luiers'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee ik zeg wel: "Hij is 18 mama, wat wil ie doen?Wat moet ie met een oude oma als ik van 21?
"
Dat zegt mijn moeder ook nog over mij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeg maar zoals mijn moeder vaak zegt: 'hij is net uit de luiers'.
Zullen ze waarschijnlijk altijd blijven doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook nog over mij.
Daarvoor zijn het mama's.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Zullen ze waarschijnlijk altijd blijven doen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
'Het lijkt wel gisteren toen je was geboren!'
Dit krijg ik de laatste tijd vaak genoeg te horen.
Of je zegt dat je een vriendje hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarvoor zijn het mama's.
Besides, wat moet je met doen. Ik zeg wel dat je me godsgruwelijk lelijk vindt ofzo.
Nouja dat weet ze hopelijk wel, hij zit nu naast me namelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Of je zegt dat je een vriendje hebt![]()
?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
'Het lijkt wel gisteren toen je was geboren!'
Dit krijg ik de laatste tijd vaak genoeg te horen.
Zeggen ze alleen maar omdat ze ons (te snel) te oud vinden wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
"Ach meid jouw tijd moet nog beginnen!!"
Ik herken dat gevoel, broeder.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Keauning het volgende:
Al mijn vrienden zijn op een feestje. En ik niet!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Keauning het volgende:
Ik ben heel braaf en meisjesfoobquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja dat weet ze hopelijk wel, hij zit nu naast me namelijk.Maar dat wil niet zeggen dat dat jou ervan weerhoudt mij niet iets aan te doen ofzo.
...quote:
De meeste vrienden die ik heb zijn op vakantie óf ze hebben toetsweken. Ik verveel me echt dood.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Keauning het volgende:
Goedzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Meisjesfoob betwijfel ik. Braaf ook trouwens.
Nou dat valt ook wel mee hoorquote:
Geeft niks. We zijn geen terrorgabbers en zullen niet bijtenquote:
25 Juni 2011, dpeze dag in de geschiedenis:quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
25 Juni 2011, dpeze dag in de geschiedenis:
In 1950 Valt Noord-Korea valt Zuid-Korea binnen en begint de Koreaanse Oorlog.
Zoveel valt er niet aan te vertellenquote:
Ja, van chocolade.quote:
Geen ex vriendinnetjes enzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet aan te vertellen.
Juist ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik lees vaak 'Deze dag in de geschiedenis' stukjes op Encyclo.nl
Is goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh jongens ik moet jullie even waarschuwen dat jullie op mij moeten letten met drinken.
Ik heb de neiging om gauw flauw te vallen (schildklieraandoening, slecht tegen warmte en drukte kunnen en te weinig drinken) dat jullie op mij letten dat ik water drink want ik denk daar zelf niet aan en dan heb je kans dat ik tegen de vlakte aanga.
Ja dat scheelt. Maar ik viel vandaag dus alweer bijna flauw in de douche.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Is goed! Gelukkig is het in de buitenlucht
!
Wat moeten we dan doen? 112 bellen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat scheelt. Maar ik viel vandaag dus alweer bijna flauw in de douche.
Nee ik kom meteen weer bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen? 112 bellen?
Gebeurt dat vaak dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat scheelt. Maar ik viel vandaag dus alweer bijna flauw in de douche.
Zijn altijd ehbo-posten op zo'n feestquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen? 112 bellen?
Klinkt bijna als diabetesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ik kom meteen weer bij.Maar ik val dus op de grond zeg maar.
En dan moet je zorgen dat ik ergens ga zitten en suiker binnen krijg want dan gaat mijn energie weer omhoog.
Laatste tijd wel steeds meer. Eerst nooit last van gehad. Dit jaar een keer in een uberdrukke trein, stond ik helemaal in het hoekje geduwd. Was mijn eigen schuld ook, ik ontbijt niet en dan trek ik het helemaal slecht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaak dan?
[..]
Zijn altijd ehbo-posten op zo'n feest.
Ja ik heb ook altijd dextro bij in mijn tas dus die kun je er ook uit trekken als je ze kunt vinden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt bijna als diabetes. Gewoon soms wat frisdrank drinken?
Lijkt me kut. Maarja wij weten er vanaf voor het geval datquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Laatste tijd wel steeds meer. Eerst nooit last van gehad. Dit jaar een keer in een uberdrukke trein, stond ik helemaal in het hoekje geduwd. Was mijn eigen schuld ook, ik ontbijt niet en dan trek ik het helemaal slecht.En toen stond ik dus daar en in een keer werd ik op een stoeltje geduwd.
Maar ik begin er steeds meer last van te krijgen.
Dextroquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb ook altijd dextro bij in mijn tas dus die kun je er ook uit trekken als je ze kunt vinden.
Waar is Suus? Oh shitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is ook kut.Je hebt het ook niet door.
Natuurlijkquote:
Ja, maar dat is ook echt.quote:
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb jullie bang gemaakt, jullie willen me niet meer mee.
Zeg dat die 21 jaar oude oma wel op je past.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Ik moet eerst zelf zien mee te mogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo denkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb jullie bang gemaakt, jullie willen me niet meer mee.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:46 schreef Ezell het volgende:
Heroinjunkie is so passé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet maar LSDlover worden ofzo![]()
Heh?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee joh ik ben de grootste verschijning hier in de SC heb ik soms het idee
Terechtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jij maakt dat allemaal niet mee, ik word aanbeden hier joh. Sander, Joost, Jordy!! Jaja!!![]()
Dat klinkt minder geilquote:
Oma Suusje en kleine Mieke.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is toch keilief als je zo je oma kunt noemen.
Hahaha keind maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oma Suusje en kleine Mieke.Oké, dit slaat echt nergens op..
MIEKE ZO HEET JIJ JA EINDELIJK WEET IK HET JOEHOEHOEHOEEEquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oma Suusje en kleine Mieke.Oké, dit slaat echt nergens op..
DIT IS NIET EEN VEELVOORKOMENDE WESTERSE NAAM JOEHEHOEHEHOEHO.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef yosander het volgende:
[..]
MIEKE ZO HEET JIJ JA EINDELIJK WEET IK HET JOEHOEHOEHOEEE
MYSTERIE VAN EXA 2011. DE NAAM VAN EZELLquote:
Mwah, ken toch wel een aantal mensen die Mieke hetenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
DIT IS NIET EEN VEELVOORKOMENDE WESTERSE NAAM JOEHEHOEHEHOEHO.
Ikke niet iig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgende mysterie is wie mij gaat hosselen toch
Hoe staat het met jou dan, ouwe hosselaar.quote:
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
DIT IS NIET EEN VEELVOORKOMENDE WESTERSE NAAM JOEHEHOEHEHOEHO.
Volgens mij komt deze naam niet in zo veel andere landen voor. De mijne wel..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, ken toch wel een aantal mensen die Mieke heten? Niet heel veel, maar ook zekers niet weinig
.
Ik dacht dat ik je al in m'n broekzak hadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgende mysterie is wie mij gaat hosselen toch
Je hebt concurrentie. ;@quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je al in m'n broekzak had. Of jij mij in jouw broekzak
.
Aah shit. Daar ging mijn euforiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij komt deze naam niet in zo veel andere landen voor. De mijne wel..
Goed mang, net weer bij der geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe staat het met jou dan, ouwe hosselaar.
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed mang, net weer bij der geweest.
JE GEBRUIKT EEN PI WAT IS DEZEN??!1?!11quote:
Waarom zeg je het niet gewoon? Wat kan het kwaad?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij komt deze naam niet in zo veel andere landen voor. De mijne wel..
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
JE GEBRUIKT EEN PI WAT IS DEZEN??!1?!11
IK GEBRUIK ZELDEN EEN PI NOU BLIJ?!?!??!?!?!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Van wiequote:
WEL ALS JE DIE NU WEL ZOU GAAN GEBRUIKEN JAAAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
IK GEBRUIK ZELDEN EEN PI NOU BLIJ?!?!??!?!?!
Een mooie verassing voordat je naar bed gaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Het heeft sowieso geen toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet gewoon? Wat kan het kwaad?
Die is aan het daten met een klasgenotequote:
Met 2 ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Die is aan het daten met een klasgenote.
Al geneukt dus?quote:
Jou maakt het niks uit, en voor ons is het EXA SC 2011 Mysterie gelost.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een mooie verassing voordat je naar bed gaat.
[..]
Waarom zou ik? Het heeft sowieso geen toegevoegde waarde.
Goeie hè. Prik zo door alles heen.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jou maakt het niks uit, en voor ons is het EXA SC 2011 Mysterie gelost.
Dat is pure commensalisme!
JE GEBRUIKT EEN PI WAT IS DEZEN MIEN JONG!!?1!1/!1quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jou maakt het niks uit, en voor ons is het EXA SC 2011 Mysterie gelost.
Dat is pure commensalisme!
Nja, kikkers..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vind je mij raar ofzo? Het is altijd "", "
" of "
" jegens mij.
Nee, dat is dan gewoon toeval. Je moet sommige van mijn berichten niet al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vind je mij raar ofzo? Het is altijd "", "
" of "
" jegens mij.
Sterfquote:
Toeval bestaat nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat is dan gewoon toeval. Je moet sommige van mijn berichten niet al te serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |