Maar wel een lievequote:
Haha.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik op stap ga met mijn vriend gaan we altijd als 2 debielen tegenover elkaar, hand op voorhoofd en zogenaamd je kop op strak trekken en dan helemaal los weheheh hele tent kijkt ons altijd aan.
Toevallig welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
Hehe, Kikker zit nu hardstyle te luisteren.
quote:
Ja echt. In Eindhoven heb je ook een tent met allemaal hardrock en metal enzo en daar ga ik altijd als een mongool met mn hoofd zwieren WIEH HEADBANGINGquote:
Genietenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ons examenfeest was hippies, dus kwam wel eens een HHC plaat langs
Volgens mij ben jij echt een levensgenieter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja echt. In Eindhoven heb je ook een tent met allemaal hardrock en metal enzo en daar ga ik altijd als een mongool met mn hoofd zwieren WIEH HEADBANGING
Ik heb geen idee wat HHC is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ons examenfeest was hippies, dus kwam wel eens een HHC plaat langs
Paar keer geprobeerd, maar krijg daar altijd koppijn vanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja echt. In Eindhoven heb je ook een tent met allemaal hardrock en metal enzo en daar ga ik altijd als een mongool met mn hoofd zwieren WIEH HEADBANGING
Nouja, als ik op stap ga wel, maar normaal ben ik de grootste pessimist die je kunt ontmoeten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een levensgenieter.
[..]
Ik heb geen idee wat HHC is.
Ja ik probeer het met tussenpozen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd, maar krijg daar altijd koppijn van.
Mensen die niet sporen met uitgaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik spoor echt niet wat dat betreft hoor
Ik heb een hekel aan zulke mensen. Mijn beste vriendin en haar vriend zijn ook zo en dan verveel ik me kapot als ik met hun uitga.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Mensen die niet sporen met uitgaan.
Mensen die stilstaan met een biertje langs de kant in de kroeg of op een feest![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zulke mensen. Mijn beste vriendin en haar vriend zijn ook zo en dan verveel ik me kapot als ik met hun uitga.
Happy Hardcore.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een levensgenieter.
[..]
Ik heb geen idee wat HHC is.
Nouja kan toch, maar als je er niet van houdt, zul je waarschijnlijk ook niet heel vaak gaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt.Ik houd echt niet van uitgaan. Dat is echt niks voor mij.
Herkenbaar. Ruimteverspillingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan zulke mensen. Mijn beste vriendin en haar vriend zijn ook zo en dan verveel ik me kapot als ik met hun uitga.
Nee, daarom doe ik het ook niet. Ik snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja kan toch, maar als je er niet van houdt, zul je waarschijnlijk ook niet heel vaak gaan?Hun gaan dus wel, maar dan heb ik zoiets van, ga gewoon niet weet je.
Oke gelukkig, ik wilde je niet beledigen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, daarom doe ik het ook niet. Ik snap wel wat je bedoelt hoor.
Ach joh, ik ben het gewend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke gelukkig, ik wilde je niet beledigen.
Paul van Dyk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |