Ik ga niet 12 uur bij een hardcore tent staan. Ik sleep Kikker wel mee naar de hardstyle.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Goedzo, want ik ga het meest bij de hardcoretent staan die dag denk ik. Hardcore Italia
Dat is 1/2. Nu nog daar dan bij jou komenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Pitten kun je na zo'n dag vast wel. En mag hier altijd
.
Gaan we fietsen Kikker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat is 1/2. Nu nog daar dan bij jou komen
Ik ook niet 12 uur. Deel van m'n vrienden (die normaal nooit naar dit soort feesten gaan) zullen waarschijnlijk alleen maar bij de hardstyle staanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga niet 12 uur bij een hardcore tent staan. Ik sleep Kikker wel mee naar de hardstyle.
Mij lijkt Hardstyle op Free Festival ook wel 't leukst.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga niet 12 uur bij een hardcore tent staan. Ik sleep Kikker wel mee naar de hardstyle.
Aah mooi, dan maak ik wel vrienden met ze.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook niet 12 uur. Deel van m'n vrienden (die normaal nooit naar dit soort feesten gaan) zullen waarschijnlijk alleen maar bij de hardstyle staan.
Kan je wel zuipuh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef yosander het volgende:
Echt kut dat ik m'n rijbewijs nog niet heb dan.
Dat ben ik niet van planquote:
Ja, ik sta altijd met mijn flesje water wieeh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat ben ik niet van plan. Zuip sowieso nooit zoveel op feesten, hou je 't niet vol namelijk
.
Daar val ik ook onderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook niet 12 uur. Deel van m'n vrienden (die normaal nooit naar dit soort feesten gaan) zullen waarschijnlijk alleen maar bij de hardstyle staan.
Water is danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik sta altijd met mijn flesje water wieeh.Ook concerten enzo.
Op het eind wil je waarschijnlijk wel naar de hardcore jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar val ik ook onder![]()
Maargoed, anders beginnen we met Hardstyle tot de goede artiesten geweest zijn, en dan harder beuken bij HC.
Ik gedraag me gewoon als een debiel en ga als een halve dolle rondwausen enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Meestal beetje stampen / vuisten enzo
Jups en niet combineren dit dat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, als je alcohol drinkt krijg je juist ook nog meer dorst natuurlijk.
Past er perfect tussenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik gedraag me gewoon als een debiel en ga als een halve dolle rondwausen enzo.
Als ik op stap ga met mijn vriend gaan we altijd als 2 debielen tegenover elkaar, hand op voorhoofd en zogenaamd je kop op strak trekken en dan helemaal los weheheh hele tent kijkt ons altijd aan.quote:
Oké, dat doen wij dan net nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik op stap ga met mijn vriend gaan we altijd als 2 debielen tegenover elkaar, hand op voorhoofd en zogenaamd je kop op strak trekken en dan helemaal los weheheh hele tent kijkt ons altijd aan.
Ja ik ben een debieliequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké, dat doen wij dan net niet. Of er moet een happy hardcore plaat tussen gegooid worden
Ditquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké, dat doen wij dan net niet. Of er moet een happy hardcore plaat tussen gegooid worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |