Slaap lekker en werkse morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
Maarja, ik ga slapen, morgen weer hele dag werken. De groeten.
Waarom toen. Pas sinds een jaar ofzo moet je betalen om muziek te kunnen luisterenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Dastan het volgende:
Ik had eerst een betaald account op lastfm.Drie jaar geleden. Geen idee waar dat account is.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Kikker als jij naar Free Festival gaat ga ik ook.
Vanavond vroeg uitslapen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga vanavond ook vroeg uitslapen mijn klasgenote komt weer en savonds uit.
Nee, hoor. Toen mocht je zelfs niet gratis naar de radio luisteren. Had je een proefperiode.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom toen. Pas sinds een jaar ofzo moet je betalen om muziek te kunnen luisteren.
Ja als Kikker niet komt vind ik het nog enger, want dan is het alleen jij maar jij bent ook nog met je vrienden.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, hoor. Toen mocht je zelfs niet gratis naar de radio luisteren. Had je een proefperiode.
24 april 2009 gaat het om.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]Was een periode dat dat wel kon en toen werd het opeens betaald
. Maar deed dat toch nauwelijks.
In het begin mag je gratis vijftig liedjes luisteren via dat radio gedoe. Misschien bedoel je dat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]Was een periode dat dat wel kon en toen werd het opeens betaald
. Maar deed dat toch nauwelijks.
Enigszins begrijpbaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja als Kikker niet komt vind ik het nog enger, want dan is het alleen jij maar jij bent ook nog met je vrienden.
NICEquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:34 schreef Joosterd het volgende:
Sander kans is groter dat ik ook naar Free Festival ga nu. Ik was op mijn oude stage/werk en daar vroeg ik zo aan mijn ex-werknemer of hij ook meeging en dat wilde hij wel.
Neh...dat is de huidige opzet toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
In het begin mag je gratis vijftig liedjes luisteren via dat radio gedoe. Misschien bedoel je dat.
Okequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Kikker als jij naar Free Festival gaat ga ik ook.
Nu wel ja. Ik weet niet hoe het eerst was hoor. Ik heb het pas een maand of twee geleden aangemaakt.quote:
Wij hebben helaas geen ruimte meer in de autoquote:
DEALquote:
quote:
Je mag best blijven pitten hoor maar dan ben je alsnog uit de richtingquote:
Slaap jij in de auto dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij hebben helaas geen ruimte meer in de auto.
[..]
DEAL
Nee, maar dat is wel ons vervoerquote:
Vervoer kan ik wel met de trein. Maar slaapplekken, voor het geval het uitloopt en het OV dan stopt.quote:
Ja maar sowieso, 11 uur 's avonds. Dan ga ik niet meer in Helmond komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vervoer kan ik wel met de trein. Maar slaapplekken, voor het geval het uitloopt en het OV dan stopt.
Ik ook.. morgen weer veel werken.. slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben naar bed toeeven tv kijken en pitten.
Ik ook niet in mijn dorpjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar sowieso, 11 uur 's avonds. Dan ga ik niet meer in Helmond komen.
O, nee, inderdaad. Ik dacht in een café of zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/204982:Frequency.html
Denk niet jouw smaak.
Buzz Fuzz.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/204982:Frequency.html
Denk niet jouw smaak.
Pitten kun je na zo'n dag vast welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah als ik maar kan pitten. Kom ik wel bij jou op schoot zitten.
Moet ik nog eerst in Zwolle komen als de auto vol zit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Pitten kun je na zo'n dag vast wel. En mag hier altijd
.
BUZZ FUZZquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Buzz Fuzz.
Maar goed, die afterparty is ook niet mijn smaak.
Nja, gewone hardcore enzo kan ik prima aanhoren, maar die shit wordt mij echt te hard, ik ben maar een lief klein gevoelig meisje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
BUZZ FUZZ. Eerste hardcore DJ die ik heb zien draaien
.
Nee ook niet echt mijn smaak, iets te harde hardcore. Voor een hele nacht dan.
Kunnen we ook een afterparty houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, nee, inderdaad. Ik dacht in een café of zo.
Goedzo, want ik ga het meest bij de hardcoretent staan die dag denk ik. Hardcore Italiaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nja, gewone hardcore enzo kan ik prima aanhoren, maar die shit wordt mij echt te hard, ik ben maar een lief klein gevoelig meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |