Zeg maar zoals mijn moeder vaak zegt: 'hij is net uit de luiers'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee ik zeg wel: "Hij is 18 mama, wat wil ie doen?Wat moet ie met een oude oma als ik van 21?
"
Dat zegt mijn moeder ook nog over mij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeg maar zoals mijn moeder vaak zegt: 'hij is net uit de luiers'.
Zullen ze waarschijnlijk altijd blijven doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook nog over mij.
Daarvoor zijn het mama's.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Zullen ze waarschijnlijk altijd blijven doen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
'Het lijkt wel gisteren toen je was geboren!'
Dit krijg ik de laatste tijd vaak genoeg te horen.
Of je zegt dat je een vriendje hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarvoor zijn het mama's.
Besides, wat moet je met doen. Ik zeg wel dat je me godsgruwelijk lelijk vindt ofzo.
Nouja dat weet ze hopelijk wel, hij zit nu naast me namelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Of je zegt dat je een vriendje hebt![]()
?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
'Het lijkt wel gisteren toen je was geboren!'
Dit krijg ik de laatste tijd vaak genoeg te horen.
Zeggen ze alleen maar omdat ze ons (te snel) te oud vinden wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
"Ach meid jouw tijd moet nog beginnen!!"
Ik herken dat gevoel, broeder.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Keauning het volgende:
Al mijn vrienden zijn op een feestje. En ik niet!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Keauning het volgende:
Ik ben heel braaf en meisjesfoobquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja dat weet ze hopelijk wel, hij zit nu naast me namelijk.Maar dat wil niet zeggen dat dat jou ervan weerhoudt mij niet iets aan te doen ofzo.
...quote:
De meeste vrienden die ik heb zijn op vakantie óf ze hebben toetsweken. Ik verveel me echt dood.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Keauning het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |