quote:
Hard is 'ie hèquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
3+3+4=10
Zulke dingen komen bij mij altijd op.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
3+3+4=10
quote:
Wth, waarom 3+3+4?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
3+3+4=10
Vrouwenlogica.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
3+3+4=10
Laat me raden: kapsalon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
Ik heb vandaag weer onmenselijk lekker gegeten op werk. Helaas geen foto voor jullie
Kapsalon weer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
Ik heb vandaag weer onmenselijk lekker gegeten op werk. Helaas geen foto voor jullie
Wil jij mijn vrouw zijn?quote:
KAPSALON KONINGINquote:
Boh.!quote:
Zegt jullie waarschijnlijk niets. Maar chicken tikka (kippenbouten uit de tandoorioven) en kashmiri murghquote:
Dat zou ik dan nog wel willen eten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
Tada, mijn kapsalon! Wat zat in mijn kapsalon? Kant en klare kipshoarma van de supermarkt (), ovenfriet, sla, tomaat en kaas. Simpel en lekker.
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
Tada, mijn kapsalon! Wat zat in mijn kapsalon? Kant en klare kipshoarma van de supermarkt (), ovenfriet, sla, tomaat en kaas. Simpel en lekker.
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wtf, waar werk jij? Klinkt als een dure tent..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Zegt jullie waarschijnlijk niets. Maar chicken tikka (kippenbouten uit de tandoorioven) en kashmiri murgh!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nog wel willen eten.
quote:
quote:
Indiaas restaurant. Duur valt wel mee, al is het wel duurder dan een kapsalon of pizzaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wtf, waar werk jij? Klinkt als een dure tent..
Als jij mijn vrouw zou zijn dan zou ik in no time 500 kilo zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]Na het eten zat ik wel goed vol.
Dat gaat wel lukken aangezien ik heel vaak pasta maak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als jij mijn vrouw zou zijn dan zou ik in no time 500 kilo zijn
Gandhi?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Indiaas restaurant. Duur valt wel mee, al is het wel duurder dan een kapsalon of pizza(nu alleen nog maar afhaal en bezorg, maar zijn nu bezig met verhuizing naar het restaurant in de binnenstad).
Penne rigatequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken aangezien ik heel vaak pasta maak.
Pastaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken aangezien ik heel vaak pasta maak.
Nee, dat is/wordt een concurrent van onsquote:
Durum oké, maar wat is bohquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet je wat wel fakking lekker is van de shoarmatent. DURUM BOH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |