Ja ik heb ook altijd dextro bij in mijn tas dus die kun je er ook uit trekken als je ze kunt vinden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt bijna als diabetes. Gewoon soms wat frisdrank drinken?
Lijkt me kut. Maarja wij weten er vanaf voor het geval datquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Laatste tijd wel steeds meer. Eerst nooit last van gehad. Dit jaar een keer in een uberdrukke trein, stond ik helemaal in het hoekje geduwd. Was mijn eigen schuld ook, ik ontbijt niet en dan trek ik het helemaal slecht.En toen stond ik dus daar en in een keer werd ik op een stoeltje geduwd.
Maar ik begin er steeds meer last van te krijgen.
Dextroquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb ook altijd dextro bij in mijn tas dus die kun je er ook uit trekken als je ze kunt vinden.
Waar is Suus? Oh shitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is ook kut.Je hebt het ook niet door.
Natuurlijkquote:
Ja, maar dat is ook echt.quote:
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb jullie bang gemaakt, jullie willen me niet meer mee.
Zeg dat die 21 jaar oude oma wel op je past.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Ik moet eerst zelf zien mee te mogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo denkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb jullie bang gemaakt, jullie willen me niet meer mee.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:46 schreef Ezell het volgende:
Heroinjunkie is so passé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet maar LSDlover worden ofzo![]()
Heh?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee joh ik ben de grootste verschijning hier in de SC heb ik soms het idee
Terechtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jij maakt dat allemaal niet mee, ik word aanbeden hier joh. Sander, Joost, Jordy!! Jaja!!![]()
Dat klinkt minder geilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |