IK GEBRUIK ZELDEN EEN PI NOU BLIJ?!?!??!?!?!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
JE GEBRUIKT EEN PI WAT IS DEZEN??!1?!11
Van wiequote:
WEL ALS JE DIE NU WEL ZOU GAAN GEBRUIKEN JAAAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
IK GEBRUIK ZELDEN EEN PI NOU BLIJ?!?!??!?!?!
Een mooie verassing voordat je naar bed gaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
JE GEBRUIKT EEN PI WAT IS DEZEN??!1?!11
Waarom zou ik? Het heeft sowieso geen toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet gewoon? Wat kan het kwaad?
Die is aan het daten met een klasgenotequote:
Met 2 ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Die is aan het daten met een klasgenote.
Al geneukt dus?quote:
Jou maakt het niks uit, en voor ons is het EXA SC 2011 Mysterie gelost.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een mooie verassing voordat je naar bed gaat.
[..]
Waarom zou ik? Het heeft sowieso geen toegevoegde waarde.
Goeie hè. Prik zo door alles heen.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jou maakt het niks uit, en voor ons is het EXA SC 2011 Mysterie gelost.
Dat is pure commensalisme!
JE GEBRUIKT EEN PI WAT IS DEZEN MIEN JONG!!?1!1/!1quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jou maakt het niks uit, en voor ons is het EXA SC 2011 Mysterie gelost.
Dat is pure commensalisme!
Nja, kikkers..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vind je mij raar ofzo? Het is altijd "", "
" of "
" jegens mij.
Nee, dat is dan gewoon toeval. Je moet sommige van mijn berichten niet al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vind je mij raar ofzo? Het is altijd "", "
" of "
" jegens mij.
Sterfquote:
Toeval bestaat nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat is dan gewoon toeval. Je moet sommige van mijn berichten niet al te serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |