Goedzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Meisjesfoob betwijfel ik. Braaf ook trouwens.
Nou dat valt ook wel mee hoorquote:
Geeft niks. We zijn geen terrorgabbers en zullen niet bijtenquote:
25 Juni 2011, dpeze dag in de geschiedenis:quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
25 Juni 2011, dpeze dag in de geschiedenis:
In 1950 Valt Noord-Korea valt Zuid-Korea binnen en begint de Koreaanse Oorlog.
Zoveel valt er niet aan te vertellenquote:
Ja, van chocolade.quote:
Geen ex vriendinnetjes enzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet aan te vertellen.
Juist ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik lees vaak 'Deze dag in de geschiedenis' stukjes op Encyclo.nl
Is goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh jongens ik moet jullie even waarschuwen dat jullie op mij moeten letten met drinken.
Ik heb de neiging om gauw flauw te vallen (schildklieraandoening, slecht tegen warmte en drukte kunnen en te weinig drinken) dat jullie op mij letten dat ik water drink want ik denk daar zelf niet aan en dan heb je kans dat ik tegen de vlakte aanga.
Ja dat scheelt. Maar ik viel vandaag dus alweer bijna flauw in de douche.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Is goed! Gelukkig is het in de buitenlucht
!
Wat moeten we dan doen? 112 bellen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat scheelt. Maar ik viel vandaag dus alweer bijna flauw in de douche.
Nee ik kom meteen weer bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen? 112 bellen?
Gebeurt dat vaak dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat scheelt. Maar ik viel vandaag dus alweer bijna flauw in de douche.
Zijn altijd ehbo-posten op zo'n feestquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen? 112 bellen?
Klinkt bijna als diabetesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ik kom meteen weer bij.Maar ik val dus op de grond zeg maar.
En dan moet je zorgen dat ik ergens ga zitten en suiker binnen krijg want dan gaat mijn energie weer omhoog.
Laatste tijd wel steeds meer. Eerst nooit last van gehad. Dit jaar een keer in een uberdrukke trein, stond ik helemaal in het hoekje geduwd. Was mijn eigen schuld ook, ik ontbijt niet en dan trek ik het helemaal slecht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaak dan?
[..]
Zijn altijd ehbo-posten op zo'n feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |