Serieus, mijn haute couture.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, je moet schone kleding meenemen. Ik heb de drie bogen in elkaar geflanst en zie er inmiddels al uit als een Turk,
Dan neem je nog een tas jankerdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb heul geen ruimte in mijn tas voor méér kleding!
Dat dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das niet erg...dan neem je iets vies...kan het nog viezer worden
moet nog inpakken maar is niet zoveel.uch uch uch.......leg wel vast bestek en zo klaar want zal je zienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:52 schreef Soury het volgende:
Ik ben helemaal klaar mee Morgen nog de boodschappen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaan [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jammer dat je zo jong voor me bent maar anders had ik je plat op je bek gezoend, je bent een schatjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Omdat ik zo veel van jullie hou en er alles voor over heb dat jullie droog kunnen slapen heb ik mijn werkkleding maar ingepakt.
En nou wil ik ook niets meer horen.
Zal ik een paar sugestie`s doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu moeten we eigenlijk nog goede muziek![]()
Ik fixeer je wel, heb nog wat touwwerk liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat gebeurenWaarschijnlijk ben ik één van de vijf
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik fixeer je wel, heb nog wat touwwerk liggen
Tot morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zo weg![]()
Tot morgen, stelletje guiters
Er zit vrij veel speling in de bogen, nu staan ze logischerwijs uit elkaar, maar je kunt ze aardig ineen duwen. We kunnen er ook nog voor kiezen om een koppelstuk achterwege te laten, dan wordt hij lager, kunnen er minder mensen in. De rest kan in de kamer of onder de zonwering/zonnetent. We zien morgen wel hoe het uitpakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dat grondzeil bezemen en dan zijn we d'r volgens mij, maar als ik die bogen zo zie dan past die hele tent niet in je tuin
buiten slapen is wel heel erg koud hoor, dan heb je de volgende dag een longpleurisje opgelopen lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit vrij veel speling in de bogen, nu staan ze logischerwijs uit elkaar, maar je kunt ze aardig ineen duwen. We kunnen er ook nog voor kiezen om een koppelstuk achterwege te laten, dan wordt hij lager, kunnen er minder mensen in. De rest kan in de kamer of onder de zonwering/zonnetent. We zien morgen wel hoe het uitpakt.
Er zitten van die koppelstukken tussen, klik-systeem met pen en gat. Wel mooi. Een boog bestaat uit vijf delen, nu heb ik er vier in elkaar geklikt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als de bogen in elkaar kunnen schuiven is dat mooi of een boog uit drie delen maken in plaats van vier, wordt dan wat lager maar ook wat warmer
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef Soury het volgende:
Ik heb net een stuk spare rib weggewerkt.... Tering lekker, heeft geen sausje nodig![]()
Tot morgen iedereen
Echt gezellig moet het nog worden, morgenavond, tegen deze tijd. Paar kaarsen op tafel, de Philips lamp aan met een lekkere hoerige rode kleur, de fakkels in de hens, zo ook de kachel en de vuurschaal. Als iedereen het dan ook nog naar z'n zin heeft, dan spreken we van "TOP!"quote:
Hij weet van die BBQquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
Tot morgen muis
Volgens Erwin Kroll krijgen we morgen een "hele aardige avond"
Nee, ik ben nog niet klaar. De wasmachine draait, de vaatwasser is druk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet uitgenodigd
Is iedereen al naar bed ofzo?
ach dan verdwijn ik met me hakken in het gras, heb mijn slippers in gepaktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:45 schreef Leandra het volgende:
Ach, wat nu valt, valt straks niet, het maakt alleen het feestterrein een beetje drassig
Zou ik echt heel erg leuk vinden je jongen even te kunnen bewonderenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:13 schreef Leandra het volgende:
Als de baby en ik nog even gedag komen zeggen dan ben ik op gympen en hij op sokjes
zit je nog ver weg in dat warme landquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:16 schreef hondjes het volgende:
Allemaal heel veel plezier vanavond, vanmiddag en morgenochtend.
IK WILDE OOK
Ik zit te zweten, tot woensdag, dan kom ik naar jullie toe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je nog ver weg in dat warme land
oke...................nou stuur het zonnetje maar vanmiddag richting Teun, kijk nu naar buiten in Amsterdam is het echt triest weer en regent het al de hele morgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik zit te zweten, tot woensdag, dan kom ik naar jullie toe.
Ik hoop dat jij wel schone kleren bij je hebt...straks lekker warm douchen en met een warme trui om de vuurkorfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Nou ik lig al in de modder, het is echt kutweer
Pak WJ effe plat op zijn bek voor me als ie komtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Nou ik lig al in de modder, het is echt kutweer
hahahha draai jij je nog maar een keertje lekker om wat een kutweer in Amsterdam he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Pak WJ effe plat op zijn bek voor me als ie komt![]()
Have Fun daar, ik draai me straks nog een keertje om hier![]()
Nah... ik was laat op vannachtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha draai jij je nog maar een keertje lekker om wat een kutweer in Amsterdam he.
Dan probeer ik er om drie uur te zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Rond twee-drie uur is het volgens de buienradar droog
Fannnnnnnnnnn................quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik was laat op vannachtmaar veel plezier Heksie, zal vast wel meevallen met of
zonder regen... gewoon doorzuipen ...
Fixedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Fannnnnnnnnnn................![]()
Veel plezier vandaag Barbeknoeiers en hopelijk blijft wordt het droog!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:14 schreef hondjes het volgende:
iedereen aangekomen..sluit de webcam maar aan..
Ik zit klaar
Het heeft hier de hele dag geregendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:14 schreef hondjes het volgende:
iedereen aangekomen..sluit de webcam maar aan..
Ik zit klaar
nd het ook tof! Hoop dat ze het knoerpend leuk hebben met zijn allen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:13 schreef Liyu het volgende:
He mij niet slaan he
ik vind het zo tof dat ze daar is
Tof, het was ook wel een erg leuk idee. En 16 topics als voorpret is natuurlijk op zich al hilarisch.quote:
Het werd dus heel laat vannacht en het was heel gezelligquote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef remlof het volgende:
Zo, thuisgekomen op automatische piloot.
Nu ga ik out
Hoezo word ik overgeslagen! Last woman standing en ik moet zometeen gewoon weer stofzuigen, oma! :pquote:Op zondag 26 juni 2011 17:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Teun, bedankt voor je gastvrijheid Soury je bent een heerlijk wijf die nog kan auto rijden ook![]()
was super en voor Leandra super dat je even kwam, meen ik, je hebt een lekker mannetje......
voor Bob ga ik wel even op zoek naar een belleblaasplaatje, Bob je bent top![]()
nu aan een bakkie koffie en even bijlezen, whaaaaaaaaaa
Heb van jullie genoten
staat toch dat ik van jullie heb genoten dus niemand is overgeslagen hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo word ik overgeslagen! Last woman standing en ik moet zometeen gewoon weer stofzuigen, oma! :p
<3quote:Op zondag 26 juni 2011 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat toch dat ik van jullie heb genoten dus niemand is overgeslagen hoor
Mooi om te lezen Tita, dus voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 17:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Teun, bedankt voor je gastvrijheid Soury je bent een heerlijk wijf die nog kan auto rijden ook![]()
was super en voor Leandra super dat je even kwam, meen ik, je hebt een lekker mannetje......
voor Bob ga ik wel even op zoek naar een belleblaasplaatje, Bob je bent top![]()
nu aan een bakkie koffie en even bijlezen, whaaaaaaaaaa
Heb van jullie genoten
We hebben ze vanmorgen allemaal weer netjes opgeruimtquote:
Over een jaar of 5 ofzoquote:Op zondag 26 juni 2011 17:47 schreef Liyu het volgende:
[..]
Mooi om te lezen Tita, dus voor herhaling vatbaar
Ik heb nog 2 pistolen voor volgende weekquote:Op zondag 26 juni 2011 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben ze vanmorgen allemaal weer netjes opgeruimt
Ja was erg leuk iid !!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 pistolen voor volgende week![]()
Ik hoorde dat jullie het allemaal super hebben gehad...Fijn!!!
Bob thanks voor de post ook relaxed naar huis gereden !!!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Na het ontbijt en opruimen kregen we als Surprise van Teun en Ian Nick de volledig gedraaide muziekavond op complete CD en Best Off CD mee naar huis en dat was lekker onderweg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Na het ontbijt en opruimen kregen we als Surprise van Teun en Ian Nick de volledig gedraaide muziekavond op complete CD en Best Off CD mee naar huis en dat was lekker onderweg![]()
[ afbeelding ]
Dat is echt vet cool super de super. Maar ik zet het morgen wel op !!! Nu even stiltequote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Wat een hilarische hoes! Welke harde Baas heeft dat zitten painten met zijn brakke harses?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Complimentquote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een hilarische hoes! Welke harde Baas heeft dat zitten painten met zijn brakke harses?
Collector's Item !!!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een hilarische hoes! Welke harde Baas heeft dat zitten painten met zijn brakke harses?
quote:
zure sloten, zure koffie, zuurstok.............quote:Op zondag 26 juni 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
Bob, je foto's
En iedereen ook al zijn jullie van die zure sloten, ik vind jullie allemaal
Ze heeft je stofzuiger gevondenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
intussen vermaak ik mij in het ziekenhuis en ben ik erg benieuwd hoe ik straks mijn huis aantref, want Moots en wj zijn daar nu nog (denk ik)
Fok meet nr. één dat mennekequote:
Ik sta gelukkig niet op ochtend pic's alla pipoquote:
Dat was niet sfeerverhogend?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sta gelukkig niet op ochtend pic's alla pipo
Kally d'r pyamabroek was erger.quote:
Heul niet hahahahahaquote:
Als Kally lacht moet ik ook lachen. Nah ja het was super leukquote:Op zondag 26 juni 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat het best mee viel![]()
Het was in ieder geval een verstandige keuze
Ik vond um vanochtend pasquote:
Ik vind jou zo leuk, maar dat zeg ik nu niet meer enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Kally lacht moet ik ook lachen. Nah ja het was super leuk
quote:
Kal heeft een heel aanstekelijke lachquote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Kally lacht moet ik ook lachen. Nah ja het was super leuk
Nee rot op zegquote:Op zondag 26 juni 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind jou zo leuk, maar dat zeg ik nu niet meer enzo
Hou je rekening met haar image?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind jou zo leuk, maar dat zeg ik nu niet meer enzo
Nu niet met dat hoesten, ik lijk wel een ouwe vent van 90quote:
Jaquote:
Mijn bergschoenen stonden er welquote:
Hoe jij daarop de tent uitging vanmorgen, ik moest zo lachenquote:
Paar klompen waren beter geweest.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe jij daarop de tent uitging vanmorgen, ik moest zo lachen
De eerste keer dat ik ging plassen liep ik te zwalkenquote:
De vijver heb ik goddank gemist...quote:Op zondag 26 juni 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ging plassen liep ik te zwalken
Die viel mij vanmorgen pas op, ik had er dus zo in kunnen lopenquote:
Best kut ... Ik ga het forum verlaten.quote:
quote:
Ik had een sterke hekse hand die me de weg weesquote:Op zondag 26 juni 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die viel mij vanmorgen pas op, ik had er dus zo in kunnen lopen
Heksje is zo lief dat zelfs jij een hartje postquote:Op zondag 26 juni 2011 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een sterke hekse hand die me de weg wees
Nu ben ik echt weg..quote:Op zondag 26 juni 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Heksje is zo lief dat zelfs jij een hartje post
Tieft op met die hartjesquote:Op zondag 26 juni 2011 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu ben ik echt weg..Hidiho leefde ook weer op gelukkig btw
Lieve gozer
![]()
Kut nog een hartje
quote:
Volgens de letter van de wet wel, maar de plaats delict was er wel eentje van "De maand is bijna vol en we moeten nog wat schrijven". Je rijdt de bebouwde kom uit, rechte weg op, links en rechts niks te beleven op wat weilanden na, staan ze onder een brug met een laser, net 100 meter voordat je het bord "Einde 50" passeert. Gewoon een heel erg flauwe plaats.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Leuk dat het leuk was![]()
Maar die bekeuring is toch je eigen schuld?
NSB-ersquote:Op zondag 26 juni 2011 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens de letter van de wet wel, maar de plaats delict was er wel eentje van "De maand is bijna vol en we moeten nog wat schrijven". Je rijdt de bebouwde kom uit, rechte weg op, links en rechts niks te beleven op wat weilanden na, staan ze onder een brug met een laser, net 100 meter voordat je het bord "Einde 50" passeert. Gewoon een heel erg flauwe plaats.
Inderdaad! Afijn, even slikken en maar weer doorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NSB-ers![]()
Laat ze lekker boeven gaan vangen
Leuk om dit te lezen, kudt van je boete... maar de meeting wasquote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
De naaste buren hebben niets gehoord, het meisje aan de overkant heeft nog getwijfeld of ze langs zou komen, die hoorde, ondanks de oordoppen, wel één en ander.
De schade van vandaag:
1. Een defecte partytent vanwege onhandig in elkaar vouwen.
2. Een uur geleden een bekeuring voor te hard rijden (geklokt 76 km, gecorrigeerd 73 km, kostprjis ¤ 162,00)
Het was leuk, vooral die kuttent opbouwen. Staat ie eindelijk heb je de binnenkant buiten, buitenkant binnen. Ian niet horen vloeken tijdens het opbouwen, die knul heeft vanaf nu inzicht in tenten, dus mocht je ooit zoiets willen organiseren, vraag vooral hem![]()
Het meest hilarisch was natuurlijk Remlof, de man die immer "ja" zegt op de vraag of hij een biertje wil, ook al heeft hij er nog drie ongeopend voor hem staan. Met een smile op z'n face achterover van de bank afvallen en gewoon ook blijven liggen met nog meer smile op zijn gezicht totdat iemand op het idee komt dat hij ook wel weer gewoon rechtop kan gaan zitten en hem wat helpt.
De grootste gangmaker is natuurlijk WJ, een feest zonder hem is geen feest.![]()
Dames, hartstikke bedankt voor het schoonmaken, het ziet er best goed uit! Heren, bedankt voor het helpen met opruimen![]()
Morgen de meuk wegbrengen en 't is weer klaar. Op naar de volgende eind augustus.
@Soury, morgen even uitrekenen hoeveel ik moet overmaken s.v.p.
En gelijk ook de goede muziek keihard meekrijgen, dat is pas opvoedingquote:
Dat dus....eindelijk. Volgens mij hangt mijn jas nog bij Teun aan de kapstokquote:
Check! Hangt hier nog, met sleutels in de jaszak!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus....eindelijk. Volgens mij hangt mijn jas nog bij Teun aan de kapstok
Kon het huis niet in.....
Nute moe, ik post morgen wel.
Het was gezellig
Zoooo dom van me..ik vraag nog aan heks en Soury of ze alles hebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Check! Hangt hier nog, met sleutels in de jaszak!
Heb je wel goed opgelet, je had een DVD én een CDquote:Op zondag 26 juni 2011 23:42 schreef mootie het volgende:
Muis, gewoon zeggen dat ik hem gepeerd ben! Lag stiekem te tukken achter de archiefkast![]()
Verder was het top! Iedereen was liefst <3
Cd deed het niet in de auto
Tsja, zij hadden dan ook allesquote:Op zondag 26 juni 2011 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoooo dom van me..ik vraag nog aan heks en Soury of ze alles hebben
Mja..komt goed. Nu slapen, ben kapot
Heus wel opgelet!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet, je had een DVD én een CD
lekker he vakantie straks, maar is altijd zo voorbij, hoop dat je dagje Amsterdam komt aan doenquote:Op maandag 27 juni 2011 06:08 schreef Kally het volgende:
Na gisteren om half 10 naar bed, ben ik weer fris en fruitig
Nu nog een week bikkelen en dan 3 weken helemaal niks
Zeker welquote:Op maandag 27 juni 2011 08:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker he vakantie straks, maar is altijd zo voorbij, hoop dat je dagje Amsterdam komt aan doen
Dat doe je ook niet meer wanneer die 2 van mij de boel afbrekenquote:
jawel, zo streng ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 27 juni 2011 08:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet meer wanneer die 2 van mij de boel afbreken
Ik vond je best eng irlquote:Op maandag 27 juni 2011 08:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel, zo streng ben ik nou ook weer niet
doe ff normaalquote:Op maandag 27 juni 2011 08:42 schreef Kally het volgende:
Nee hoor heks, ik was al dol op je en nu nog meer
Dat was normaal, ik vind je leukquote:
Uhuh, ik vond er wel meer leukquote:
Souryquote:
Hahaquote:Op maandag 27 juni 2011 09:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
De foto's staan hier verder heb ik geen persoonlijke foto's gemaakt. Eentje van jou stuur ik op waar je trouwens leuk op staat
Wiebelende Konijntjesquote:Op maandag 27 juni 2011 08:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
Wat een vaag nummer is dit op de DVD
Ik moest hier héél hard om lachenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het was leuk, vooral die kuttent opbouwen. Staat ie eindelijk heb je de binnenkant buiten, buitenkant binnen. Ian niet horen vloeken tijdens het opbouwen,
Dat is verdomme een geniale feauteaux, Bob.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
De foto's staan hier verder heb ik geen persoonlijke foto's gemaakt. Eentje van jou stuur ik op waar je trouwens leuk op staat
Ja he?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is verdomme een geniale feauteaux, Bob.
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, je haar zit leuk, enzo. En je hoofd ook.
je hoeft niet alles te zienquote:
Van mij welquote:
Nee die dude met die brilquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staan er nog andere mensen op die foto?
Kijk eens achter jou dan hahaquote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whehehequote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun is de enige met zonder haarquote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dát Teun?! Verdomme het hele weekend "Heidi" lopen noemen.
Doosjequote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dát Teun?! Verdomme het hele weekend "Heidi" lopen noemen.
Open zakjequote:
Om mijn tenen tegen je schoenen te stotenquote:
ja daar plofte Soury neer en de rest van de bedden waren nat van het gedruppel van de regenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wij die plek voor Haks reserveren, ligt ze heul ergens anders de volgende ochtend.
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Om mijn tenen tegen je schoenen te stoten
Jij wou gewoon naast Remlofquote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja daar plofte Soury neer en de rest van de bedden waren nat van het gedruppel van de regen
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je je kussen al bij het grof vuil gezet?
ik hou gewoon een week mijn mond dicht ook lekker rustig want ik lijk nu echt Bassie de kraai, vraag mij af of WJ ook wel eens last van zijn stem heeft hahahaquote:
Ik gok van wel, jullie klonken al erg "feestelijk" toen ik er was en toen moest het nog zo ongeveer beginnenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hou gewoon een week mijn mond dicht ook lekker rustig want ik lijk nu echt Bassie de kraai, vraag mij af of WJ ook wel eens last van zijn stem heeft hahaha![]()
Ik oefen genoeg met pratenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
WJ z'n stem klonk gisteravond laat tijdens de korte evaluatie nog heel prima, 't is een kwestie van oefenen denk ik?
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
De tent is weer in A'doorn, de lege kratten en flessen bij SdB, de BBQ bij de slager, de volle vuilcontainer staat aan de weg, de aanhangwagen weer op z'n plek, de wasmachine is leeg (nog nooit zoveel handdoeken erin gehad in één keer), de droger draait en tot slot: 20 euro van de tentverhuurder terug gevorderd én gekregen voor het smerige grondzeil.![]()
Iedereen vindt elkaar leuk en tof, dat is mooi meegenomen. Tijd voor een nieuwe BBQ reeks voor juni-juli 2012![]()
Pietje, kom je dan ook?
je mag best nog een uurtje terug kruipen in je bed hoorquote:
Idem hier Leandra was echt leuk dat je binnen kwam wandelen met je mannetjequote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok van wel, jullie klonken al erg "feestelijk" toen ik er was en toen moest het nog zo ongeveer beginnen
Vond het heel erg leuk jullie allemaal eens IRL te zien
Of nog een uurtje op de bank <3quote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag best nog een uurtje terug kruipen in je bed hoor
Baby!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een mooie gelegenheid je dag/nachtritme aan te passen![]()
Je hebt het er maar druk mee (gehad) Teun, maar zo te lezen heeft iedereen het reuze naar de zin gehad!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
De tent is weer in A'doorn, de lege kratten en flessen bij SdB, de BBQ bij de slager, de volle vuilcontainer staat aan de weg, de aanhangwagen weer op z'n plek, de wasmachine is leeg (nog nooit zoveel handdoeken erin gehad in één keer), de droger draait en tot slot: 20 euro van de tentverhuurder terug gevorderd én gekregen voor het smerige grondzeil.![]()
Iedereen vindt elkaar leuk en tof, dat is mooi meegenomen. Tijd voor een nieuwe BBQ reeks voor juni-juli 2012![]()
Pietje, kom je dan ook?
Teun had alles perfect voor elkaar!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee (gehad) Teun, maar zo te lezen heeft iedereen het reuze naar de zin gehad!
Er ligt nog een stuk worst in de koelkast dat ga ik komende week lekker opsmikkelen. Die 20 euro gaat naar het eigen risico van m'n autovooruit, daar zit een barst in sinds vrijdag en die moet vervangen worden. En ik gebruik een deel ervan voor de transportkosten van de tent.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koop van die 20 euro maar iets lekkers voor jezelf
Heb je wel verdiend
Al steek je het in de fik, je hebt het verdiend ik had smorgens wel met je te doen, wat een ravage kunnen die gasten makenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er ligt nog een stuk worst in de koelkast dat ga ik komende week lekker opsmikkelen. Die 20 euro gaat naar het eigen risico van m'n autovooruit, daar zit een barst in sinds vrijdag en die moet vervangen worden. En ik gebruik een deel ervan voor de transportkosten van de tent.
Maar Heks weet wel van aanpakken! De witte tornado wervelde door het huis!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al steek je het in de fik, je hebt het verdiend ik had smorgens wel met je te doen, wat een ravage kunnen die gasten maken
oh dat vind ik echt minder, verstop ze goed he want als ze openbaar worden komt het bejaardehuis me halen en roept dat er een kamer vrij is en zetten ze vast een rollator voor me deur.quote:
Nee joh, nog een paar weekjes dan ben je oma en dan kun je gewoon met die kleine in de kinderwagen aan de wandel, heb je gelijk geen rollator meer nodig, zo gebruik ik de kinderwagen ookquote:Op maandag 27 juni 2011 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat vind ik echt minder, verstop ze goed he want als ze openbaar worden komt het bejaardehuis me halen en roept dat er een kamer vrij is en zetten ze vast een rollator voor me deur.
hahaha ja nog even wordt spannend het gaat maar oma heks zeggen dan weet ik dat ze mij bedoelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, nog een paar weekjes dan ben je oma en dan kun je gewoon met die kleine in de kinderwagen aan de wandel, heb je gelijk geen rollator meer nodig, zo gebruik ik de kinderwagen ook
Ze staan braaf op mijn foon, gewoon voor mezelf, geen zorgen Haksje!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat vind ik echt minder, verstop ze goed he want als ze openbaar worden komt het bejaardehuis me halen en roept dat er een kamer vrij is en zetten ze vast een rollator voor me deur.
weet ik scattiequote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze staan braaf op mijn foon, gewoon voor mezelf, geen zorgen Haksje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |