Het werd dus heel laat vannacht en het was heel gezelligquote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef remlof het volgende:
Zo, thuisgekomen op automatische piloot.
Nu ga ik out
Hoezo word ik overgeslagen! Last woman standing en ik moet zometeen gewoon weer stofzuigen, oma! :pquote:Op zondag 26 juni 2011 17:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Teun, bedankt voor je gastvrijheid Soury je bent een heerlijk wijf die nog kan auto rijden ook![]()
was super en voor Leandra super dat je even kwam, meen ik, je hebt een lekker mannetje......
voor Bob ga ik wel even op zoek naar een belleblaasplaatje, Bob je bent top![]()
nu aan een bakkie koffie en even bijlezen, whaaaaaaaaaa
Heb van jullie genoten
staat toch dat ik van jullie heb genoten dus niemand is overgeslagen hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo word ik overgeslagen! Last woman standing en ik moet zometeen gewoon weer stofzuigen, oma! :p
<3quote:Op zondag 26 juni 2011 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat toch dat ik van jullie heb genoten dus niemand is overgeslagen hoor
Mooi om te lezen Tita, dus voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 17:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Teun, bedankt voor je gastvrijheid Soury je bent een heerlijk wijf die nog kan auto rijden ook![]()
was super en voor Leandra super dat je even kwam, meen ik, je hebt een lekker mannetje......
voor Bob ga ik wel even op zoek naar een belleblaasplaatje, Bob je bent top![]()
nu aan een bakkie koffie en even bijlezen, whaaaaaaaaaa
Heb van jullie genoten
We hebben ze vanmorgen allemaal weer netjes opgeruimtquote:
Over een jaar of 5 ofzoquote:Op zondag 26 juni 2011 17:47 schreef Liyu het volgende:
[..]
Mooi om te lezen Tita, dus voor herhaling vatbaar
Ik heb nog 2 pistolen voor volgende weekquote:Op zondag 26 juni 2011 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben ze vanmorgen allemaal weer netjes opgeruimt
Ja was erg leuk iid !!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 pistolen voor volgende week![]()
Ik hoorde dat jullie het allemaal super hebben gehad...Fijn!!!
Bob thanks voor de post ook relaxed naar huis gereden !!!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Na het ontbijt en opruimen kregen we als Surprise van Teun en Ian Nick de volledig gedraaide muziekavond op complete CD en Best Off CD mee naar huis en dat was lekker onderweg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Na het ontbijt en opruimen kregen we als Surprise van Teun en Ian Nick de volledig gedraaide muziekavond op complete CD en Best Off CD mee naar huis en dat was lekker onderweg![]()
[ afbeelding ]
Dat is echt vet cool super de super. Maar ik zet het morgen wel op !!! Nu even stiltequote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Wat een hilarische hoes! Welke harde Baas heeft dat zitten painten met zijn brakke harses?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Complimentquote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een hilarische hoes! Welke harde Baas heeft dat zitten painten met zijn brakke harses?
Collector's Item !!!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een hilarische hoes! Welke harde Baas heeft dat zitten painten met zijn brakke harses?
quote:
zure sloten, zure koffie, zuurstok.............quote:Op zondag 26 juni 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
Bob, je foto's
En iedereen ook al zijn jullie van die zure sloten, ik vind jullie allemaal
Ze heeft je stofzuiger gevondenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
intussen vermaak ik mij in het ziekenhuis en ben ik erg benieuwd hoe ik straks mijn huis aantref, want Moots en wj zijn daar nu nog (denk ik)
Fok meet nr. één dat mennekequote:
Ik sta gelukkig niet op ochtend pic's alla pipoquote:
Dat was niet sfeerverhogend?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sta gelukkig niet op ochtend pic's alla pipo
Kally d'r pyamabroek was erger.quote:
Heul niet hahahahahaquote:
Als Kally lacht moet ik ook lachen. Nah ja het was super leukquote:Op zondag 26 juni 2011 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat het best mee viel![]()
Het was in ieder geval een verstandige keuze
Ik vond um vanochtend pasquote:
Ik vind jou zo leuk, maar dat zeg ik nu niet meer enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Kally lacht moet ik ook lachen. Nah ja het was super leuk
quote:
Kal heeft een heel aanstekelijke lachquote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Kally lacht moet ik ook lachen. Nah ja het was super leuk
Nee rot op zegquote:Op zondag 26 juni 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind jou zo leuk, maar dat zeg ik nu niet meer enzo
Hou je rekening met haar image?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind jou zo leuk, maar dat zeg ik nu niet meer enzo
Nu niet met dat hoesten, ik lijk wel een ouwe vent van 90quote:
Jaquote:
Mijn bergschoenen stonden er welquote:
Hoe jij daarop de tent uitging vanmorgen, ik moest zo lachenquote:
Paar klompen waren beter geweest.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe jij daarop de tent uitging vanmorgen, ik moest zo lachen
De eerste keer dat ik ging plassen liep ik te zwalkenquote:
De vijver heb ik goddank gemist...quote:Op zondag 26 juni 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ging plassen liep ik te zwalken
Die viel mij vanmorgen pas op, ik had er dus zo in kunnen lopenquote:
Best kut ... Ik ga het forum verlaten.quote:
quote:
Ik had een sterke hekse hand die me de weg weesquote:Op zondag 26 juni 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die viel mij vanmorgen pas op, ik had er dus zo in kunnen lopen
Heksje is zo lief dat zelfs jij een hartje postquote:Op zondag 26 juni 2011 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een sterke hekse hand die me de weg wees
Nu ben ik echt weg..quote:Op zondag 26 juni 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Heksje is zo lief dat zelfs jij een hartje post
Tieft op met die hartjesquote:Op zondag 26 juni 2011 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu ben ik echt weg..Hidiho leefde ook weer op gelukkig btw
Lieve gozer
![]()
Kut nog een hartje
quote:
Volgens de letter van de wet wel, maar de plaats delict was er wel eentje van "De maand is bijna vol en we moeten nog wat schrijven". Je rijdt de bebouwde kom uit, rechte weg op, links en rechts niks te beleven op wat weilanden na, staan ze onder een brug met een laser, net 100 meter voordat je het bord "Einde 50" passeert. Gewoon een heel erg flauwe plaats.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Leuk dat het leuk was![]()
Maar die bekeuring is toch je eigen schuld?
NSB-ersquote:Op zondag 26 juni 2011 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens de letter van de wet wel, maar de plaats delict was er wel eentje van "De maand is bijna vol en we moeten nog wat schrijven". Je rijdt de bebouwde kom uit, rechte weg op, links en rechts niks te beleven op wat weilanden na, staan ze onder een brug met een laser, net 100 meter voordat je het bord "Einde 50" passeert. Gewoon een heel erg flauwe plaats.
Inderdaad! Afijn, even slikken en maar weer doorquote:Op zondag 26 juni 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NSB-ers![]()
Laat ze lekker boeven gaan vangen
Leuk om dit te lezen, kudt van je boete... maar de meeting wasquote:Op zondag 26 juni 2011 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
De naaste buren hebben niets gehoord, het meisje aan de overkant heeft nog getwijfeld of ze langs zou komen, die hoorde, ondanks de oordoppen, wel één en ander.
De schade van vandaag:
1. Een defecte partytent vanwege onhandig in elkaar vouwen.
2. Een uur geleden een bekeuring voor te hard rijden (geklokt 76 km, gecorrigeerd 73 km, kostprjis ¤ 162,00)
Het was leuk, vooral die kuttent opbouwen. Staat ie eindelijk heb je de binnenkant buiten, buitenkant binnen. Ian niet horen vloeken tijdens het opbouwen, die knul heeft vanaf nu inzicht in tenten, dus mocht je ooit zoiets willen organiseren, vraag vooral hem![]()
Het meest hilarisch was natuurlijk Remlof, de man die immer "ja" zegt op de vraag of hij een biertje wil, ook al heeft hij er nog drie ongeopend voor hem staan. Met een smile op z'n face achterover van de bank afvallen en gewoon ook blijven liggen met nog meer smile op zijn gezicht totdat iemand op het idee komt dat hij ook wel weer gewoon rechtop kan gaan zitten en hem wat helpt.
De grootste gangmaker is natuurlijk WJ, een feest zonder hem is geen feest.![]()
Dames, hartstikke bedankt voor het schoonmaken, het ziet er best goed uit! Heren, bedankt voor het helpen met opruimen![]()
Morgen de meuk wegbrengen en 't is weer klaar. Op naar de volgende eind augustus.
@Soury, morgen even uitrekenen hoeveel ik moet overmaken s.v.p.
En gelijk ook de goede muziek keihard meekrijgen, dat is pas opvoedingquote:
Dat dus....eindelijk. Volgens mij hangt mijn jas nog bij Teun aan de kapstokquote:
Check! Hangt hier nog, met sleutels in de jaszak!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dus....eindelijk. Volgens mij hangt mijn jas nog bij Teun aan de kapstok
Kon het huis niet in.....
Nute moe, ik post morgen wel.
Het was gezellig
Zoooo dom van me..ik vraag nog aan heks en Soury of ze alles hebbenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Check! Hangt hier nog, met sleutels in de jaszak!
Heb je wel goed opgelet, je had een DVD én een CDquote:Op zondag 26 juni 2011 23:42 schreef mootie het volgende:
Muis, gewoon zeggen dat ik hem gepeerd ben! Lag stiekem te tukken achter de archiefkast![]()
Verder was het top! Iedereen was liefst <3
Cd deed het niet in de auto
Tsja, zij hadden dan ook allesquote:Op zondag 26 juni 2011 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoooo dom van me..ik vraag nog aan heks en Soury of ze alles hebben
Mja..komt goed. Nu slapen, ben kapot
Heus wel opgelet!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet, je had een DVD én een CD
lekker he vakantie straks, maar is altijd zo voorbij, hoop dat je dagje Amsterdam komt aan doenquote:Op maandag 27 juni 2011 06:08 schreef Kally het volgende:
Na gisteren om half 10 naar bed, ben ik weer fris en fruitig
Nu nog een week bikkelen en dan 3 weken helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |