Het werd dus heel laat vannacht en het was heel gezelligquote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef remlof het volgende:
Zo, thuisgekomen op automatische piloot.
Nu ga ik out
Hoezo word ik overgeslagen! Last woman standing en ik moet zometeen gewoon weer stofzuigen, oma! :pquote:Op zondag 26 juni 2011 17:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Teun, bedankt voor je gastvrijheid Soury je bent een heerlijk wijf die nog kan auto rijden ook![]()
was super en voor Leandra super dat je even kwam, meen ik, je hebt een lekker mannetje......
voor Bob ga ik wel even op zoek naar een belleblaasplaatje, Bob je bent top![]()
nu aan een bakkie koffie en even bijlezen, whaaaaaaaaaa
Heb van jullie genoten
staat toch dat ik van jullie heb genoten dus niemand is overgeslagen hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo word ik overgeslagen! Last woman standing en ik moet zometeen gewoon weer stofzuigen, oma! :p
<3quote:Op zondag 26 juni 2011 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat toch dat ik van jullie heb genoten dus niemand is overgeslagen hoor
Mooi om te lezen Tita, dus voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 17:07 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Teun, bedankt voor je gastvrijheid Soury je bent een heerlijk wijf die nog kan auto rijden ook![]()
was super en voor Leandra super dat je even kwam, meen ik, je hebt een lekker mannetje......
voor Bob ga ik wel even op zoek naar een belleblaasplaatje, Bob je bent top![]()
nu aan een bakkie koffie en even bijlezen, whaaaaaaaaaa
Heb van jullie genoten
We hebben ze vanmorgen allemaal weer netjes opgeruimtquote:
Over een jaar of 5 ofzoquote:Op zondag 26 juni 2011 17:47 schreef Liyu het volgende:
[..]
Mooi om te lezen Tita, dus voor herhaling vatbaar
Ik heb nog 2 pistolen voor volgende weekquote:Op zondag 26 juni 2011 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
We hebben ze vanmorgen allemaal weer netjes opgeruimt
Ja was erg leuk iid !!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 pistolen voor volgende week![]()
Ik hoorde dat jullie het allemaal super hebben gehad...Fijn!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |