Ja was erg leuk iid !!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 pistolen voor volgende week![]()
Ik hoorde dat jullie het allemaal super hebben gehad...Fijn!!!
Bob thanks voor de post ook relaxed naar huis gereden !!!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Na het ontbijt en opruimen kregen we als Surprise van Teun en Ian Nick de volledig gedraaide muziekavond op complete CD en Best Off CD mee naar huis en dat was lekker onderweg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Na het ontbijt en opruimen kregen we als Surprise van Teun en Ian Nick de volledig gedraaide muziekavond op complete CD en Best Off CD mee naar huis en dat was lekker onderweg![]()
[ afbeelding ]
Dat is echt vet cool super de super. Maar ik zet het morgen wel op !!! Nu even stiltequote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
Wat een hilarische hoes! Welke harde Baas heeft dat zitten painten met zijn brakke harses?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Complimentquote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een hilarische hoes! Welke harde Baas heeft dat zitten painten met zijn brakke harses?
Collector's Item !!!!!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een hilarische hoes! Welke harde Baas heeft dat zitten painten met zijn brakke harses?
quote:
zure sloten, zure koffie, zuurstok.............quote:Op zondag 26 juni 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
Bob, je foto's
En iedereen ook al zijn jullie van die zure sloten, ik vind jullie allemaal
Ze heeft je stofzuiger gevondenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
intussen vermaak ik mij in het ziekenhuis en ben ik erg benieuwd hoe ik straks mijn huis aantref, want Moots en wj zijn daar nu nog (denk ik)
Fok meet nr. één dat mennekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |