Ik oefen genoeg met pratenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
WJ z'n stem klonk gisteravond laat tijdens de korte evaluatie nog heel prima, 't is een kwestie van oefenen denk ik?
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
De tent is weer in A'doorn, de lege kratten en flessen bij SdB, de BBQ bij de slager, de volle vuilcontainer staat aan de weg, de aanhangwagen weer op z'n plek, de wasmachine is leeg (nog nooit zoveel handdoeken erin gehad in één keer), de droger draait en tot slot: 20 euro van de tentverhuurder terug gevorderd én gekregen voor het smerige grondzeil.![]()
Iedereen vindt elkaar leuk en tof, dat is mooi meegenomen. Tijd voor een nieuwe BBQ reeks voor juni-juli 2012![]()
Pietje, kom je dan ook?
je mag best nog een uurtje terug kruipen in je bed hoorquote:
Idem hier Leandra was echt leuk dat je binnen kwam wandelen met je mannetjequote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok van wel, jullie klonken al erg "feestelijk" toen ik er was en toen moest het nog zo ongeveer beginnen
Vond het heel erg leuk jullie allemaal eens IRL te zien
Of nog een uurtje op de bank <3quote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mag best nog een uurtje terug kruipen in je bed hoor
Baby!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een mooie gelegenheid je dag/nachtritme aan te passen![]()
Je hebt het er maar druk mee (gehad) Teun, maar zo te lezen heeft iedereen het reuze naar de zin gehad!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
De tent is weer in A'doorn, de lege kratten en flessen bij SdB, de BBQ bij de slager, de volle vuilcontainer staat aan de weg, de aanhangwagen weer op z'n plek, de wasmachine is leeg (nog nooit zoveel handdoeken erin gehad in één keer), de droger draait en tot slot: 20 euro van de tentverhuurder terug gevorderd én gekregen voor het smerige grondzeil.![]()
Iedereen vindt elkaar leuk en tof, dat is mooi meegenomen. Tijd voor een nieuwe BBQ reeks voor juni-juli 2012![]()
Pietje, kom je dan ook?
Teun had alles perfect voor elkaar!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee (gehad) Teun, maar zo te lezen heeft iedereen het reuze naar de zin gehad!
Er ligt nog een stuk worst in de koelkast dat ga ik komende week lekker opsmikkelen. Die 20 euro gaat naar het eigen risico van m'n autovooruit, daar zit een barst in sinds vrijdag en die moet vervangen worden. En ik gebruik een deel ervan voor de transportkosten van de tent.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koop van die 20 euro maar iets lekkers voor jezelf
Heb je wel verdiend
Al steek je het in de fik, je hebt het verdiend ik had smorgens wel met je te doen, wat een ravage kunnen die gasten makenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er ligt nog een stuk worst in de koelkast dat ga ik komende week lekker opsmikkelen. Die 20 euro gaat naar het eigen risico van m'n autovooruit, daar zit een barst in sinds vrijdag en die moet vervangen worden. En ik gebruik een deel ervan voor de transportkosten van de tent.
Maar Heks weet wel van aanpakken! De witte tornado wervelde door het huis!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al steek je het in de fik, je hebt het verdiend ik had smorgens wel met je te doen, wat een ravage kunnen die gasten maken
oh dat vind ik echt minder, verstop ze goed he want als ze openbaar worden komt het bejaardehuis me halen en roept dat er een kamer vrij is en zetten ze vast een rollator voor me deur.quote:
Nee joh, nog een paar weekjes dan ben je oma en dan kun je gewoon met die kleine in de kinderwagen aan de wandel, heb je gelijk geen rollator meer nodig, zo gebruik ik de kinderwagen ookquote:Op maandag 27 juni 2011 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat vind ik echt minder, verstop ze goed he want als ze openbaar worden komt het bejaardehuis me halen en roept dat er een kamer vrij is en zetten ze vast een rollator voor me deur.
hahaha ja nog even wordt spannend het gaat maar oma heks zeggen dan weet ik dat ze mij bedoelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, nog een paar weekjes dan ben je oma en dan kun je gewoon met die kleine in de kinderwagen aan de wandel, heb je gelijk geen rollator meer nodig, zo gebruik ik de kinderwagen ook
Ze staan braaf op mijn foon, gewoon voor mezelf, geen zorgen Haksje!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat vind ik echt minder, verstop ze goed he want als ze openbaar worden komt het bejaardehuis me halen en roept dat er een kamer vrij is en zetten ze vast een rollator voor me deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |