Kijk eens achter jou dan hahaquote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staan er nog andere mensen op die foto?
Whehehequote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staan er nog andere mensen op die foto?
Teun is de enige met zonder haarquote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dát Teun?! Verdomme het hele weekend "Heidi" lopen noemen.
Doosjequote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dát Teun?! Verdomme het hele weekend "Heidi" lopen noemen.
Open zakjequote:
Om mijn tenen tegen je schoenen te stotenquote:
ja daar plofte Soury neer en de rest van de bedden waren nat van het gedruppel van de regenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wij die plek voor Haks reserveren, ligt ze heul ergens anders de volgende ochtend.
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Om mijn tenen tegen je schoenen te stoten
Jij wou gewoon naast Remlofquote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja daar plofte Soury neer en de rest van de bedden waren nat van het gedruppel van de regen
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je je kussen al bij het grof vuil gezet?
ik hou gewoon een week mijn mond dicht ook lekker rustig want ik lijk nu echt Bassie de kraai, vraag mij af of WJ ook wel eens last van zijn stem heeft hahahaquote:
Ik gok van wel, jullie klonken al erg "feestelijk" toen ik er was en toen moest het nog zo ongeveer beginnenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik hou gewoon een week mijn mond dicht ook lekker rustig want ik lijk nu echt Bassie de kraai, vraag mij af of WJ ook wel eens last van zijn stem heeft hahaha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |