Ik fixeer je wel, heb nog wat touwwerk liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gaat gebeurenWaarschijnlijk ben ik één van de vijf
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik fixeer je wel, heb nog wat touwwerk liggen
Tot morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zo weg![]()
Tot morgen, stelletje guiters
Er zit vrij veel speling in de bogen, nu staan ze logischerwijs uit elkaar, maar je kunt ze aardig ineen duwen. We kunnen er ook nog voor kiezen om een koppelstuk achterwege te laten, dan wordt hij lager, kunnen er minder mensen in. De rest kan in de kamer of onder de zonwering/zonnetent. We zien morgen wel hoe het uitpakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dat grondzeil bezemen en dan zijn we d'r volgens mij, maar als ik die bogen zo zie dan past die hele tent niet in je tuin
buiten slapen is wel heel erg koud hoor, dan heb je de volgende dag een longpleurisje opgelopen lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit vrij veel speling in de bogen, nu staan ze logischerwijs uit elkaar, maar je kunt ze aardig ineen duwen. We kunnen er ook nog voor kiezen om een koppelstuk achterwege te laten, dan wordt hij lager, kunnen er minder mensen in. De rest kan in de kamer of onder de zonwering/zonnetent. We zien morgen wel hoe het uitpakt.
Er zitten van die koppelstukken tussen, klik-systeem met pen en gat. Wel mooi. Een boog bestaat uit vijf delen, nu heb ik er vier in elkaar geklikt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
Als de bogen in elkaar kunnen schuiven is dat mooi of een boog uit drie delen maken in plaats van vier, wordt dan wat lager maar ook wat warmer
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef Soury het volgende:
Ik heb net een stuk spare rib weggewerkt.... Tering lekker, heeft geen sausje nodig![]()
Tot morgen iedereen
Echt gezellig moet het nog worden, morgenavond, tegen deze tijd. Paar kaarsen op tafel, de Philips lamp aan met een lekkere hoerige rode kleur, de fakkels in de hens, zo ook de kachel en de vuurschaal. Als iedereen het dan ook nog naar z'n zin heeft, dan spreken we van "TOP!"quote:
Hij weet van die BBQquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
Tot morgen muis
Volgens Erwin Kroll krijgen we morgen een "hele aardige avond"
Nee, ik ben nog niet klaar. De wasmachine draait, de vaatwasser is druk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet uitgenodigd
Is iedereen al naar bed ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |