Ik zit te zweten, tot woensdag, dan kom ik naar jullie toe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit je nog ver weg in dat warme land
oke...................nou stuur het zonnetje maar vanmiddag richting Teun, kijk nu naar buiten in Amsterdam is het echt triest weer en regent het al de hele morgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik zit te zweten, tot woensdag, dan kom ik naar jullie toe.
Ik hoop dat jij wel schone kleren bij je hebt...straks lekker warm douchen en met een warme trui om de vuurkorfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Nou ik lig al in de modder, het is echt kutweer
Pak WJ effe plat op zijn bek voor me als ie komtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:24 schreef Kally het volgende:
Nou ik lig al in de modder, het is echt kutweer
hahahha draai jij je nog maar een keertje lekker om wat een kutweer in Amsterdam he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Pak WJ effe plat op zijn bek voor me als ie komt![]()
Have Fun daar, ik draai me straks nog een keertje om hier![]()
Nah... ik was laat op vannachtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha draai jij je nog maar een keertje lekker om wat een kutweer in Amsterdam he.
Dan probeer ik er om drie uur te zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Rond twee-drie uur is het volgens de buienradar droog
Fannnnnnnnnnn................quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik was laat op vannachtmaar veel plezier Heksie, zal vast wel meevallen met of
zonder regen... gewoon doorzuipen ...
Fixedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Fannnnnnnnnnn................![]()
Veel plezier vandaag Barbeknoeiers en hopelijk blijft wordt het droog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |