SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door SpankmasterC op 24-06-2011 17:01:29 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Alles om die chemische troep bij jou naar binnen te werken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:56 schreef Nebo het volgende:
Je interpreteert wel heel selectief om mij aan het eten te krijgen Spank
quote:
quote:
Dan schijt hij wel letterlijk zeven kleuren!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alles om die chemische troep bij jou naar binnen te werken!
Ja maar wij zijn gelukkig nog vrij!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef Poit het volgende:
En weer een vriend verloren aan de vrouw
Nu maar samen met hem coma zuipen!
Haha, inderdaad broeder!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn gelukkig nog vrij!
Sterkte met de kater morgen!
huh? Wat? Wat niet snappen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef Mday het volgende:
snap jullie niet. ik mezelf ook niet
anyhow, geneukt worden door een zeldzame vogelt
ja die klompen, maar had de OP niet gespot dus ik dacht wat IJLT iedereen nuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
huh? Wat? Wat niet snappen?
Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Briljant filmpje trouwens...
Dit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:40 schreef Solique het volgende:
Zo terug van lunch
Nu helemaal geen zin meer in werken.
Wijze woorden koei.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef koei het volgende:
Waarom zetten we niet gewoon ipv de klompen en shakes gewoon mooie mannen in de OP! Een naakte mannenborst komt wel gewoon door de kuisheidsscan!
En? Viel het mee, viel het tegen? Wat deed ie op de boot? Wat voor boot?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef koei het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Sunchaser in het echt gezienWas in Leiden en daar hadden ze blijkbaar een of anderen botenparade en toen stond Sunchaser daar midden op zo'n boot een beetje te staan!
en wij zijn ook allemaal uitgenodigd?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar vandaag eerst borreluurtje in Goor. Gratis bierMijn baas betaald
Hij deed een beetje staan en iets met een camera volgens mij. Zag er niet uit alsof hij het onwijs naar zn zin had ofzo. En hij had iets roodkleurigs aan!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En? Viel het mee, viel het tegen? Wat deed ie op de boot? Wat voor boot?
Ik ga Petti meeten op een festivalleke daar in de buurt. Als 'ie tenminste dan nog steeds durft.
"een of anderen botenparade"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef koei het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Sunchaser in het echt gezienWas in Leiden en daar hadden ze blijkbaar een of anderen botenparade en toen stond Sunchaser daar midden op zo'n boot een beetje te staan!
Ja, we hebben ons verbaasd over het aantal mensen dat al ruim van tevoren langs de kant zat. We zijn toen ook maar buiten langs de gracht gaan eten nadat we geinformeerd hadden waarom ze daar zatenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"een of anderen botenparade"de wereldbefaamde Leidsche Peurbakkentocht!
series: Spartacus, dexter, supernatural, 4400 (is al iets ouder), Veronica Mars (ook al iets ouder), Breaking Bad, Sherlock, Fringe, the walking dead, greys anatomy, desperate housewives, big love en private practise.(laatste vier zijn enkel geschikt voor vrouwen en wannabee's)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Welke serie is echt een must see wat ik mot downloaden? Ik raak een beetje door mijn eps heen ...
Issie in het echt nog lelijker?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef koei het volgende:
Van zo dichtbij heb ik hem helaas niet kunnen zien, maar het is geen aantrekkelijke man om naar te kijken. Zeker niet als er andere boten vol staan met vrouwen.quote:
spartacus ga ik gelijk downloaden, goede dingen over gehoord maar vergeten te downloaden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef koei het volgende:
[..]
series: Spartacus, dexter, supernatural, 4400 (is al iets ouder), Veronica Mars (ook al iets ouder), Breaking Bad, Sherlock, Fringe, the walking dead, greys anatomy, desperate housewives, big love en private practise.(laatste vier zijn enkel geschikt voor vrouwen en wannabee's)
comedy's: Big Bang Theory, Community, Modern Family, It's always sunny in philadelphia, how i met your mother, rules of engagement, better off Ted
Dat van de 4400 vind ik nog steeds erg jammerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
spartacus ga ik gelijk downloaden, goede dingen over gehoord maar vergeten te downloaden!
dexter, 4400 (wat helaas in t midden gestopt werd) breaking ba, walking dead, desperate, big tang, HIMYM heb ik allemaal al gezien, maar de rest ga ik eens kijken wat het is en dan downen
dank dank dank
Ja, was een toffe serie idd. En ze hadden nog mensen genoeg waar ze een aflevering over konden maken. Nog minimaal zo'n 4000.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat van de 4400 vind ik nog steeds erg jammer
Geen True Blood, Haven, Game of Thrones, Persons Unknown, Lie to Me, Warehouse 13, Burn notice?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef koei het volgende:
[..]
series: Spartacus, dexter, supernatural, 4400 (is al iets ouder), Veronica Mars (ook al iets ouder), Breaking Bad, Sherlock, Fringe, the walking dead, greys anatomy, desperate housewives, big love en private practise.(laatste vier zijn enkel geschikt voor vrouwen en wannabee's)
comedy's: Big Bang Theory, Community, Modern Family, It's always sunny in philadelphia, how i met your mother, rules of engagement, better off Ted
Mja, ik heb het laatst nog voorgesteld, maar daar wordt nogal moeilijk over gedaan. Zal nog wel een keer bespreken. En anders wordt het gewoon zoiets als in Utrecht, dat was ook prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:24 schreef koei het volgende:
[..]
[...]
Fallen, hoe zit het bij jouw scoutinggroep in de zomer? Verhuren zij het clubhuis dan voor kampen of is het helemaal vrij? Ik moet de meeste zaterdagen in juli werken omdat ik de rest van de week vrij ben, maar ik kan misschien wel regelen dat ik tot vijf moet en dan kunnen we gewoon gaan bbqen ofzo daar, dat moet ik dan wel redden! Zondagen ben ik overigens vrijwel allemaal nog vrij, dus gewoon een terrasje ergens pakken kan ook altijd nog!
Veronica Mars heb ik ook nog gezien, leuke damequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef koei het volgende:
[..]
absoluut, vond het een toffe serie!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, was een toffe serie idd. En ze hadden nog mensen genoeg waar ze een aflevering over konden maken. Nog minimaal zo'n 4000.
is dat true blood echt leuk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geen True Blood, Haven, Game of Thrones, Persons Unknown, Lie to Me, Warehouse 13, Burn notice?
Op Burn Notice na, heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geen True Blood, Haven, Game of Thrones, Persons Unknown, Lie to Me, Warehouse 13, Burn notice?
True Blood vind ik echt tof!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
absoluut, vond het een toffe serie!!!
[..]
is dat true blood echt leuk?
GOT heb ik al afgekekenzal de andere series eens bekijken!
thanks
Zeg je nou dat al die andere series niet leuk zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op Burn Notice na, heel begrijpelijk
Sookie... tis dat ze tieten heeft, maar ze moet echt d'r bek dicht houdenquote:
Dat rood doet 't 'mquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:24 schreef koei het volgende:
[..]
Hij deed een beetje staan en iets met een camera volgens mij. Zag er niet uit alsof hij het onwijs naar zn zin had ofzo. En hij had iets roodkleurigs aan!
Jawel! Maar Pets is altijd leuk.quote:En Petti ken je toch al? Die was er bij de vorige meet in Utrecht ook gewoon bij! Ik vind het knap dat jij daarna nog durft...We moeten trouwens sowieso weer eens een GAM-meet organiseren! In de zomer is er meer kans op mooi weer enzo!
Ik onthoud niet alles natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
QFT! Wat een rotstem heeft die idd. Net een soort the Nanny.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Sookie... tis dat ze tieten heeft, maar ze moet echt d'r bek dicht houden
MR SHEFFIELD, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAA!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:53 schreef koei het volgende:
[..]
QFT! Wat een rotstem heeft die idd. Net een soort the Nanny.
Ik word er spontaan verlegen van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben trouwens ook enorm pro SC meet, heb Kuukske nog niet in het echt mogen bewonderen!!
Songs of Ice & Fire toch?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik word er spontaan verlegen van.
Fallen! Ik was trouwens in je stad! En ik dacht nog zo van "Oh, Fallen woont hier natuurlijk! Dat had ik wel even mogen zeggen!". Maar ja, ik had geen nummer ofzo.
"Waar was je dan Kuuk?!". Paradiso. Leuk zaaltje!.
Social Distortion.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Fallen het volgende:
Dat moeten we dan maar een andere keer regelen. Paradiso is een mooie zaal ja...
Wat was er voor optreden?
Doodle. Lief woordquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef koei het volgende:
We gaan gewoon even inventariseren voor een meet-datum! Locatie wordt Amsterdam of Utrecht, afhankelijk van wat het gaat wordenOf iemand moet een goed bereikbare locatie ter beschikking stellen!
Graag allemaal de onderstaande doodle even invullen met wanneer je kan! Zodra het meerendeel heeft ingevuld prikken we een datum waarop de meeste mensen kunnen. Vrijdag is na werktijd, maar mensen die vrij zijn kunnen natuurlijk eerder afspreken!
http://www.doodle.com/7zm6hq8x7tsbhcai
Neuh. Zelfs op het laatst niet meer durven is een prima reden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben pro meet, zolang het niet erg is als ik af moet zeggen ivm gezondheidsproblemen
Ach, er zijn altijd last-minute afzeggingen, daar ontkomt geen enkele meet aan. Gewoon invullen dus!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben pro meet, zolang het niet erg is als ik af moet zeggen ivm gezondheidsproblemen
Durven is hier geen probleemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh. Zelfs op het laatst niet meer durven is een prima reden.
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik Amsterdam nogal een end vind. Dus dan denk ik er nog wel even over na. Als dat het wordt.
oke will doquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, er zijn altijd last-minute afzeggingen, daar ontkomt geen enkele meet aan. Gewoon invullen dus!
Amsterdam is wel een leuke stad! Dat vind zelfs ik als Hagenees! Maar als het gewoon een terrasje + restaurant wordt dan lijkt Utrecht mij de handigste optie aangezien dat voor iedereen redelijk centraal ligt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik Amsterdam nogal een end vind. Dus dan denk ik er nog wel even over na. Als dat het wordt.
Ojawel! Het is ook wel leuk. Het is alleen zo ver weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
Amsterdam is wel een leuke stad! Dat vind zelfs ik als Hagenees! Maar als het gewoon een terrasje + restaurant wordt dan lijkt Utrecht mij de handigste optie aangezien dat voor iedereen redelijk centraal ligt.
Ik zeg E'hoven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ook prima, voor mij maakt het allemaal niet uit, ik tuf desnoods nog naar maastricht als het moet ..quote:
Dat bepaal je nog altijd zelf hèquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef koei het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Spank en Kuuk elkaar niet gaan ontmoetenDie data sluiten erg mooi op elkaar aan
Spank, kan jij overigens de link naar de doodle nog even in de OP zetten? Dan is hij makkelijk terug te vinden voor iedereen! http://www.doodle.com/7zm6hq8x7tsbhcai was het!
Klinkt niet goed, arme shar!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Durven is hier geen probleemmaar ik kan nooit zeggen wat mijn lichaam op een bepaalde dag doen, het kan zo van dag tot dag compleet omslaan ..
Ingevuld zover mogelijk op het moment.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef koei het volgende:
We gaan gewoon even inventariseren voor een meet-datum! Locatie wordt Amsterdam of Utrecht, afhankelijk van wat het gaat wordenOf iemand moet een goed bereikbare locatie ter beschikking stellen!
Graag allemaal de onderstaande doodle even invullen met wanneer je kan! Zodra het meerendeel heeft ingevuld prikken we een datum waarop de meeste mensen kunnen. Vrijdag is na werktijd, maar mensen die vrij zijn kunnen natuurlijk eerder afspreken!
http://www.doodle.com/7zm6hq8x7tsbhcai
Succes Koeiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga er maar weer eens vandoor! Heb vanavond een late wedstrijd in Delft, dus heb geregeld dat ik daar bij een vriend kan eten! Heb al een dikke week niet meer thuis gegeten, afgezien van een snelle pizza op dinsdag voor mn wedstrijd
Fijne avond of een fijn weekend allemaal!
Jup, via Amazon, in een boekenwinkel betaal je waarschijnlijk twee keer zo veelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Songs of Ice & Fire toch?
Zal straks ook eens zoeken in de boekenwinkel bij mij in de buurt. Heb nog een boekenbon liggen.
succes!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga er maar weer eens vandoor! Heb vanavond een late wedstrijd in Delft, dus heb geregeld dat ik daar bij een vriend kan eten! Heb al een dikke week niet meer thuis gegeten, afgezien van een snelle pizza op dinsdag voor mn wedstrijd
Fijne avond of een fijn weekend allemaal!
liefquote:
Bad teacher? Of die met Jake Gyllenhaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga morgen naar de film met wat vrienden, draait er nog wat leuks?
Dit draait er: http://www.pathe.nl/films/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
Mja, dat is ook weer wel zo. Maar ik weet ook nog niet of ik de Engelse of Nederlandse versie wil. Nederlands leest makkelijker als ik moe ben en in bed lig te lezen. Engels is vaak een stuk beter dan de matige Nederlandse vertalingen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jup, via Amazon, in een boekenwinkel betaal je waarschijnlijk twee keer zo veel![]()
35gb aan episodes kwijt door fouten op harde schijf![]()
![]()
Rio en Source Code zou ik nog wel kijken...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit draait er: http://www.pathe.nl/films/
Source code, hangover 2, x-men first class, bad teacher, kung fu panda 2, etc.
die bad teacher lijkt mij echt heel slechtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bad teacher? Of die met Jake Gyllenhaal.
de nieuwe xmen is wel tof!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
Nederlandse vertaling is vaak zo tenenkrommend slecht..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, dat is ook weer wel zo. Maar ik weet ook nog niet of ik de Engelse of Nederlandse versie wil. Nederlands leest makkelijker als ik moe ben en in bed lig te lezen. Engels is vaak een stuk beter dan de matige Nederlandse vertalingen....
en balen van je HDD natuurlijk... episodes van Game of Thrones?
Mij ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die bad teacher lijkt mij echt heel slecht
Ik vond m tof.quote:
Ja zo slecht dat ie nobrainer leuk wordtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die bad teacher lijkt mij echt heel slecht
fixedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:29 schreef Solique het volgende:
Tijd om het eten klaar te maken, iedereen is uitgenodigd om te komen eten![]()
goede fix!quote:
MAC is bijna het zelfde als sex.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:17 schreef Fallen het volgende:
Quarterpounder menu met vanille milkshake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Source Code is wel een goede film idd, maar ik vond het geen film die je perse in de bios wilt zien.quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
Eten op, afgewassen, opgeruimd, etc. Nu tijd om stukje te rennen.
dit dusquote:Ik ben trouwens ook enorm pro SC meet, heb Kuukske nog niet in het echt mogen bewonderen!!
Kuukske is tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:33 schreef Mday het volgende:
[..]
dit dus
oh en ik durf ook wel op een meet te komen, maar dan wel in eindhoven!
En wat te denken van alle Columbo's!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:35 schreef Mday het volgende:
mensen, wtf is omhoog met al die series?! jullie vergeten de beste eruit! Battlestar Galactica en Terminator: The Sarah Connor Chronicles!
ZO WAAR!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:35 schreef Mday het volgende:
mensen, wtf is omhoog met al die series?! jullie vergeten de beste eruit! Battlestar Galactica en Terminator: The Sarah Connor Chronicles!
pfoe, wat een cliffhanger had die zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ZO WAAR!!
Baal echt super erg dat die laatste maar 2 seizoenen heeft
Het was ook gewoon gruwelijk met die toffe terminator chick!quote:
Amsterdaaaaamquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goh dr zijn best veel mensen in voor een meet in eindhoven..![]()
Friday Night Lights: Tiener serie over high school football in small town Texas met beter dan gemiddeld acteerwerk en heel tof camera werk (cameralieden kregen een beetje carte blanche en dat zie je terug). Klinkt niet heel tof, maar is vreemd verslavend en stiekem wel tof!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Welke serie is echt een must see wat ik mot downloaden? Ik raak een beetje door mijn eps heen ...
Dat lijkt erop iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goh dr zijn best veel mensen in voor een meet in eindhoven..![]()
whaha, zo had ik dat nog niet bedacht. Ik heb wel een Voss-momentje, though...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef B1tchwax het volgende:
Oh, vraagje:
Ben ik nu een snob omdat ik Team Fortress 2 heb verwijderd van mijn harde schijf enkel omdat het een free 2 play game is geworden?![]()
Free-2-play
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:11 schreef B1tchwax het volgende:
Oh, vraagje:
Ben ik nu een snob omdat ik Team Fortress 2 heb verwijderd van mijn harde schijf enkel omdat het een free 2 play game is geworden?![]()
Free-2-play
Justifiedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Friday Night Lights: Tiener serie over high school football in small town Texas met beter dan gemiddeld acteerwerk en heel tof camera werk (cameralieden kregen een beetje carte blanche en dat zie je terug). Klinkt niet heel tof, maar is vreemd verslavend en stiekem wel tof!
The Killing: Wederom geweldig camera werk! Plot is het onderzoek na een moord en het lijkt wel alsof heel Seattle in rouw gedompelt is (regen/donkere/sombere shots).
Justified: Blijkbaar geschreven door Elmore Leonard en daarom al het kijken waard. Heb maar één aflevering gezien, maar ga zeker meer kijken. Tarantino's film Jacky Brown is een verfilming van een Leonard boek (Rum Punch); dan weet je een beetje wat je kunt verwachten qua dialogen en stijl.
Verder kun je niet echt misgaan met series als Mad Men, Walking Dead, Dexter, Entourage (guilty pleasure..), Boardwalk Empire, The Office etc.
Ik heb een solid state schijf van 80 gig voor mijn games waar hij opstond, dus ik moet helaas keuzes maken. Ik zou hem uiteraard opnieuw op een andere schijf kunnen installeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:22 schreef Tain het volgende:
[..]
JaWaarom zou je uberhaupt een spel verwijderen van je HD
Een SSD als bootschijf snap ik, maar voor games?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Ik heb een solid state schijf van 80 gig voor mijn games waar hij opstond, dus ik moet helaas keuzes maken. Ik zou hem uiteraard opnieuw op een andere schijf kunnen installeren.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Een SSD als bootschijf snap ik, maar voor games?
de meeste games hebben al bijna geen laadtijd op een eco schijf.quote:
Source Code. Dat is de tofste film die momenteel draait! Verder draait er niet zoveel soeps eigenlijk op het moment. The Hangover 2 is niet bioscoopwaardig en Pirates 4 is wel leuk, maar draait al heel lang. X-men heb je verder al gezien, dus dat lijkt me ook geen optie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
Kijk, daarom is PC-gamen nou kut! Gewoon disc erin en spelen is zoveel fijner!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Ik heb een solid state schijf van 80 gig voor mijn games waar hij opstond, dus ik moet helaas keuzes maken. Ik zou hem uiteraard opnieuw op een andere schijf kunnen installeren.
sesamestreet. yeah. rock on.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:06 schreef koei het volgende:
[..]
Kijk, daarom is PC-gamen nou kut! Gewoon disc erin en spelen is zoveel fijner!
Je baalt gewoon omdat jij die game niet hebt gespeeld en opgescheept zat met battlefield-meuk!quote:
Gelukkig heb je die nadelen niet met een PS3.. oh wachtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:06 schreef koei het volgende:
[..]
Kijk, daarom is PC-gamen nou kut! Gewoon disc erin en spelen is zoveel fijner!
Ik zou natuurlijk niet willen hebben dat je door nul deelt! Dat zou dramatische gevolgen hebben voor de gehele wereld!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:26 schreef Mday het volgende:
battlefield meuk!? BATTLEFIELD MEUK?!
oh wacht. oooh daar had je me bijna. scheelde niet veel of ik deelde door nul. heb je geluk.
dat bedoel ik dus. moet je nagaan wat er gebeurt als ik echt boos ben...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk niet willen hebben dat je door nul deelt! Dat zou dramatische gevolgen hebben voor de gehele wereld!
En vul de doodle even in: http://doodle.com/7zm6hq8x7tsbhcai
Ik heb nog nooit een nieuw spel geïnstalleerd op de PS3! En mijn laatste PC games (uiteraard een Sims-game, lang leve cliché's) duurde ruim een half uur! Daar komt mijn PS3 nooit aan. Misschien is het een goed idee om je internetsnelheid wat op te krikken als je zolang bezig bentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:29 schreef B1tchwax het volgende:
Gel
[..]
Gelukkig heb je die nadelen niet met een PS3.. oh wacht![]()
PS3 gaat ook zwaar de concurrentie aan met Flash voor meest irritante update nags (alleen duren die bij de PS3 een kwartier ipv 15 seconden)..
oi! ik ben ook hard op weg, hoewel 12jaar oude famous grouse niet zo geschikt is om hard te zuipenquote:
Tja, meeste stemmen gelden wmb. Hangt ook af van de datum denk ik, want Eindhoven is onhandig als de eindhovengangers niet kunnen en andersom. Gewoon invullen dus, afzeggen met een een stom excuus kan altijd nog!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef Mday het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. moet je nagaan wat er gebeurt als ik echt boos ben...
maar waar is het nu? ik heb geen geld. ik ben arm. dus eindhoven. plox?
Scherp! Altijd op zoek naar de zwakste schakel en die uitschakelen! Dat is precies wat ik ook zou doen..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuw spel geïnstalleerd op de PS3! En mijn laatste PC games (uiteraard een Sims-game, lang leve cliché's) duurde ruim een half uur! Daar komt mijn PS3 nooit aan. Misschien is het een goed idee om je internetsnelheid wat op te krikken als je zolang bezig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:39 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Scherp! Altijd op zoek naar de zwakste schakel en die uitschakelen! Dat is precies wat ik ook zou doen..De laatste patch bevalt prima! Heeft me een viertal gratis games opgeleverd en dat is meer dan enige patch of update voor een PC-game ooit heeft gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Zo hoort dat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:42 schreef Mday het volgende:
[..]
ja hij is goed hoor. vaderdagcadeautje, maar ik geniet meestal met pa mee. win-win.
quote:
Uhm.. Je installeert nooit een game op de PS3, hoe weet je dan dat je PS3 nooit aan een half uur komt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuw spel geïnstalleerd op de PS3! En mijn laatste PC games (uiteraard een Sims-game, lang leve cliché's) duurde ruim een half uur! Daar komt mijn PS3 nooit aan. Misschien is het een goed idee om je internetsnelheid wat op te krikken als je zolang bezig bent
same.. bedtijd.quote:
Morgen als ik wat helderder na kan denken..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:28 schreef koei het volgende:
[..]
Poitje!
Vul de doodle even in voor een meet!
http://doodle.com/7zm6hq8x7tsbhcai
Dat is alleen maar goed, want dan kan ik ook niet!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Morgen als ik wat helderder na kan denken..
1, 2, 3, 8 en 9 wordt hem niet..
Ayequote:
The Deafquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef koei het volgende:
Gaan er nog mensen naar parkpop zondag trouwens? Ik zit nog een beetje in dubio of ik ga. Ze voorspellen wel erg mooi weer...
The Deaf? Seriously?quote:
Go back to the zoo.quote:
Hallo!quote:
Moet je vaker doen.quote:
Ah! Go back to the zoo ken ik nog wel! Maar een projectje van spike kan toch nooit wat zijn? Ik vind dat zo'n kneus...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Go back to the zoo.
En The Deaf is een sideprojectje van Spike van Direct.
Ja i knowquote:
Ze hebben op YouTube een clipje staan. Imo behoorlijk bagger.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ah! Go back to the zoo ken ik nog wel! Maar een projectje van spike kan toch nooit wat zijn? Ik vind dat zo'n kneus...
Jij bent ook al tijdje niet hier geweest?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:18 schreef Misan het volgende:
Trouwens wel een voordeel van die topicchain: ik zie de SC nog steeds voorbij komen
Heb je geheadbangd?quote:
Niet dat ik weet, maar nekpijn heb ik al paar dagen. En hoofdpijn van de alcohol, denk.quote:
Succes studiebolleke [14.gif].quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:01 schreef Nebo het volgende:
Studieboeken liggen klaar, samenvatting ligt klaar, chagrijnige stemming klaar; tijd om te studeren vandaag!
Oh! Paracetamolletje dan maar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:02 schreef Solique het volgende:
Niet dat ik weet, maar nekpijn heb ik al paar dagen. En hoofdpijn van de alcohol, denk.
Al ingenomen maar zal niet direct helpen. Zo'n soort last is het niet.quote:
Nee klopt idd. Af en toe een enkel berichtjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent ook al tijdje niet hier geweest?
Pff veel te vroeg wakker, al in de trein naar eindhoven
Weinig rustig hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga voor de verandering maar winkelen vandaag. In de regen. Lekker rustig.
Gewoon even rust nemen, ja.quote:
Wat moet je vandaag leren?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:01 schreef Nebo het volgende:
Studieboeken liggen klaar, samenvatting ligt klaar, chagrijnige stemming klaar; tijd om te studeren vandaag!
Vandaag staat in het teken van psychopathologie; ofwel de gehele DSM aan stoornissen, de etiologie, prevalentie, kenmerken, behandelmethodes en de hele mikmak. Morgen ga ik weer verder met gezondheidsbevordering, want daar moet ik maandag mee beginnen om half 9.quote:
TB is fantastisch!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb net true blood gekocht voor me vriendin, is dat eigenlijk iets? Ze wou het zelf hebben, maar ken heel de serie niet.
Zelf maar meteen Portal 2 gekocht
Van welke SC?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon even rust nemen, ja.
Vanmiddag naar een fokmeet, maar even kijken hoe het straks gaat.
toemaar!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vandaag staat in het teken van psychopathologie; ofwel de gehele DSM aan stoornissen, de etiologie, prevalentie, kenmerken, behandelmethodes en de hele mikmak. Morgen ga ik weer verder met gezondheidsbevordering, want daar moet ik maandag mee beginnen om half 9.
Koeiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Mday het volgende:
[..]
toemaar!
Opdracht: probeer voor iedereen hier een diagnose te stellen.
hint: komkommers aan kleptomanie koppelen is niet goed.
Klinkt interessant! Wanneer heb je het tentamen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vandaag staat in het teken van psychopathologie; ofwel de gehele DSM aan stoornissen, de etiologie, prevalentie, kenmerken, behandelmethodes en de hele mikmak. Morgen ga ik weer verder met gezondheidsbevordering, want daar moet ik maandag mee beginnen om half 9.
Dinsdagmiddag. Interessant is het zeker, maar het is ontiegelijk veel stampwerkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Wanneer heb je het tentamen?
Koffiequote:
Zeg ga een blokkenquote:
Nebo! Luisteren naar de baas anders zal ze laten zien hoe creatief ze kan zijn met d'r pumps..quote:
Gzellig! Doe ze de groetjesquote:
Pumpsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Nebo! Luisteren naar de baas anders zal ze laten zien hoe creatief ze kan zijn met d'r pumps..
Ik heb met regelmaat pauzes nodig vandaag, ik ben niet echt in de zone te krijgen!quote:
Sorry Fruit!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pumps![]()
Nu heb ik zin om te shoppen..
Zal het doenquote:
Fruit hoeft niet meequote:
Daarom ga ik maar kijken of ik weer op een reis kan. Snel weg!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
wtf soms lijkt het of half holland zwak, ziek of misselijk is![]()
Gelijk heb je Pheno!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik maar kijken of ik weer op een reis kan. Snel weg!
Neemt niet weg dat je weer voor meer zooi in huis zorgtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit hoeft niet mee![]()
Kan ik prima alleen
Je bent toch niet zo'n als in de verschrikkelijke reclamequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit hoeft niet mee![]()
Kan ik prima alleen
Half Hollandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
wtf soms lijkt het of half holland zwak, ziek of misselijk is![]()
Ik had netjes betaald voor mijn komkommer! en hij smaakte prima!quote:
Nog geen idee. Nou ja, wel iets, maar ik heb wat problemen met mijn ex-werkgever, dus dat is even afwachten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gelijk heb je Pheno!
Heb je al een bestemming?
Welke reclame?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n als in de verschrikkelijke reclame
zalandoquote:
Ik heb ook es op die site zitten kijken, maar wat een baggerquote:
Ik vind er ook echt niet aan, veel te duur ook!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb ook es op die site zitten kijken, maar wat een bagger.
oh gos. wil je erover praten? zit het je dwars? Ga maar op de sofa liggen. vertel over je leven.quote:
Oh, hoe loopt dat nu? is het al geëscaleerd of nietquote:Nou ja, wel iets, maar ik heb wat problemen met mijn ex-werkgever, dus dat is even afwachten.
Jullie mannen moeten gewoon niet zo zeuren, dan dit ons ook niets dwarsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef Mday het volgende:
[..]
oh gos. wil je erover praten? zit het je dwars? Ga maar op de sofa liggen. vertel over je leven.
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo veel onnodige rotzooi kopen, dan zit ons ook niets dwars!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jullie mannen moeten gewoon niet zo zeuren, dan dit ons ook niets dwars
Op een sofa liggen. Nee dank u.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef Mday het volgende:
oh gos. wil je erover praten? zit het je dwars? Ga maar op de sofa liggen. vertel over je leven.
heb je daar ook al een trauma van? Nebo, we hebben een patient voor je!quote:
Maar stiekem vinden jullie het prachtig als we in mooie kleren en schoenen naast jullie staan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo veel onnodige rotzooi kopen, dan zit ons ook niets dwars!
quote:
naakt is ook goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar stiekem vinden jullie het prachtig als we in mooie kleren en schoenen naast jullie staan!
En zijn jullie maar wat blij dat we er niet als slonzen bij lopen.
Minimalisme is altijd de mode geweest die mannen het liefst zien, daar heb je niet veel voor nodig!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar stiekem vinden jullie het prachtig als we in mooie kleren en schoenen naast jullie staan!
En zijn jullie maar wat blij dat we er niet als slonzen bij lopen.
In het openbaar?quote:
Ik zag ze ooit op Koninginnenach en ze waren tofquote:
Alles is toffer dan Direct.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zag ze ooit op Koninginnenach en ze waren tofToffer dan Di-Rect!
Absoluut! Tenzij je 14 bent.quote:
Nee, zelfs op je veertiende zijn er betere dingen te beluisteren.quote:
fixedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut! Tenzij je jonger dan 14 bent.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je veertien én meisje bent, is Spike wel geil om naar te kijken thoo.
Vroeger was ie een stuk leuker dan nuquote:
Kom voor de games, blijf voor de drankquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:17 schreef SuperFruitig het volgende:
FREE GAMES
(dat is ook de enige rede dat ik bij F!g zit trouwens)
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Fruit kan helemaal niet zo goed drinken.
Disappoint...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:17 schreef SuperFruitig het volgende:
(dat is ook de enige rede dat ik bij F!g zit trouwens)
Meen je dat? Ik dacht dat jouw studie je op iets heel ander voorbereidde?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Product Marketing en PR bij EA Games
Ja ik meen het. Mijn opleiding gaat ook veel over marketingcommunicatie, crossmediaconcepting, ontwerpen etcquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik dacht dat jouw studie je op iets heel ander voorbereidde?
quote:
Dit dus beste wc-eendquote:
Sweet, dat wordt lekken als een malle in dit prachtige topic!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja ik meen het. Mijn opleiding gaat ook veel over marketingcommunicatie, crossmediaconcepting, ontwerpen etc
dit. hoewel spank een opvallend fan is van lekken. ben je loodgieter?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sweet, dat wordt lekken als een malle in dit prachtige topic!
woensdag op sollicitatiegesprek bij mijn supertoffe oude stage. Nu maar hopen dat ik uberhaupt aan het werk kan.quote:Dinsdag op sollicitatiegesprek voor een supertoffe stage. Nu maar hopen dat ik überhaupt op stage mag.
Zei ik lekken? ik bedoelde likken!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:54 schreef Mday het volgende:
[..]
dit. hoewel spank een opvallend fan is van lekken. ben je loodgieter?
Ah, dat verduidelijkt het toch wel!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:13 schreef Kuukske het volgende:
De jongens wiebelen met condooms met hun 3DS.
Nou, kom maar met je anekdotes dan!quote:
Is dat niet wat vroeg.. En mag ik zeggen ieuw op de griesmeelpap ( en eigenlijk ook op de andijviestamppotquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, kom maar met je anekdotes dan!
ik zit trouwens alweer aan mn avonddiner! Heerlijk hollandse andijviestamppot met worst, melk en griesmeelpap als toetje!
Nu al??!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
ik zit trouwens alweer aan mn avonddiner! Heerlijk hollandse andijviestamppot met worst, melk en griesmeelpap als toetje!
hoezo nu al dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
ooooh dus die klompen zijn van jou...!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:22 schreef koei het volgende:
[..]
Huh, what? Ik heb vakantie ja, ga niets begeleiden deze week.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:38 schreef Mday het volgende:
[..]
nebo! je begeleider is er eindelijk!
hoi, btw!
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Mja. Ik ga maar eens huishoudelijk doen en de was opvouwen.
Jij oppervrouw jij!quote:
Ik heb al het nodige erop zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Mja. Ik ga maar eens huishoudelijk doen en de was opvouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |