SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door SpankmasterC op 24-06-2011 17:01:29 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Alles om die chemische troep bij jou naar binnen te werken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:56 schreef Nebo het volgende:
Je interpreteert wel heel selectief om mij aan het eten te krijgen Spank
quote:
quote:
Dan schijt hij wel letterlijk zeven kleuren!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alles om die chemische troep bij jou naar binnen te werken!
Ja maar wij zijn gelukkig nog vrij!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef Poit het volgende:
En weer een vriend verloren aan de vrouw
Nu maar samen met hem coma zuipen!
Haha, inderdaad broeder!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn gelukkig nog vrij!
Sterkte met de kater morgen!
huh? Wat? Wat niet snappen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef Mday het volgende:
snap jullie niet. ik mezelf ook niet
anyhow, geneukt worden door een zeldzame vogelt
ja die klompen, maar had de OP niet gespot dus ik dacht wat IJLT iedereen nuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
huh? Wat? Wat niet snappen?
Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Briljant filmpje trouwens...
Dit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:40 schreef Solique het volgende:
Zo terug van lunch
Nu helemaal geen zin meer in werken.
Wijze woorden koei.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef koei het volgende:
Waarom zetten we niet gewoon ipv de klompen en shakes gewoon mooie mannen in de OP! Een naakte mannenborst komt wel gewoon door de kuisheidsscan!
En? Viel het mee, viel het tegen? Wat deed ie op de boot? Wat voor boot?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef koei het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Sunchaser in het echt gezienWas in Leiden en daar hadden ze blijkbaar een of anderen botenparade en toen stond Sunchaser daar midden op zo'n boot een beetje te staan!
en wij zijn ook allemaal uitgenodigd?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar vandaag eerst borreluurtje in Goor. Gratis bierMijn baas betaald
Hij deed een beetje staan en iets met een camera volgens mij. Zag er niet uit alsof hij het onwijs naar zn zin had ofzo. En hij had iets roodkleurigs aan!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En? Viel het mee, viel het tegen? Wat deed ie op de boot? Wat voor boot?
Ik ga Petti meeten op een festivalleke daar in de buurt. Als 'ie tenminste dan nog steeds durft.
"een of anderen botenparade"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef koei het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Sunchaser in het echt gezienWas in Leiden en daar hadden ze blijkbaar een of anderen botenparade en toen stond Sunchaser daar midden op zo'n boot een beetje te staan!
Ja, we hebben ons verbaasd over het aantal mensen dat al ruim van tevoren langs de kant zat. We zijn toen ook maar buiten langs de gracht gaan eten nadat we geinformeerd hadden waarom ze daar zatenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"een of anderen botenparade"de wereldbefaamde Leidsche Peurbakkentocht!
series: Spartacus, dexter, supernatural, 4400 (is al iets ouder), Veronica Mars (ook al iets ouder), Breaking Bad, Sherlock, Fringe, the walking dead, greys anatomy, desperate housewives, big love en private practise.(laatste vier zijn enkel geschikt voor vrouwen en wannabee's)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Welke serie is echt een must see wat ik mot downloaden? Ik raak een beetje door mijn eps heen ...
Issie in het echt nog lelijker?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef koei het volgende:
Van zo dichtbij heb ik hem helaas niet kunnen zien, maar het is geen aantrekkelijke man om naar te kijken. Zeker niet als er andere boten vol staan met vrouwen.quote:
spartacus ga ik gelijk downloaden, goede dingen over gehoord maar vergeten te downloaden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef koei het volgende:
[..]
series: Spartacus, dexter, supernatural, 4400 (is al iets ouder), Veronica Mars (ook al iets ouder), Breaking Bad, Sherlock, Fringe, the walking dead, greys anatomy, desperate housewives, big love en private practise.(laatste vier zijn enkel geschikt voor vrouwen en wannabee's)
comedy's: Big Bang Theory, Community, Modern Family, It's always sunny in philadelphia, how i met your mother, rules of engagement, better off Ted
Dat van de 4400 vind ik nog steeds erg jammerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
spartacus ga ik gelijk downloaden, goede dingen over gehoord maar vergeten te downloaden!
dexter, 4400 (wat helaas in t midden gestopt werd) breaking ba, walking dead, desperate, big tang, HIMYM heb ik allemaal al gezien, maar de rest ga ik eens kijken wat het is en dan downen
dank dank dank
Ja, was een toffe serie idd. En ze hadden nog mensen genoeg waar ze een aflevering over konden maken. Nog minimaal zo'n 4000.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat van de 4400 vind ik nog steeds erg jammer
Geen True Blood, Haven, Game of Thrones, Persons Unknown, Lie to Me, Warehouse 13, Burn notice?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef koei het volgende:
[..]
series: Spartacus, dexter, supernatural, 4400 (is al iets ouder), Veronica Mars (ook al iets ouder), Breaking Bad, Sherlock, Fringe, the walking dead, greys anatomy, desperate housewives, big love en private practise.(laatste vier zijn enkel geschikt voor vrouwen en wannabee's)
comedy's: Big Bang Theory, Community, Modern Family, It's always sunny in philadelphia, how i met your mother, rules of engagement, better off Ted
Mja, ik heb het laatst nog voorgesteld, maar daar wordt nogal moeilijk over gedaan. Zal nog wel een keer bespreken. En anders wordt het gewoon zoiets als in Utrecht, dat was ook prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:24 schreef koei het volgende:
[..]
[...]
Fallen, hoe zit het bij jouw scoutinggroep in de zomer? Verhuren zij het clubhuis dan voor kampen of is het helemaal vrij? Ik moet de meeste zaterdagen in juli werken omdat ik de rest van de week vrij ben, maar ik kan misschien wel regelen dat ik tot vijf moet en dan kunnen we gewoon gaan bbqen ofzo daar, dat moet ik dan wel redden! Zondagen ben ik overigens vrijwel allemaal nog vrij, dus gewoon een terrasje ergens pakken kan ook altijd nog!
Veronica Mars heb ik ook nog gezien, leuke damequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef koei het volgende:
[..]
absoluut, vond het een toffe serie!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, was een toffe serie idd. En ze hadden nog mensen genoeg waar ze een aflevering over konden maken. Nog minimaal zo'n 4000.
is dat true blood echt leuk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geen True Blood, Haven, Game of Thrones, Persons Unknown, Lie to Me, Warehouse 13, Burn notice?
Op Burn Notice na, heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geen True Blood, Haven, Game of Thrones, Persons Unknown, Lie to Me, Warehouse 13, Burn notice?
True Blood vind ik echt tof!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
absoluut, vond het een toffe serie!!!
[..]
is dat true blood echt leuk?
GOT heb ik al afgekekenzal de andere series eens bekijken!
thanks
Zeg je nou dat al die andere series niet leuk zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op Burn Notice na, heel begrijpelijk
Sookie... tis dat ze tieten heeft, maar ze moet echt d'r bek dicht houdenquote:
Dat rood doet 't 'mquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:24 schreef koei het volgende:
[..]
Hij deed een beetje staan en iets met een camera volgens mij. Zag er niet uit alsof hij het onwijs naar zn zin had ofzo. En hij had iets roodkleurigs aan!
Jawel! Maar Pets is altijd leuk.quote:En Petti ken je toch al? Die was er bij de vorige meet in Utrecht ook gewoon bij! Ik vind het knap dat jij daarna nog durft...We moeten trouwens sowieso weer eens een GAM-meet organiseren! In de zomer is er meer kans op mooi weer enzo!
Ik onthoud niet alles natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
QFT! Wat een rotstem heeft die idd. Net een soort the Nanny.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Sookie... tis dat ze tieten heeft, maar ze moet echt d'r bek dicht houden
MR SHEFFIELD, HAHAHAHAAHAHAHAHAHAAA!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:53 schreef koei het volgende:
[..]
QFT! Wat een rotstem heeft die idd. Net een soort the Nanny.
Ik word er spontaan verlegen van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben trouwens ook enorm pro SC meet, heb Kuukske nog niet in het echt mogen bewonderen!!
Songs of Ice & Fire toch?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik word er spontaan verlegen van.
Fallen! Ik was trouwens in je stad! En ik dacht nog zo van "Oh, Fallen woont hier natuurlijk! Dat had ik wel even mogen zeggen!". Maar ja, ik had geen nummer ofzo.
"Waar was je dan Kuuk?!". Paradiso. Leuk zaaltje!.
Social Distortion.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Fallen het volgende:
Dat moeten we dan maar een andere keer regelen. Paradiso is een mooie zaal ja...
Wat was er voor optreden?
Doodle. Lief woordquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef koei het volgende:
We gaan gewoon even inventariseren voor een meet-datum! Locatie wordt Amsterdam of Utrecht, afhankelijk van wat het gaat wordenOf iemand moet een goed bereikbare locatie ter beschikking stellen!
Graag allemaal de onderstaande doodle even invullen met wanneer je kan! Zodra het meerendeel heeft ingevuld prikken we een datum waarop de meeste mensen kunnen. Vrijdag is na werktijd, maar mensen die vrij zijn kunnen natuurlijk eerder afspreken!
http://www.doodle.com/7zm6hq8x7tsbhcai
Neuh. Zelfs op het laatst niet meer durven is een prima reden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben pro meet, zolang het niet erg is als ik af moet zeggen ivm gezondheidsproblemen
Ach, er zijn altijd last-minute afzeggingen, daar ontkomt geen enkele meet aan. Gewoon invullen dus!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben pro meet, zolang het niet erg is als ik af moet zeggen ivm gezondheidsproblemen
Durven is hier geen probleemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh. Zelfs op het laatst niet meer durven is een prima reden.
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik Amsterdam nogal een end vind. Dus dan denk ik er nog wel even over na. Als dat het wordt.
oke will doquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, er zijn altijd last-minute afzeggingen, daar ontkomt geen enkele meet aan. Gewoon invullen dus!
Amsterdam is wel een leuke stad! Dat vind zelfs ik als Hagenees! Maar als het gewoon een terrasje + restaurant wordt dan lijkt Utrecht mij de handigste optie aangezien dat voor iedereen redelijk centraal ligt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet er trouwens wel bij zeggen dat ik Amsterdam nogal een end vind. Dus dan denk ik er nog wel even over na. Als dat het wordt.
Ojawel! Het is ook wel leuk. Het is alleen zo ver weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef koei het volgende:
[..]
Amsterdam is wel een leuke stad! Dat vind zelfs ik als Hagenees! Maar als het gewoon een terrasje + restaurant wordt dan lijkt Utrecht mij de handigste optie aangezien dat voor iedereen redelijk centraal ligt.
Ik zeg E'hoven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ook prima, voor mij maakt het allemaal niet uit, ik tuf desnoods nog naar maastricht als het moet ..quote:
Dat bepaal je nog altijd zelf hèquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef koei het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Spank en Kuuk elkaar niet gaan ontmoetenDie data sluiten erg mooi op elkaar aan
Spank, kan jij overigens de link naar de doodle nog even in de OP zetten? Dan is hij makkelijk terug te vinden voor iedereen! http://www.doodle.com/7zm6hq8x7tsbhcai was het!
Klinkt niet goed, arme shar!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Durven is hier geen probleemmaar ik kan nooit zeggen wat mijn lichaam op een bepaalde dag doen, het kan zo van dag tot dag compleet omslaan ..
Ingevuld zover mogelijk op het moment.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef koei het volgende:
We gaan gewoon even inventariseren voor een meet-datum! Locatie wordt Amsterdam of Utrecht, afhankelijk van wat het gaat wordenOf iemand moet een goed bereikbare locatie ter beschikking stellen!
Graag allemaal de onderstaande doodle even invullen met wanneer je kan! Zodra het meerendeel heeft ingevuld prikken we een datum waarop de meeste mensen kunnen. Vrijdag is na werktijd, maar mensen die vrij zijn kunnen natuurlijk eerder afspreken!
http://www.doodle.com/7zm6hq8x7tsbhcai
Succes Koeiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga er maar weer eens vandoor! Heb vanavond een late wedstrijd in Delft, dus heb geregeld dat ik daar bij een vriend kan eten! Heb al een dikke week niet meer thuis gegeten, afgezien van een snelle pizza op dinsdag voor mn wedstrijd
Fijne avond of een fijn weekend allemaal!
Jup, via Amazon, in een boekenwinkel betaal je waarschijnlijk twee keer zo veelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Songs of Ice & Fire toch?
Zal straks ook eens zoeken in de boekenwinkel bij mij in de buurt. Heb nog een boekenbon liggen.
succes!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga er maar weer eens vandoor! Heb vanavond een late wedstrijd in Delft, dus heb geregeld dat ik daar bij een vriend kan eten! Heb al een dikke week niet meer thuis gegeten, afgezien van een snelle pizza op dinsdag voor mn wedstrijd
Fijne avond of een fijn weekend allemaal!
liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |