Bad teacher? Of die met Jake Gyllenhaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga morgen naar de film met wat vrienden, draait er nog wat leuks?
Dit draait er: http://www.pathe.nl/films/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
Mja, dat is ook weer wel zo. Maar ik weet ook nog niet of ik de Engelse of Nederlandse versie wil. Nederlands leest makkelijker als ik moe ben en in bed lig te lezen. Engels is vaak een stuk beter dan de matige Nederlandse vertalingen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jup, via Amazon, in een boekenwinkel betaal je waarschijnlijk twee keer zo veel![]()
35gb aan episodes kwijt door fouten op harde schijf![]()
![]()
Rio en Source Code zou ik nog wel kijken...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit draait er: http://www.pathe.nl/films/
Source code, hangover 2, x-men first class, bad teacher, kung fu panda 2, etc.
die bad teacher lijkt mij echt heel slechtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bad teacher? Of die met Jake Gyllenhaal.
de nieuwe xmen is wel tof!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
Nederlandse vertaling is vaak zo tenenkrommend slecht..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, dat is ook weer wel zo. Maar ik weet ook nog niet of ik de Engelse of Nederlandse versie wil. Nederlands leest makkelijker als ik moe ben en in bed lig te lezen. Engels is vaak een stuk beter dan de matige Nederlandse vertalingen....
en balen van je HDD natuurlijk... episodes van Game of Thrones?
Mij ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die bad teacher lijkt mij echt heel slecht
Ik vond m tof.quote:
Ja zo slecht dat ie nobrainer leuk wordtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die bad teacher lijkt mij echt heel slecht
fixedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:29 schreef Solique het volgende:
Tijd om het eten klaar te maken, iedereen is uitgenodigd om te komen eten![]()
goede fix!quote:
MAC is bijna het zelfde als sex.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:17 schreef Fallen het volgende:
Quarterpounder menu met vanille milkshake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Source Code is wel een goede film idd, maar ik vond het geen film die je perse in de bios wilt zien.quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
Eten op, afgewassen, opgeruimd, etc. Nu tijd om stukje te rennen.
dit dusquote:Ik ben trouwens ook enorm pro SC meet, heb Kuukske nog niet in het echt mogen bewonderen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |